U numeru 8 di A Piazzetta hè ghjuntu !

 estrimei
Luni u 21 di Marzu 2011

[Ignorer]
per nepochi parerà una risata , a me stu ritrattu traficcatu un mi gherba .
mi pare chi de Paoli si merita piu rispettu che ciarlate .
un he micca unu di sti pulitichi mai abbastanza tradechji , chi un anu nisun rispettu pe u Populu
 Albertini Anna -
Marti u 22 di Marzu 2011

[Ignorer]
J'ai juste besoin de votre adresse postale. Est-ce possible ? Envoyer le journal â un coût. Comment faites-vous ? Peut-on vous aider pour cela ? A prestu
 Lepidi Marcè
Marti u 22 di Marzu 2011

[Ignorer]
O estrimei, d'appressa me un avemu micca a distessa visiò annantu u rispettu o u disprezzu. Avà, s'e tu caspisce micca o s'e tu vere veramente micca un senzu nant'a e mo creazione, scusa mi !!! Ch'ellu sipia una menera o l'astra un ci hè mai stati mancu di rispettu annant'e mo creazione, in piu di què quessa di Paoli
Parlemu di tutti quelli chi chjamanu biscotti, pizze, Batelli, tee shirt " made in China " e tuttu u restu cu u nome di u babbu ...?!?!
 Lepidi Marcè
Marti u 22 di Marzu 2011

[Ignorer]
O estrimei, d'appressa me un avemu micca a distessa visiò annantu u rispettu o u disprezzu. Avà, s'e tu caspisce micca o s'e tu vere veramente micca un senzu nant'a e mo creazione, scusa mi !!! Ch'ellu sipia una menera o l'astra un ci hè mai stati mancu di rispettu annant'e mo creazione, in piu di què quessa di Paoli
Parlemu di tutti quelli chi chjamanu biscotti, pizze, Batelli, tee shirt " made in China " e tuttu u restu cu u nome di u babbu ...?!?!
 Gù
Marti u 22 di Marzu 2011

[Ignorer]
ahè, mi stunava chi l'astru azezu d'Estrimei ùn appia qualcosa à di nant'à a cuprendula...

Pasquale Paoli, più mudernu chè mai ! ùn ci hè nunda di dispettosu, à u cuntrariu, l'hà detta u sundagiu hè a nostra persunalità corsa preferita !

 lingua di puttana
Marti u 22 di Marzu 2011

[Ignorer]
O estrimei, sì u cruciamentu d'un ayatollah è d'un stalinianu?
 Estrazezu
Marti u 22 di Marzu 2011

[Ignorer]
Ah ah ! Ci campemu ! Estrimei he veramente u tippu u più azezu di l'universu !!! Peghju che i vechji di u muppet show !!!

Stu disegnu hé probiu magnificu.

Ma soprattuttu un cambià nunda o estrimè, u to rollu nanta sta terra hé d'esse azezu, noi ti vulemu cusì !!!

Tanti saluti a tutti
 Lingua di puttana
Marti u 22 di Marzu 2011

[Ignorer]
Estrimei serà u eric zemmour di a piazzetta?
 estrimei
Marti u 22 di Marzu 2011

[Ignorer]
a Lepidi Marcè',
he capita che no ' un viimu micca e cose di listessa manera . he vera ch'o un aghju micca u sensu artisticu , e , sta bocca puttanesca fatta a de Paoli un mi gherba manc'appena.
avà un he che u mio parè e postu ch'o l'aghju publicatu , he ghjustu ch'ellu sie cuntrastatu.

a Lingua di puttana,
un accettu micca u to paraggone 'ncu zemmour.
e stuzzicate , e zincate , i rimproveri , l'accettu. l'insulte nò.
 khala mi corna
Màrcuri u 23 di Marzu 2011

[Ignorer]
tante grazie per e cazzarole d'Angelini. Spergu ch'ellu v'inviterà à manghjà ...

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.