U lamentu di a Foir'Fouille

ghjiseppa
Venari u 20 di Lugliu 2012

[Ignorer]
AHAHAH cume site scemi !
 Uniti
Venari u 20 di Lugliu 2012

[Ignorer]
CuMe site tonti... " c' est sûrement la brise de mer " ha dettu un tipu à u caffe u sguardu azzezu
 Casata
Sàbatu u 21 di Lugliu 2012

[Ignorer]
Eccu a Corsica d'oghje, quella di i lotissements è di i pavillons :

- Corsi impinzutiti senza identità
- pinzuti à buzeffu
- lochi di cunsumazione, "franchises" è listessi magazini chè in Vaux en Velin o in Dunkerque

ci cridite sempre voi à a Corsica di i paesi ?
 Massimu

[Ignorer]
"Ci vole à dì chì stu locu hè simbòlicu per i lucali. Ghjuvan-Kévin Giudicelli (14 anni) di u lotissement "Les Floralies" hè venutu cù u so quad : "c'est là qu'on venait le mercredi pour s'acheter des nains de jardin. Après on s'amusait à leur tirer dessus avec la 22 de papa."

Quì m'avete tombu... Ahahahah !
 PUMA TACHJIU

[Ignorer]
L aiaccini ,anch'elli, hannu cuminciatti a Rivoluzione
.Vergogna a tè chi brusgi a ..."foirfouille" !
 1981

[Ignorer]
un capiscu micca chi vistu tuttu u cio chi manca a u stadiu a farfouille un sibbié micca in beton...armatu
 NICOLU

[Ignorer]
a mé mi dispiacé quessu l'incendiu. quand'avia bisognu di cumpra un paracua per ascondemi da l'accuapiuvana a campu chella cera sa farfouille.In duvé aghiu da cumpra u pacacua ava quand'ellu piové ????
 piovenantavia

[Ignorer]
@NICOLU : eh ben, à Eurobazar, 1 km più luntanu...
 NICOLU

[Ignorer]
o pivenantavia ti ringrazziu mi salvi varamenté a vita ;;;un' paracua ghé megliu ché una pistola
 colombò
Dumenica u 22 di Lugliu 2012

[Ignorer]
Un vecu l'interessu di zingà focu à sti tempii di u cunsummà .... S'elle m'interessanu e vostre rimarche filusoffiche o ridicule, guardate ch'ella ùn sia una scruccuneria....... assicuranze o altrua cumbriccula.... Viaghja per e vitture, per certi "restaurants", per certi magazini... Mi dicerete: " ma chì spiritacciu!". MA hè a Corsica d'avà... Un aspittate rivindicazione ....
 ANTO
Luni u 23 di Lugliu 2012

[Ignorer]
Hè a causa di u ventu s'ell'hè brugiatu tantu ,u ventu chi soffia da u levante e chi si ghjama "vent d'Asie" .
 stumacatu
Luni u 23 di Lugliu 2012

[Ignorer]
E u "figadel"...!!!

Mi ramenta un ghjornu induve un c'hè statu manera di fà capi à un amicu di qualà (...) che figatelli e figatellu eranu i stessi produtti e che u primu era solu u plurale di u secondu... e che indè no si parla di "figatellu" e micca di "figatelli" !!

In fattu "figatel" hè piu simplice !
 Ahmed Zhavìa
Marti u 24 di Lugliu 2012

[Ignorer]
U magazinu "La Foir'Fouille" di Mezzavia hè statu anch' ellu vìttima d'un incendiu accidentale...duie ghjorni doppu à quellu di Bastia...
Averànu pò à ghigna !!!

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.