U cuncorsu di u Diu vi salvi
aiò o capicursinu, basta cun "ùn si dice micca cusì, ci vole à dì cusì..." !
d'altronde l'infcor accetta sti dui nomi.
ma per carità, piantate cù e vostre lezziò di corsu, hè quessa chi rompe e stacche à a ghjente ! ùn vi rendite micca contu ch'ellu dà i cumplessi à quelli chi volenu parlà a nostra lingua
Ah iè, l'aghju vistu nant'a u situ chì m'hai mandatu. Allora aghju parlatu pè nunda..
I naziunalisti avà cantanu " l'ajaccienne", TALAMONI IN TESTA;;;;
Esiste un libru chì n'aghju a copia intitulatu "Istruzzioni in forma di catechismo per la pratica della dottrina cristiana..." stampatu in Italia in lu 1768. Ci si trova u 'Dio ti salvi Regina" cù e partizione chì danu un versu listessu à u nostru da permette "l'ordine del catechismo comune a tutte le sorte di persone nella chiesa del Gesù di Palermo". Oghje sempre, in Italia ci sò i paesi cum'è a Corsica duv'ellu si canta sempre (tocca à vede nant'à You Tube: Molfetta, Diu ti salvi regina"). Culà hè fermatu ùn cantu religiosu senza a dimensione pulitica ch'omu li dà quì.
Ma aldilà di quella dimensione pulitica, ferma è fermerà sempre un cantu religiosu dedicatu à a Madonna. I rivultati corsi di u seculu 18 quessa a sapianu.
Ciò chì mi stupisce u più, ùn hè di sentelu cantà o micca da i candidati à l'elezzioni presidenziali. U più hè quand'elli u cantanu i corsi (ancu naziunalisti) senza accunsente à ciò ch'ellu dice veramente u testu. Mi si pare chì a vera perdita di sensu ch'ella sia custì. È cum'è sempre simu dipettu à e nostre cuntradizzione...
Il Dio vi Salvi Regina è un canto religioso dedicato alla Vergine Maria derivato dal Salve Regina, che fu scritto in latino nel 1097 da Adhemar di Monteil. È stato scritto in Italia nel 1676 da Francesco di Geronimo.
Venne adottato come inno nazionale della Corsica da una consulta tenuta a Corte il 30 gennaio 1735 dove venne proclamata l'indipendenza della nazione corsa sotto la protezione della Vergine Maria. Due cambiamenti sono stati fatti in confronto al canto originale: "disperati" fu sostituito da "tribolati", e "nemici vostri" da "nemici nostri".
consultate http://it.wikipedia.org/wiki/Dio_vi_salvi_Regina
O fratelli, si riflette troppu qui!.. Fabio ci spiega chi quellu chi ha scrittu U Nostru DIU, hè un francese Adhemar di Monteil, vescu di U Pozzu (LE PUYS).. Allora se he vera quessa .... un lu cantu piu!
Un mi dite micca chi Adhemar di Monteil era ...francese. Allora ùn cantu mancu più u Diu!
o Jacky ùn ci ai capitu nunda, ma nunda!. Melanchon hè cù Adhémar de Monteil ch'ellu a si caccia. Un si ponu pate da quand'elli eranu à a scola inseme.
Voi da i nemici nostri
À noi date vittoria
A riligione hè cio chi tomba u mondu quand'omu ne vène a parlane cume in certi cummenti .U pazzu chi ha tumbatu zitelli in TOULOUSE éra un 'illuminatu di a riligione .
Dunque o Antò s'o capiscu bè tù seresti d'accunsentu cù Melanchon chì ùn hà cantatu u Diu per listesse ragiò? Attenti hè una quistione.
O Negroni Louis, Le Puy (senza s) ùn hè mancu appena u Pozzu ma u Poghju.
Scrive una risposta
|
|