U cacatoghju hè l'affare di tutti jacob delafon
Invèce di pienghjè,méttimucci a fà cacatòghji per i turisti.Cusi in più di dalli merda à manghjà ,ci carcemu di soldi incù quèlla.
filidatu
ci vulia à purtà à Santine è rokser è lampalli in Piantaredda cusì forse averebbenu capitu
Marina
Si parla di i cacati ma quale hè chì si primureghja di i danni nant'à l'ambiu à colpa di tutte e creme chimiche chì a ghjente si sciacca à u mare, è senza mancu parlà di l'essenza di i battelli, jet ski è tutti quanti
machja
I corsi hanu sceltu u turisimu per u sviluppu di a Corsica e l'accolta di millai di turisti in cusi pochi tempi dumanda certe struture che un avemu.
Saria ora di fa una sceglia, se no vulemu i turisti ci si vole accetta e so cacati e so mulizze e adduprà u PADDUC , tandu averemu i mezzi di tene u nostru paese pulitu,un averemu piu merda in lu mare, sara piata pa u "beton". Principiemu per caccia a nostra merda dopu parleremu di quella di l'astri. machja
Ai raggio o Paulu, ma cio che ci si vole a capi, ghje chi se no vulemu campa di u turisimu ci si vole a falu di manera prufessiunale, per u be di i turisti e per noi.
Aghju passatu 15 ghjorni in Autriche e ti posu di chi so ghjente chi accoglienu i turisti in casa soia, a natura hè magnifica, ci so l'usterie, ma si ubligatu di manghja a so roba, un servanu ne "pannini" ne "moules frites"e tuttu u mondu rispetta i so usi. E difese di coglie fiore o di ghjitta un pezzu di carta in tarra, e nimu un si lagna, ne i turisti chi so numarosi, ne i paisani chi si piglianu qualchi soldi. Un si vede ne caccate ne mulizze, c'hè u rispettu mica cume inde noi,ghje di sa manera che vegu u turisimu,u rispettu di i turisti per a nostra terra, e dinu u rispettu di i corsi per i ghjunghjiticci. U turisimu po esse un cumplementu per nostra ecunumia,ma ci si vole regule e un urganisazione per ch'ellu sia frutevule. Forza
Difficilisimu di vulessi mustra per fa vene mondu e in listessu tempu fa a prutezione ! Un c'e che da vede u parcu regiunale maritimu chi ghje diventatu un veru cacatoghju ! Andate e vede per esempiu Ghjirulatu, ci so piu di centu batelli per ghjornu di ghjente furtunate, a piaghja e un veru puzzigheghju, i patroni di l'osterie so tutti pinzutti. Perche a Corsica un e micca solamente sploitata per i Corsi, di piu in piu, numarosi so i starnieri chi camapanu di u turismu in Corsica. E per u mumentu un e nulla, cappiate un pocu a funa e po vidarete cosa lu c'a d'accade da qui a qualch'anni. Tandu si, chi saremu inde a merda finu a i capelli !
Forza
O Pa ! Ti ringrazziu ! Ma a so da poi parrechj'anni. E disgrazievule a Corsica sana divente cusi !! Tuttu si ne va a caternu ! Eviva u soldu !! Certi a ponu mughja ! Ma a chi prezzu !!!!!
piratella
A sapiamu bè chì eramu ind'a merda! Ma à 'ssu puntu...? Alè, circhemu di vede di modu "pusitivu" : i Chinesi anu inventatu un metudu industriale per fà e proteine cù ...a merda (Iè, iè, hè vera!). ECCU l'AVVENE di a Corsica : a trasfurmazione di a merda turistica in proteine : dopu e li femu manghjà, trasfurmemu torna ecc : pruduzzione/cunsumazione! Ancu a caca di i Corsi serà cusì ghjuvativa : dopu à u Cap corse, à a biera corsa, à a sciarcuttaria corsa, eccu vinutu u tempu di a Caca Corsa è à bon pattu! Imaginate : imprese per racoglie i stronzi da a piaghja à a muntagna, usine, distribuzione di pruteine AOC Corsica, forse espurtazione! Infine una risorza di sviluppu à a nostra manu! Ùn seria l'affari di tutti sta volta? Pudemu ringrazià i Cacanoce : averanu po inventatu tuttu !! Cum'ella hè dura à campà a meia a Corsità
S'ellu ci hè a merda inghjilocu ghjè chì n'avemu un turisimu di merda. Ci tocca à scambiallu punt'è basta. Issu turisimu impostu da l'auturità francese hè statu fattu oimela la corcia. Ùn hè manc'appena una bona per noi cusì, esistenu astri turisimi di più boni à dà à a nostra cumunità. Basta à avè u curagiu puliticu, a vuluntà pulitica, l'unestità è u dirittu di sceglie u nostru avvene da per noi. Per ch'ellu torni à prò di a Corsica è i corsi.
À populu fattu bisogn'à marchjà. Scrive una risposta
|
|