Tutte e scuse sò bone per ùn avè più corsi di corsu

sicilianu
Venari u 17 d'Utrovi 2014

[Ignorer]
Buongiorno a tutti cari amici da piazzetta. Sugnu un figghiuolu sicilianu e vi vulia dire chi in Sicilia non esistunu scoli di sicilianu eppuru tutti u cunusciunu e su sannu parari. Non sebbunu scoli, basta chi i cristiani u parunu. A lingua italiana è molto simili o nostru dialettu e chistu ni aiuta a non peddillu.io pensu chi si puru vui u parau non piddivati a vostra lingua.ho scritto in siciliano x farvi vedere che le nostre lingue sono molto simili.io capisco perfettamente quello che scrivete.da quello che ho letto vi danno fastidio gli italiani che vengono a scrivere da voi, ma io penso che questo avvenga perché ancora qualcuno vi ha a cuore.mi piacerebbe parlare ancora con voi, ma se ho dato fastidio non risponderò più. Un abbraccio agli amici corsi.
 A ciaccera

[Ignorer]
"u prublema ùn vene micca da u duttore chì hà signatu sta dispensa" > Ah ? Ellu a scrittu "je soussigné ... contre indique les cours de corse ..."(per "fatigabilité"!!!) è ellu ùn hè micca parte di sta frauda ? Ellu hè culpevule cume sò i parenti è ancu l'amministrazione chì accetta stu "certificatu". Tutti participanu à tumbà a lingua, sò criminali.
 Què po' allora

[Ignorer]
Ùn ci hè micca chè a « fatigabilité » chì ghjè ammentata ma ancu a « necessité de diminuer, (aghju ben lettu ?) le rythme scolaire » Cosa intende ? Quale hè chì hà ‘ssa cumpetenza per ghjudicà u ritmu sculare ?
 Paolo Di Filippo

[Ignorer]
Innanzitutto un saluto al popolo Corso e alla Corsica tutta da un amico romano, l''idea che mi sono fatto scorrendo i vostri commenti è che sentite molto la vostra cultura e avete la sensazione che stia scivolando via per sempre.
Auguri e forza!

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.