Thierry Henry, closcia internaziunale
vigliacca, ladra, falsa, pretensiunata, pessima, disunesta, schifosa, goffa...
stu macciu di l'Equipe de France hè veramente u spechju di a Francia di Sarkozy.
da leghje nant'à a gazzetta :
Sapete ciò ch'elli li dicenu l'Irlandesi?
WHAT A FAIR FOOT !
un grand' omu disse tandu : "NICK LE FOOT".
o ghjente siate onesti! a regulla principale di u ghjocu a ballò he di vince, 'nde i prufeziunalli hè vince i matci per vince i soli .
e voi poveri disgraziati date i vostri soli e a vostra passione a sta scruccuneria organisata.
in Corsica , mi pare chi si ghjocu a ballò PRUFEZIUNALE un ci ne era, a dignità di a Corsica un seria micca tocca e vinceriamu soli ...
Zittate, tutti quant'è vo site. Sicura ch'ellu hà fattu bè stu curciarellu d'Henry.
Deupis "la mano de dios" est arrivée la main de la République
(errata corrige) après "la mano de dios" est arrivée la main de la République
in pienu dibattitu nant'à "l'identité nationale", u capitanu di l'equipe de france chi arruba u macciu, cù un presidente chi dice "l'important c'est de se qualifier, peu importe les péripéties"...
...futte bè !
Eiu di u foot mi n'infuttu , ma mi sò lasciatu dì chì un hè un fattu eccezziunale ciò chì s'hè passatu è chì mancu l'Irlandesi duvianu esse ghjunti à stu livellu di qualificazione, seria dinù per via d'una colpa cusì...
Tamanta brea per un macciu. Eiu mi ricordu di tanti macci arrubbati à u sporting quand'ellu ghjucava fora. Eranu dicine di punti in menu. Quantu ci ne serà statu "penalties" imaginarii o sclusione di ghjucatori bastiacci? è quì si ne face un piattu per una manu ? è tutti sti forighjochi ("hors-jeu") fischjati o micca? Mese fà Marseglia contr'à Zurigu, avete vistu a seconda reta di l'OM ? Tandu eranu pari (1 à 1) ? Eccu, ch'ella sia a Francia o u restu, u ballò ferma u ballò, cù i so arrubbecci è e so inghjustizie ...
Thierry Henry hè bè un falsu internaziunale ...averianu fattu megliu di ghjucà torna stu macciu .
I media francesi ùn so' micca pronti à ricunnosce ch'ellu c'hè statu un arrubecciu francesu ....i francesi sarianu stati à u postu di l'irlandesi ,l'averiamu intesi
parechji mesi ....Piccatu par l'irlandesi !è aspittemu a tribbia ch'elli si pigliaranu di sicuru ,à u prussimu mundiale.
Scrive una risposta
|
|