Tempurale : nisuna gendarmeria hè stata arruvinata
Ci hè qualcosa chì ùn và micca quì : i flicchi ùn sò micca tocchi, mà un sinemà sì...s'aspetta e riazzione di a manca nant'à u timpacciu chì prutteghje e forze di l'ordine e quella di BHL per dì chì a cultura hè più impurtante.
Ùn vogliu micca fà l'azezu di serviziu, cosa ch'ùn pensu micca esse, ma pensu prima di tuttu ch'e s'e certi intraprenore ùn custruiscianu micca n'importa cosa in n'importa chì locu, senza fà casu di a vicinanza di i fiumi o di e pussibilità d'inundazione, solu per fà prufitti subitu, pensu ch'e scumpienti tale ùn accaderianu micca.
U mio precedente missaghju ùn parla ch'e di l'inondazione di tutte ste strutture nove, custruitte in lochi duve ùn si deveria custruisce nunda, chì certi custruttori pocu vergugnosi anu quantunque bettunisatu.
Per cio chì cuncerna i paesi, i nostri antichi, elli, assai più saviu ch'e l'omu attualu, elli, sapianu esattamente duve custruisce, è duve ùn ci vulia micca custruisce. U risultatu hè quì : e so case sò sempre arritte, ancu certe di quelle abbandunate dapoi anni è anni.
È s'e certi paesi, ancu puru antichi, anu avutu l'acqua, o l'eletricità, o a strada tagliata, ùn hè manc'una seconda a culpa di a natura, ma quelli di certi putere publichi (o privati), chì anu preferitu favurisà i so intaressi persunali invece di quelli di u bene publicu, pensendu sicuramente fàssi assai più benefizii fendu custruisce trentina di residenzie secundarie in bor di fiume piuttostu ch'e di dedicà i so soldi à l'intratenamentu di e canalisazione, di l'eletricità o di e strade, sopra tuttu quand'ellu sì sà chì assai prese d'acqua d'assai paesi sò sempre senza prutezzione di a cuntaminazione. Hè una vergogna, ma hè vera !
A natura, ùn ci hè per nunda. U solu culpevulu hè l'omu.
Eccu quì u ligame versu u mio articulu sannu.
Inspiratu di cio ch'aghju dettu quì, è iniziatu da u vostru, dunque vi ne ringraziu
Scrive una risposta
|
|