Ste pagine anu più di 25 anni

marcu
Ghjovi u 27 di Nuvembre 2014

[Ignorer]
Parlà dui lingue, un serà micca megliu di parlà ne una?
 sardu

[Ignorer]
Ié, ghja u fate...
 simulecchi

[Ignorer]
una struppiata o marcu chì ùn hè più nè corsu nè francese
 marcu
Venari u 28 di Nuvembre 2014

[Ignorer]
Per quelli chì volenu imparà a lingua corsa o imparà ne di più:

http://www.interromania.com/impara-u-corsu

A vede ci
 sardu

[Ignorer]
E ma ancu si "fosseru."indipendenti micca parlerebbiru a nostra lingua...continerebberu cù u francese, no? Bella dumanda!
 è cusì sia

[Ignorer]
s'ella ci deve esse una sola lingua in Corsica ghjè u corsu è micca u talianu

ricummincemu cume cù Acquaviva......
 hantzu

[Ignorer]
Aghju da esse bravu : irredentisti FORA

amichi taliani, grazie di piantà di scrive i vostri messagi di prupaganda nant'à stu forum.

ùn ci hè più ch'è messagi pro-taliani quì, site in traccia d'arruvinà lu
 u turcu

[Ignorer]
parla cu un sardu un n ha niente chi vede cu l irredentsmu sardigna non est italia
 sardu

[Ignorer]
U sapevu chi duviate scrive cazzate!!!!!
MA STU A PARLA DI IRREDENTISMU O PRUPAGANDA AAAH!! A MIA ERA SOLU A DUMANDA! ci aghju puru litigatu cu acquaviva!e si u vo sape un mi sentu tantu lucchese,pe cume he'' a lucchesia.
 sardu

[Ignorer]
E leghjetevi sti cazzu di messaghj ogni tantu chi aghju scrittu!irredentista eiu!
Un sardu poi...
 Michele

[Ignorer]
prima che irredentisti fora, pensate ai francesi fora!!!!!! e poi siciliano è favorevole, come me, alla corsica nazione indipendente, mica ha detto corsica italiana. ha detto italiano lingua ufficiale, e u corsu sarebbe salvo. Ma ci tenete al corso oppure no? la vignetta dice una verità scomoda, ma è la verità. e prima di dire le cose, leggete i messaggi.
salute a tutti
(e mo' voglio vedere che fine fa il messaggio, un altro di ieri è sparito, mah!)
 Michele

[Ignorer]
ciao sardu
 marcu

[Ignorer]
"... ci dovrebbe essere una sola lingua ufficiale in Corsica: l'italiano e la parlata corsa é salva ........"

Ih ih ih,........ fate u piace, ......ih ih ih......... insignatemi a surtita ...... chi l'entrata nu a so più.
 sardu

[Ignorer]
Ciao mighé☺
 Michele

[Ignorer]
Uè Marcu!!! Mica ho detto “sola lingua ufficiale”, ho solo detto che senza l’italiano dietro, il corso sta morendo. Ma è sconcertante non capire che gli italiani del continente che scrivono qui sono fra i pochi che amano la corsica, il popolo corso e la lingua corsa, e l’unica cosa che vorremmo è una corsica libera e padrona del proprio destino. Che u babbu di a patria era un pericoloso irredentista?? L’unico pericolo mortale lo avete in casa, e forse vi siete abituati…
 marcu

[Ignorer]
O Michè, u corsu ùn hè u talianu è u talianu ùn hè u corsu, pà salvà u corsu avemu da parlà lu, scrive lu. U Corsu. U talianu hè a lingua di i taliani micca di i corsi.

A vede ci sani
 Michele

[Ignorer]
a marcu---- mo' te lo dico nel mio dialetto/lingua....ci vulite salvà 'a lingua corsa, l'avite a parlà ma veramente, nò ca tra 'na canzona corsa e n'otra canzona parlate 'u francese....agghje state quist'anne in corsica e minz 'a strade parlavene tutte quande u francese.
Io però ho parlato sempre italiano, e la gente rispondeva in un italiano corretto che manco in Italia. e - quelli con cui ho parlato - non sembravano irritati, ma al contrario contenti di poter parlare...nella propria lingua

p.s. in genere noi non scriviamo mai in dialetto, ma al sud lo si parla spessissimo, non solo in casa, ma anche a scuola e sul lavoro. eppure avrai capito tutto, perchè il tarantino appartiene all'area della lingua italiana quanto il corso che noi capiamo drettamente senza problemi,, anzi il corso forse è più italiano di tanti dialetti/lingue italiani.

buonanotte
 giustificazionedellarivoluzionedicorsica
Sàbatu u 29 di Nuvembre 2014

[Ignorer]
u talianu o marcu un hè micca una lingua strangera cume u francese , ghje a lingua storica chi seria diventata a lingua ufficiale di a corsica s'ella fusse diventata indipendente (un seria venutu à u cerbellu di nisinu di mette u corsu) e a perdita di u talianu cume referenza si vede avà nant'à l'evoluzione di u corsu chi si si trova solu faccia à u francese : picculu esempiu(mez'à tanti altri) senti cum'elli so prununziati avà i "R" da a maio parte di a ghjente à usu pinzutu.. ferma chi i taliani so bravacci ma un tocca forse micca à elli di spiecàcci cio chi n'avemu à fà o à parlà..!
 Roby
Dumenica u 30 di Nuvembre 2014

[Ignorer]
Siciliano ma come fanno a parlare corso se vivono in un mondo dominato dal francese, il francese è la lingua del pane, se non parli francese non lavori e non mangi, se non parli francese non ti capisce nessuno, e tu gli dici di parlare italiano, ma per fare cosa visto che con l'Italia hanno zero rapporti dal punto di vista economico e sociale. Parlare una lingua affine al corso come l'Italiano può essere utile, ma l'Italiano non è una lingua facile da imparare, è più complessa e articolata del francese, magari con la televisione, in Corsica si ricevono programmi tv italiani???
 sardu
Dumenica u 30 di Nuvembre 2014

[Ignorer]
D'accunsentu roby

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.