Squadra naziunale : Corsica vs Congo u 6 di ghjugnu

 circinelludiguanènativupèliguagnesusosanguaversatu
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
"Eiu sò d'accordu cun ghjuvan filì, preferiscu un arabu crisciutu in corsica ch'è un diaspuranu"
ma ci vularà à sceglia ???? ùn poi micca avè È u magrebinu chi si sente corsu È u diaspuranu ch'ùn po forsa micca vultà in Corsica ???
Attenti chi, di scelta in scelta, i razzisti ùn sarani più quiddi ch'è tu pensi... ;o)))
 ava basta
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
GF, u figliolu di u prefet chi nasci in Corsica è Corsu allora ??? U drittu di u sangue mi pare a bona soluziona... In piu c'hé Gary Coulibaly in a squadra corsa...
 Piratella
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]

Sò d'accordu cù GFi (francu pè i diaspurani, certi sò più Corsi chè i Corsi à a mente culunizatra di quì!! ùn hè colpa soia s'elli stantanu u so pane in altrò) è pesnu cum'è Bustanicu (...) ; aghju intesu una vechja maruccana bè integrata in Corsica lagnasssi chì ghjunghjianu troppu stranieri : vulia parlà di i Rumeni, di i Pulunesi, ecc...Prova ch'avà si sente propiu Corsa.

In quantu à "e capre nate in pullinaghju", diceraghju solu una cosa : ùn simu bestie!

Infine "black blanc beur et pulenda" mi dai a voglia di rende cù i to discorsi : sè sò di mentalità "francese" perchè i to discorsi sò à pienghje, ebbeh, allora seraghju "francese" (ma mi faci ride, perchè razzisti francesi ùn ci ne seria, povar'à tè?? )

 Bustanicu nant'à u podium
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
per black blanc brocciu

iè, è po piglieremu dinù à Charles Pasqua, Angelo Rinaldi, Emile Zuccarelli è Francis Pomponi nù a squatra Corsa chì anu tutti sangue Corsu. Chì ne dici?

Soca ci serà manera di truvà una bona soluzione...

In tantu eiu aghju da sustene u Congo, elli sì chì sò veri negri!

Basgi fratè
 Kügürn
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
cum'è dicia quellu tippettu, "NICK LE FOOT".
 sumenta
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
Tuttu stu discorsu per una squadra di ballò! Si parla di razzisimu, di sangue, di esse corsu o d'ùn esse micca corsu per un ghjocu! Mi pare chì sarebbe piu semplice di vede stu incontru cumu una stonda spurtiva chì derà piacè à tutti quelli chì so appassiunati di ballò. Ci so affare piu importante chì danu a pussibilità di discorre nant'a corsica .
 ampriani way of life
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
OK cun GF è bustanicu, à 100 % !

serà megliu un corsu d'origine maruccana chi si sente corsu (cum'è Triki) ch'è un diaspo mozzu ch'ùn sente di nunda.

solu una dumanda : nant'à e centinaie di giovani d'origine magrebina chi so in Corsica oghje, quantu si "sentenu" corsi, è so attaccati à stu paese ?

aghju a paura di cunnosce a risposta. ùn mi dumanderaghju mancu quantu parlanu corsu o sprimenu a vuluntà d'amparà una cria a nostra lingua

avete integratu generazioni è generazioni di wisigoth, di lumbardi, di pisani, di genuvesi, di lucchesi, di sardi, di goluà, ma a "mascina à integrà" oghje, ùn so micca siguru ch'ella viaghjessi sempre.
 blacks blancs et prisuttu au beurre
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
O PIRATELLA E FRA FICATELLU AVETE A LISTESSA VICINA MARUCCANA? U VECHJU POPULU CORSU SI SPENGHJE E VOI BALLATE A LA SO MORTE CUNTENTI DI CHJAMA U NUVELLU "COMMUNAUTE DE DESTIN". GIRATELA PURU CUM'ELLA VI PARE U VOSTRU MELTIN- POT UN PO PICCIA. PIU PECURE PIU MOCCI.
 heliofobu
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
O Sumenta, sò sti discorsi assurdi è sti spruposìti carc'a lirìsimu chi dannu à "A Piazzetta" u so tastu cusì gustosu !
 blacks blancs et prisuttu au beurre
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
O HELIOFOBU RINGRAZIENDU A DIU CHE TU CI SIA A NANTU A PIAZZETTA PER AMPARACCI A RIFLETTE.PER CONTU MEIU AGHJU TROVU U MIO SALOMONE.
 heliofobu
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
Lascia corre a diu, è ringrazimmi direttamente, cusi facenu tutti...
Un antr'affare : Annant'a lu to urdinatore, c'hè una tucca (a manca) incu un lucchettu disegnatu nantu, appoghji... E dopu poi scrive in minùsculu (hè solu una picula regula di curtesia annant'i forum)...
A u to serviziu.
:-D
 a manca naziunale
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
a manca naziunale in forza! incu i listessi vicini maruccani... lolu!
 blacks blancs et prisuttu au beurre
Marti u 19 di Maghju 2009

[Ignorer]
A curtesia ,o heliofobu cummencia per un piglia micca e ghjente a a risa quandi 'se persone un pensenu cume tè.E cusi sia.
 ESTERU
Màrcuri u 20 di Maghju 2009

[Ignorer]
tanti cummintarii per una viscica di porcu!
 heliofobu
Màrcuri u 20 di Maghju 2009

[Ignorer]
O BBPB (è pianteraghju quì, per micca rompe i stacchi a tutt'u mondu...).
Un'aghju vulsutu a piglià à a risa a nimu. Mi piace à vene fam'una spassighjata annant' "A Piazzetta", è spessu à stuzzicà o macagnà appena. pensu chi accant'a u fattu di pudè sprimesi in lingua nustrale, ghjè dinù l'interessu di stu blogu... Mà se tu m'hai trovu dispetosu, mi ne scusu sinceramente...
Si trova chi ghjè a mio manera di participà a u forum (è certi e facenu fallà scutrate di piu che me, credemi puru), ghjè appena un "ghjocu", è da lu mio parè, ghjè stu tonu scherzosu chi face a diferenza trà "A Piazzetta" è l'altri bloghi ...
Salomone.
Salomone.
 sarkozyjetevois
Màrcuri u 20 di Maghju 2009

[Ignorer]
iè, ma u football hè più chè un sport, u football hè pulitica è hè u spechju di a sucetà!

per contru, ùn so micca d'accordu cun GhjuvanFilice. cumu ? corsica - congo saria un "macciacciu" ???

aio ! ma ci vulia a sceglie una squadra cun quale avemu una scenza di vittoria !

s'ellu hè per piglianne 8 contr'à l'argentina o 14 buts di Ronaldo, serà megliu à stacci in casa !!!
 Piratella
Màrcuri u 20 di Maghju 2009

[Ignorer]

O Ampriani a "mascina da integrà" serà un pocu in panna, hè vera, ma oghje l'affare di l'"identità" hè cumplessu.
Si pò omu sente "Berberu", "Arabu" è esse attaccatu à stu paese induve ellu hè natu è hà ingrandatu, un antru si senterà "Corsu", un antru rivendicarà e duie identità attempu è perchè micca? Ùn avemu nè à cunsiderà ch'elli si devenusente Corsi, nè à ricusalli u dirittu di sentesi corsi : hè più spessu ciò chì si passa, disgraziatamente!
 Marbeuf
Màrcuri u 20 di Maghju 2009

[Ignorer]
Par i corsi di a diaspora o par l'arabi chì anu crisciuti quì ghjè listessa affari: sò corsi quiddi chi anu u spìritu corsu, puntu è basta. Ghjè cusì chì ci vola à rifletta o ghjenti... Avà par i corsi di sangue, chì so stati quì, ma appena impizutiti, sò corsi chì vuleti fà, ghjè a natura. U megliu saria chì corsi di spìritu francesi ùn ci n'esista micca. Ma quì sunnieghju...
 per contu meu !
Màrcuri u 20 di Maghju 2009

[Ignorer]
O'figlioli !

Pe me un arabu un hè corsu ! un arabu ghjè un arabu... cume un tedescu o un francese chi campa in Corsica. Ci vola falla piantà !

Esse corsu si merita !
Ci vole una, duie o tre generazione stallata qui per cunsiderà qualchisia cume un corsu !
Un basta a nasce qui ! Parlate di mentalità... hè veru ch'indè noi certi stronzi corsi a 100% un valenu nunda... Hè corsu quellu chi ha a un minimu unu di i so genitori corsi o fallendu di un corsu !

U SANGUE NANZA A TERRA !

Oghje cu a so "mixité" a francia un vole piu di nunda ! Allora circhemu à piglià un antru esempiu per tene apena d'identità !
 piratella
Màrcuri u 20 di Maghju 2009

[Ignorer]
*Iè o fratellu figatellu, andemu piuttostu à ballà, chì ùn possu più pate certi discorsi. Eppo ci hè una vita for di i fori onti t...lol

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.