Sarko in Corsica : A Francia frusta
" Nisuna surpresa " ...era sicura ! U c'hè nulla da aspitta d'un 'omo chi passa u so tempo à prumette!! Baccalà per Corsica!!...ci n'hè 32% chi pensanu vutalu ,e forse ancu di più ...allora chi fà ,chi ci si po fa !! hè à disperassi , a crede chi certi Corsi parlanu , parlanu , e po doppu nulla u si passa !!
Ma si ! u presidente ha prumessu u gaz pe e nostre centrali per 2018 ! ! ! ! forse si riprisenterà in 2017 per fà cume Putine si stu corpu un hé micca elettu !
Quessu ha 7 faccie , cume merzu ha 7 barette !
Cumu dice a canzona ?
Les promesses que je t'ai faites
Je les ai faites en badinant
Je les ai faites en badinant
Et pour être élu président
Poveri corsi chì l'anu da vutà. pare ch'ellu ci sia ancu elettori naziunalisti. Ch'elli mi spieghinu... St'articulu merita d'esse publicatu nant'à "Corse Sarkozy matin", u solu cutighjanu di "l'isula di belezza" è nant'à u catalogu di Kettner... Iè chì aghju amparatu chì quelli chì tombanu i corsi dichjaranu e so arme in prefettura.... O Sarkò, ùn i piace tantu à purtà e casce è à lascià imbruttà sempre sempre i listessi. Parli di ripressione quand'è no dumandemu a ghjustizia, è parli di milioni ma solu per cumprà a ghjente è l'eletti.
O " cuscenza puzzica" .;;l'adgiu tensa anche eiu chi forse ci so anche certi elletori nazionalisti chi hannu da vutà Sarko ...naziunalisti di chè ? di a sachetta ?di e suvvenzioni ?...di tutta manera a Corsica votà sempre à diritta , in maggiurita !!...poveri di noi !..;populu d'assistiti in maggiurita...appoghju per qui ,appoghju per là...e cusi si perde a so libertà !!
U solu insignamentu a tira di tuttu què hè chi in Corsica ci n'hè 32% chi manghjanu cu a dritta e forse altri e tanti o di piu , cu a manca ,allora un vale micca a pena di fa scutini ,"la reconnaissance du ventre" cum'ellu si dice fara u so effettu !
EVVIVA U TALAVESU TALAVESU PRESIDENTE
Scrive una risposta
|
|