Sarko è e lingue regiunali

 KÜG
Luni u 20 di Farraghju 2012

[Ignorer]
ghjè dunque ufficiale: "on n'aime pas la France".
 u miumese
Luni u 20 di Farraghju 2012

[Ignorer]
Allora, per chì vutemu ?
 Casalta
Luni u 20 di Farraghju 2012

[Ignorer]
Bayrou, Hollande è Eva Joly anu dicenu in u so prugramma vulè firmà è difende e lingue regiunali.

avà, pudete dinù sceglie d'ùn andà micca à vutà à l'elezzioni... eiu anderaghju à piscà
 capu tavunatu
Luni u 20 di Farraghju 2012

[Ignorer]
Sarko, Marine le pen, melanchon ect......So francesi no ? dunque difendenu a lingua francese. Chi ci hé di stranu ? Si ne futanu pocu di e lingue regiunali e anu a raggio ! Se vo pinsate che l'omi pulitichi anu qualcosa a fà di a lingua corsa vi sbagliate !! Pe me a lingua corsa un'hé micca una "lingua regiunale" chi farebbe parte di a richezza e di a diversità di a francia, No !!!!! Ghje a lingua di a corsica e di u so populu !! Toca a noi, e solu a noi, di falla campà senza aspettà tutti sti carnavali
 UMPinz
Luni u 20 di Farraghju 2012

[Ignorer]
chi rispondenu Stéphanie Grimaldi, Gandolfi Scheit, Rocca Serra e Francisci à què ?
 ANTO
Luni u 20 di Farraghju 2012

[Ignorer]
Un ci vole micca a affanassi ,cambia di discorsu cume di camisgia ,e quand'ellu venera qui ,fra qualchi tempu ,dicera u cuntrariu .Ci vole a pone a quistione a Camillou o a Rocca Serra ,s'elli so d'accunsentu in cu questu .L'omu ghjè pazzu e un ci si po nunda s'ell'un hè lampallu fora a u mèsè di maghju ,in cu tutti i manghjoni di u so partitu .
 U Palatinu
Marti u 21 di Farraghju 2012

[Ignorer]
Cosa aspettiate d'ellu ?
Eiu, ùn aghju mai aspettatu nunda d'un tipu simile. Ancu in u 2003, malgratu stu "rigalu invelenatu" di referendu, ùn aghju mai avutu cunfianza in ellu.

(Per u colpu mi ramentu d'un aneddotta : eramu in principiu di 2007, eru in un car maghjoritariamente empiitu di pinzutti, è u cunduttore ascoltava a radiò. Tandu u ghjurnalistu di a radiò annunciava ch'e secondu à i sundaghji, i Corsi, è in particulare i naziunalisti, s'appruntavanu à vutà piuttostu Sarkò o Le Pen. Senza nisun self-control, aghju mughjatu "Ma cum'elli sò conni !" è tutti m'anu fighjulatu. Cum'elli eranu, per a maghjor'parte pinzutti, ùn m'anu capitu, pensu).
 GWM
Marti u 21 di Farraghju 2012

[Ignorer]
"Ma cum'elli sò conni !"

hè detta !
 Alexferox
Marti u 21 di Farraghju 2012

[Ignorer]


"Le communautarisme au bout du chemin"... O chi cacciata per un tippu chi va à mette dinochju in terra tutti l'anni à u "Dîner du Crif" : a cummunità chi ripresenteria 600 000 persone e chi face spiazzà Sarko e Hollande !!

A prupostu fate un girettu qui : http://www.lafrancedesreseaux.com/
Viderete "Les Corses qui s'entraident" mà nunda nant'a u Crif o l'amichi d'Israel chi hannu u dopui passaportu Francese e Israelianu !! Parennu fole !
 Pietro Sardu
Dumenica l'11 di Marzu 2012

[Ignorer]
Scusate amichi Corsi si m'intrumettu nantu questa discussione. Aghju sempri pinsatu chi u prublema maggiò pe salvaguardà e rinvivisce a lingua Corsa è di aggancialla a la sò lingua di riferimentu, che è a lingua italiana. In Italia avemu diffarenti esempi di parlate regiunali chi adoperanu a lingua di riferimentu pe' cuntinuà a vive, comu per esempiu a lingua francesa nantu a Valle d'Aosta o quella alemanna nantu u Sud Tirolu-Altu Adige, ancu si in quelle terre a lingua regiunale è incomprensibile a francesi e alemanni. Nudda a che vede comu tra u Corsu e l'Italianu, lingue surelle, storicamente vicine. Amicizia a tutti!
 punt'e finu
Marti u 13 di Marzu 2012

[Ignorer]
eu un votu micha a l'elezione francèse chi un so micha francese, a storia di a corsica un è micha quella di a francia é po simu sottu a u culunialisimu francèse, chi i nostri anténadi anu persu a guerra, pagu l'impositi é è tassè culuniale, cumè in mo anténadi i pagavanu a i genuvesi.
a culunisazionne e a francisata un è micha passata cume una létera a a posta, ci so state ghjente impichatè e altre dipurtatè in d'è prighjio in 'toulon' anu 'tuturattu' altre numertosei omi e done... ci anu stirpati in 14/18, e dopu a prima guerra ind'è l'anni 20 ci si more di fame , è cosa fattu a francia..nuda! a l'iniziu di u 20èsimu seculu in corsica ciera 300000 christiani, 100anni dopu un ci simu nancu, .....anu titiattu i nostri anténadi di colpi per falli parlà u francese...... e si cuntinua! in chu a storia piu muderna e atuale!
cio chi voghliu di, cosa vulète aspita di bonu da a francia? se vo guardate a nostra storia tuttu cio chi no avemu, l'avemu sudatu, o pagatu in chu i soldi di e tassè, o, chu u sangue.
se i francesi vincenu qualcosa a chi u corsu sipi rigunisciuttu, alora firmeranu quella 'charte des langue minoritaire'. se no! a storia cuntinuedia.
tenite forte e curate i vostri. salute a tutti.
 fabio
Venari u 16 di Marzu 2012

[Ignorer]
in Italia tantissime città hanno vie dedicate a città o personaggi corsi.
per esempio a Milano esiste Viale Corsica (viale molto grande) e via Pasquale Paoli eroe corso.
via Sampiero di Bastelica a Roma, via BAstia in tantssime città italiane ecc...
A PArigi esiste via PAscal PAoli??!!!! mmmhh...
CAri amici corsi la FRancia dovrebbe rispettarvi di più..
 loris
Luni u 2ndu d'Aprile 2012

[Ignorer]
http://books.google.it/books?id=MUynprW9pyoC&pg=PA5&lpg=PA5&dq=popolo+corso&source=bl&ots=P5wMM9zblY&sig=lWZiRpD6EjfHl1MiKQJo2Gg_RO8&hl=it&sa=X&ei=Vpl5T8_tKs2M4gSVgZX7Dg&ved=0CB8Q6AEwADgK#v=onepage&q=popolo%20corso&f=false

http://books.google.it/booksid=MUynprW9pyoC&pg=PA5&lpg=PA5&dq=popolo+corso&source=bl&ots=P5wMM9zblY&sig=lWZiRpD6EjfHl1MiKQJo2Gg_RO8&hl=it&sa=X&ei=Vpl5T8_tKs2M4gSVgZX7Dg&ved=0CB8Q6AEwADgK#v=onepage&q=popolo%20corso&f=false
 piero
Marti u 10 d'Aprile 2012

[Ignorer]
http://www.agoravox.it/La-lingua-italiana-in-aiuto-al.html

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.