Rigalate un quad pè Natale... è sbundate tuttu

 u miumese
Màrcuri u 21 di Dicembre 2011

[Ignorer]
Et qui on est ?
 Arcanu
Màrcuri u 21 di Dicembre 2011

[Ignorer]
"et qui on est ... ?" un populu di closcie ...
 Catone
Màrcuri u 21 di Dicembre 2011

[Ignorer]
Images parlantes et d'une tristesse sans nom.
 U Palatinu
Màrcuri u 21 di Dicembre 2011

[Ignorer]
Hè addisperante.
Addisperante da veru !
In ogni latu ch'e giremu u nostru sguardu, hè per caccià u velu di l'ignurenza chì ci piattava fin'à tandu tutte e gattive nutizie.
Spessu mi pare chì u mondu oghjincu và sempre di più, viaghjendu nant'à una strata scema chì u cunduce à caternu senza nisun cuntrollu, cume s'e e forze e più nifaste avianu pigliatu a suprana nant'à a vulintà di benestà.
Puru fermu cunvintu ch'e e gattive cose sò sempre state, è s'elle parenu accelleràssi in a vita attuale, hè sopra tuttu per via di l'accellerazione di i medii di cummunicazione.
Ma micca solu. Incù u sviluppu di u spiritu individualista, in u mondu sanu (è micca solu in Corsica), e cose ùn ponu ch'impeghjisce, senza mancu parlà di a crescita di a populazione mundiale in un mondu chì ùn cresce micca in superficia, assuciata à una ripartizione sempre più inghjusta di e richezze di stu mondu, duve l'inghjustizie facenu nasce un muscu di rivolta in ogni locu duve pichja u più forte a dittattura di l'infamia contr'à u populu. È sempre di più, u battellu si sprufonda, senza ch'e no sapessimu cosa fà, ancu s'e sapemu perchè.
In Corsica, in particulare, u casticu attuale si prisenta sott'à a forma di l'abbandonu di l'Anima Corsa, incù u spupulamentu di tanti paesi, à u pruffittu d'una cuncentrazione sempre più forte in e cità, o i sistema pericitatini, per impiegà una parola cusì à a moda di a situazione ughjinca. È cusì tuttu l'arte di i nostri Anziani si ne parte in fulena, quante s'arruvina a vulintà è a sperenza.

Ultimamente, aviu scrittu, nant'à u mio bloggu, un articulu vulintariamente esageratu, ch'avia chjamatu i[U sindromu Kaltenbrunner in u quale mettiu in evidenza a nostra rispunsevulità cummuna à noi tutti (eiu dinù), è dopu à u quale m'aspettava à un ventu di risposte, sicramente negative, forse ancu inghjurie, chì u tonu di u mio articulu era vulintariamente pruvocatore, ma senza nisun successu.
Cum'ellu a dicia cusì bè u gran Martin Luther King, hè peghju u silenziu di i bravi ch'e l'atti di i gattivi.
Ma cosa fà ?
Ùn a sò manc'eiu.

http://cumpalliols-in-corsu.over-blog.com
http://siti-e-blogghi-corsi.over-blog.com
 U Palatinu
Màrcuri u 21 di Dicembre 2011

[Ignorer]
Scusate chì mi sò sbagliatu.
U ligame versu l'artivulu U sindromu Kaltenbrunnerquessu
 U vomitu!!
Màrcuri u 21 di Dicembre 2011

[Ignorer]
http://www.corsematin.com/article/faits-divers/ajaccio-attente-de-compassion-apres-un-vol-odieux.539481.html
U péghju è ancu à vène !!!!!
 Alexferox
Màrcuri u 21 di Dicembre 2011

[Ignorer]
Ai raggio u peghju ghje a vene incù a crisa chi serà di piu in più dura, e rilazioni trà a ghjente di più in più pauruta e i vechji riflessi di u ciarbellu reptilianu di più in pim numerosu...
Tandu si capiscera forse chi una civilisazione si cunstruiscie cù ghjustizia e spartimentu, micca nant'a passione di u soldu e di l'ognunu per sè !
 J G
Ghjovi u 22 di Dicembre 2011

[Ignorer]
In corsica d'oghje ci sô i sgariuffi moderni : calci in culu a tutti quessi .
Chi Natale per magia
A tutti quessi li dia
calci in culu a vuluntà
e ghjudiziu in quantità
Pe ssu chiassu abandunatu ringraziemu u so dinunziu chi cusi i rispunseuli di ssu lascia core ferranu cio chi ci vole a fà .
Dunque a ringrazià l'associu di u Levante e a Piazzetta .
 Ulongu
Ghjovi u 22 di Dicembre 2011

[Ignorer]
Chì a ghjente s'arrubbi e petre ùn ci credu tantu chì pesanu (è po sò più belle quelle in polystyrène). Di tutte manere a dice u pruverbiu : "À chì mura fura".
Per u restu hè vera chì ghjè d'una tristezza infinita di vede lochi chì anu dumandatu tanti sforzi à tutte ste generazione chì tutti l'invazori anu dettu pocu purtati da u travagliu (chì ne seria statu s'ellu fussinu stati travagliadori).
Ma ùn sò micca sicuru chì Bunifaziu sia veramente in Corsica.
I veri corsi a puderanu fà una cosa simule ?
 Pumata
Ghjovi u 22 di Dicembre 2011

[Ignorer]
Mi ramenta qualcosa: "500 connards sur la ligne de depart 500 connaux sur leur moto..."
 moderato ma non troppo
Venari u 23 di Dicembre 2011

[Ignorer]
o lungò, chì vole dì " veri corsi"? U corsu, disgraziatu à ellu, hà listessi difetti chè tant'altri populi. L'affare ùn hè micca di criticà i cumpurtamenti individuali, ma di piglià un'antru versu, cullettivu, è di turnà à mette in ballu valori, lingua, rispettu, . Iè, chì vulerà dì "rispettu" oghje ghjornu quì?
 U Palatinu
Sàbatu u 24 di Dicembre 2011

[Ignorer]
Forse stu missaghju vi sembrerà straniu, ma vogliu ringrazià tutti quelli chì sò d'accunsentu cun mè.
 Massimu
Dumenica u 25 di Dicembre 2011

[Ignorer]
Ié, ma i mutori, sò cum'è l'arme, facenu parte di l'attirail tipicu di u veru corsu gattivu di a machja cù a millet è u sguardu azzezu.
Peccatu chì sta ghjente ùn sippia capace à ricunnosce u ritondu, l'oru o u cintu passendu per'di strada, ben'ch'elli sippianu tutti più corsi chè l'altri perchè facenu rimore cù i so mutori.

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.