Perchè ci vole à infuttesine

 babbò
Ghjovi u 16 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
un ci tazzemu o bonna avantura, so macagne,un aghju ne u talente ne u spiritu di Barré,ma mi piacenu anc'a me e macagne,aiò ridemu chi tuttu va bè.
 nò
Ghjovi u 16 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
PETILLON cù L'ENQUETE CORSE hà magagnatu corsi è francesi è ....hà fattu una mansa di soldi. L'altru troncheghjetta di Clavier hà capitu subitu subitu è ne hà fattu un filmu chì hà impiutu e so stacche più cà più. Uni pochi di corsi anu impiutu e soie participendu à u filmu (micca nomi) chì ...frà altru...magagnava i corsi. È i corsi ci sò andati belli numarosi, paghendu, à vede un filmu chì magagnava i corsi.

Và bè? Ù n hè micca un filmu d'intelletuali? Telerama li hà messu solu duie stelle nantu à 5.

E FACCIACE sò razzisti?

E nostre magagne nantu à i francesi basta à falle in corsu, ma par ciò ci vole à capisce è à parlà u corsu...cusì ùn saremu micca capiti da TUTTI.
 bonna avantura
Ghjovi u 16 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
Ci hé un pruverbe francese chi dice ,un connu chi viaghja andera sempre piu luntanu ché un capone chi sta a posa. Ma ci vole quantunque appena di cerbellu.osinno si gira in tondulu.
 babbò
Ghjovi u 16 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
Gerard Bauer autore francese ,pruverbii francesi,macagne francese,a culunisazione di i ciarbelli tombà ogni ghjorni u nostru populu.
 Cateddu Muntaninu
Sàbatu u 18 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
http://www.youtube.com/watch?v=OZ7kAfsqkKE&sns=em
 nò
Dumenica u 19 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
Ùn avemu micca bisognu di Pierre-Emmanuel Barré avemu ciò chì ci vole in casa nostra ...

https://www.youtube.com/watch?v=1S9yV1Tt6es

è cù duie parolle di corsu strappate, ça fait régional (ci campemu!).
 circinelludiguagnenativupeliguagnesusosanguaversatu
Dumenica u 19 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
l'aghju ascultatu bè :
1 - si ride d'i turisti
2 - si ride di i Marsigliesi
3 - kirikou :)
4 - Si futte d'i l'islamisti
5 - Face ride cù Alizee, jennifer, Fiori... bon... avarà ancu a ragione !
6 - Lampa un motu di Strabon : Mi ramentu chi, da zitellu, eramu abbastanza fieri di sta frasa chi dicia chi i schiavi corsi si lasciavanu more piutostu che di campà ind'a schiavitù ! Hè a frasa d'un schiavagista (?) chi dinuncia i ribelli, è Barrè hè d'accordu... cù noi.
7 - Si ride di i Baschi...
 babbò
Luni u 20 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
E di a "shoah" si ne ride ?
 circinelludiguagnenativupeliguagnesusosanguaversatu
Luni u 20 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
... tuttu què pà dì ch'ellu ùn si futte micca di i corsi è chì u pocu ch'ellu dice in stu sensu... hè veru !
Tandu mi pare chi u veru sketch hè quellu di a LDH.
O A LDH ! LASCIATECCI TRANQUILLI !!!!
 babbò
Luni u 20 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
Ancu s'ell'hè veru,eiu un la vogliu sente,sopratuttu di a a parte d'un francese,ma s'ellu piace a"circinello natif de guagno qui a versé son sang pour les guagnais",tuttu hè dettu,mi faci piu ride che barré.
 circinelludiguagnenativupeliguagnesusosanguaversatu
Luni u 20 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
innò o disprizzò, ch'ùn mi piace, nemancu mi face ride... Ma da quì à lagnassi è à andà in tribunale !!!
 babbò
Luni u 20 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
Ghjè una macagna,o circinè,ci so chi falanu in carrughju per un ghjaccaracciu,a me mi diapiasce a ghjente chi si ridenu di a mio famiglia.
Ci pudemu liticà tra di noi,ma cunosci u pruverbu corsu "pane e parnice,affare di case un si ne dice"
 sardu
Marti u 21 di Ghjenaghju 2014

[Ignorer]
ma si hé vechjiu...avia un trentacinque anni e avia i capelli bianchji!!! cazzu vuole.=)

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.