Per interdisce a burqa... o i survêt' di l'OM ?

filippu risoli
Venari u 7 di Maghju 2010

[Ignorer]
sustene l'OM, ghjè u primu passu ver di "le complexe du colonisé" : tuttu cio chi ghjè in corsica ùn hè micca bè (l'ACA, u SCB...) invece l'OM face maccu.

PRISTU !
 U mio sangue sarà sempre turchinu

[Ignorer]
LES CORSES POUR L'OM C'EST DES PDS !!!

FORA !!!
 linguaccia

[Ignorer]
A Burqa e i "Marsegliesi " ùn facenu più che unu...!!!
 Leoni Dass

[Ignorer]
Ci so i Corsica chi so pè l'Om,corsi imbasterditi mà dinù assai cumunità de destin : pinzutti e arabi....
 Jean-Pierre Tapin

[Ignorer]
Corsi per l'OM ùn ci n'hè manc'unu. Ùn ci sò ch'è l'inculati per l'OM.
Noi altri, i Corsi, simu pè Bastia.

Ghjuvan maria..

[Ignorer]
L'Om hè l'Equipe di l'Arabi e di i neri.....un possu capisce chi Corsi (parlu di i veri micca di quessi chi so inlucchisiti....) possinu sustene una squadra simula incu tutti cio ch'ella ripresenta......Una certa francia chi mi face rende.....
 Küg

[Ignorer]
ùn site ancu tratechji di raghjunà nant'à stu ghjocu di merda ?
 Fedeltà...

[Ignorer]
U Sporting hè u nostru club, mà hè megliu dà sustene L'Inter, u Barcà la Lazio, Milan, o Liverpool, mà sutene tutti sti BASTARDI di Marsegliesi..quessa p'allora...e po sapiate un'affare in 1347 e partuda dà Marseglia a "Pesta Nera" chi a dà sterminà quasi tuuta l'Europa...Marseglia averebbe dà esse passata sana sana a u Zyclon B.....
 Fedeltà

[Ignorer]
A stu contu Corsu pè l'Om po dinù parlà un' 'altra lingua cha toia, avè una religione straniera, ghjustu fà u corsu l'estate incu u ti tee-shirt pè fà u bellu di nanzu a i pinzutelle... O Corsu ùn di deve scurdà di a so Razza...e quessa conta ancu pè u Ballò, forse l'Om merita u so titulu, mà ùn avemu nunda a vede incu u so spiritu, ghjè u cuntrariu di u notru, elli ùn hannu indentità, si ne facenu una chi un ne vogliu mancu pè falà Cristu.....Noi n'avemu unan e ci si deve di mantene là e di tramanda la , e quessa esse corsu, firmà fidi a cio che no simu....

[Ignorer]
11.Posté par Corsu per l om le 07/05/2010 22:18
Le football et le fait d' être Corse sont deux choses differentes. On ne nait pas formaté en tant que supporter du sporting parce qu on est Corse.
Je trouve ça complètement con

____

Esse corsu è esse per l'om sò anche duie cose sfarente ;)
 kostadinovu
Sàbatu l'8 di Maghju 2010

[Ignorer]
"Racistes et irrespectueux"

ha ha ! si vede chi tu cunnosci bè furiani è u Sporting ! è dalli à sti "clichés" pro-francesi !

mais tu as raison, les supporters de l'om sont cools, fair play ("aller niquer vos morts" in furiani... "figatelli"... ecc...) et ils incarnent parfaitement les valeurs ancestrales du peuple corse

è passeremu nant'à "3 ans sans julien, 3 ans qu'on est bien" (se tu seguiteghji u foot, capiscerai di cosa parlu !

[Ignorer]
Scambia u to nome o "corsu per l'om" è metti "pinzutacciu"
 filidatu

[Ignorer]
Chè tù sia per l'om mi ne impippu o Corsu per l'om ma quì hè un locu induv'ellu ùn si parla chè corsu, allora s'è tù ùn ne si capace vai puru à sfrancisà per a canabiera
 iscia !!!

[Ignorer]
E per finisce,in più di u "survet di l'om" a magliètta Frencese di Ribery,tandu ghjè mégliu à moresi.
 olimpianu

[Ignorer]
à mè mi piace l'OM. so per Bastia,ma in segonda pusizione so per l'OM,ghjé cusi, ghjé a mio passione

marseglia m'ha sempre fatu sunnia ,un ci scurdemu ch'ellu ci hé assai corsi in sta cità e chi PAsquale Olmeta era bastiacciu

BASTIA IND'U CORSE
L'OM PER SEMPRE

ps : quandu ci era bastia vs OM, so sempre statu per u sporting

[Ignorer]
Corsi per l'om impiccatevi !
Un sustenitore bastiacciu un pò esse per "l'om in siconda pusizione"
Era u mio ultimu messaggiu nant'à issu suggettu, basta avà un puvemu più nunda per certi di a nostra ghjuventù ..
 FFF

[Ignorer]
Forza i blanc black beurkkkkkk............................
 SCB2a

[Ignorer]
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=336091253082
 SCB2a

[Ignorer]
chi vergogna

http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=336091253082
 strambaculu
Dumenica u 9 di Maghju 2010

[Ignorer]
SCB , OM, tutti in listessu saccu u ballo he fattu per e tapette u ballo FORA

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.