Pè Luc Chatel a Corsica ùn hè più francese

 arg
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Pietro deve esse abbambanatu, a Corsica avia una custituzione quandu l'Italia un esisteva!

Par parla di u concettu "fisicamente italiana" (chi mi ramentu l'idee di Mussolini) un l'aghju mai intesu, ma aghju da pruvà a capisce u ragionu di u nostru amicu talianu.

Eccu un illustrazione di stu ragionu : u picculu paese "Lolli" hè giugraficamentu vicinu di u paese "Pieri" chi, certamente, hè piu maio. Cusi "Lolli "hè "fisicamente Pieristu"... Si difende...

Pietro, ci vole scrive a l'imperatore giappunese pa spiegalu chi u Giappone hè "fisicamente chinese" (si qualchissia po dà l'indirizzu di l'imperatore...)
 Baiunetta...
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Il "Val d'Aoste" ùn hè culturalmente francese, è il "Sud-Tyrol" ùn hè etno-culturalmente Austriacu ?? E chi si po di di "La Padania". è di Venezia ?? l'Italia non esiste....solu esiste la "Peninsola Italica"...realtà fisica o geologica, mà nunda di più.....
 MARCUCCIU
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Hé chi vulé di stu talianismu in antu a u foru di a piazzetta ??? simu tra corsi o micca???
 MARCUCCIU
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
dumandu a veddé
 ulluberlù
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Ma chì ci facenu tutti sti taliani quì? ùn ne simu micca à dumandacci s'è no simu francesi o taliani è ancu menu per sapè s'ella esiste l'Italia pulitica. in capu à voi, "fratelli d'Italia"... A mè stu sugettu di Chatel mi piace perchè piazzanu a Corsica à a so piazza è basta... ùn simu micca accantu à u Paese Bascu o in un quatru qualunque. Simu in l'aghja naturale è storica di u Mediterraniu. Chì vulete di più? Simu à a nostra piazza geugraffica... Và bè... Ma avà ci tocca à essa à a nostra piazza "pulitica"... Statu quo, autunumia o indipendenza ???
 Casaccunciata
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]



INDIPENDENZA !!!
 lettu
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
i corsi non hannu alcuna coscienza etnica.si sentono francese,anche se di lingua sono italiano ( mossa 1960)
 lettu
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
per i francesi semi italiani, per l'italiani semi francesi per noi semi persi!!!!
 Pumata
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Fora! Ghjenuvesi e Francesi Fora!
 Pietro Mastroleo
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Ecco come sono messi questi Corsi: presunzione allo stato puro! De Paoli, imparò a Napoli e poi portò in Corsica e visse di rendita. "Fisicamente", inoltre, non è un qualcosa che si sogna qualcuno più o meno simpatizzante ad un regime che fu; in quale spelonca debbo dire che ha studiato Sig. ARG lei e chi come lei? La gente che ci sta sopra un territorio è relativa: molte città del nord Italia sono a maggioranza extracomunitaria quindi l'Italia sarebbe indiana o cinese? Oppure la Francia marocchina o congolese? C'è un dato di fatto: un'affermazione del Sig. Luc Chatel che ha ragione! Penso di essere stato un grande profeta nel sostenere che sia stata, questa, una prova per saggiare la preparazione dei francesi nelle varie salse e il risultato si è visto su fb... meglio lasciar perdere. Ora, visto che non si può inserire qualcosa di grafico, spiegherò la suddivisione delle terre sommerse con ordine andante dal livello del mare in superficie, agli abissi:
1 Piattaforma continentale
2 Zoccolo Continentale
3 Platea pelagica.
Queste suddivisioni sono distinte tra loro, sulle cartine o quant'altro rappresenti ciò, con diverse tonalità di blu. La Corsica e la Sardegna come le Baleari sono collegate alla terra ferma: le prime all'Italia, le seconde alla Spagna. Per vedere delle isole completamente staccate da una piattaforma continentale, basta che guardiate le isole Canarie o le Azzorre e noterete la differenza. Un isola che è collegata alla piattaforma continentale in maniera inconfutabile, è l'isola di Saint Michel: più di così non si può essere esplicativi, chi non è convinto non ha ragione alcuna di farsi una legge tutta sua o relativa ad un certo modo di pensare. Nuovamente porgo i miei saluti.
 lettu
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
a sardegna he piu spagnola che italiana.a corsica piu taliana che francesa !!!
 Francesco
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
O' taliani! A Corsica hè Corsa è basta!
U naziunalismu talianu mi face piscià cume u naziunalismu pinzuttu!
Chjaru Pietru?
 Mufra....
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
à Ulluberlù. Iè Mediterraniu si, mà non solu....nè africani nè asiatichi, solu Europeani....U mare ùn mai statu populatu..... solu e Terre cuntanu....Hè vera chi simu vicinissimu di a peninsula Italica.... mà sta vicinanza ci hà permessu di fà incu elli (Ghjenuvesi è pisani ) numerosi seculi....in 1768 avemu pigliatu (mi pare..) una decisione definitiva di pettu à Ghjenuvesi è forse taliani in genarale......mà hè vera chi oghje ùn vecu micca perchè ch'ùn anderebbi à cumprà roba in Italia (Più VICINA più a bon pattu..) piuttostu che in francia cume faciamu sin'à a grande Guerra.....

Avà mi pongu una quistione : Si a Corsica fussi stata ghjenuvesi e dopu Taliana in 1871, ci sarebbe statu una resistenza ? quessa ùn possu risponde mà so chi ùn averiamu (Forse ??) persu cume oghje a nostra lingua nè a nostra religione chi so tramiduie unu di i puntelli di a nostra Latinità.......mà sapemu cio chi ghjè accadutu incu a Francia è a so republicaccia......
 Al
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
E' divertente sentire queste opinioni...scusate l'intromissione nel vostro forum.Io penso che ogni stato nazionale sia un compromesso tra realtà diverse.In Spagna ci sono baschi,catalani,galiziani,castigliani etc....in Francia occitani,bretoni,baschi,alsaziani,corsi...l'Italia non è da meno.E'un'espressione geografica ne più ne meno di altri stati nazionali.E non è vero che i sardi(io sono sardo)sono più spagnoli che italiani.La nostra lingua è la più vicina al latino,ma molti di noi si sentono italiani per vicinanza geografica e storica.Da noi ci son stati pisani e genovesi(e i genovesi ci sono ancora nell'isola di Carloforte) ma per questo mica li odiamo!Lasciamo stare guerre vecchie e sepolte.Inoltre in val d'aosta e in sud tirol parlano liberamente la loro lingua ed anzi è tutelata.I loro nomi sono rimasti francesi o tedeschi mica gli abbiamo imposto la nostra cultura come i francesi hanno fatto con voi!Pace e salute a tutti.
 lettu
Marti u 5 di Lugliu 2011

[Ignorer]
a francia un esiste micca ghe un melting pot un azziminu (boulla baisse)
 KÜG
Màrcuri u 6 di Lugliu 2011

[Ignorer]
oooooooo Mastroleo pianta a to prupaganda è lascia ci stà chi ci fatichi.
 Tralon-K
Màrcuri u 6 di Lugliu 2011

[Ignorer]
FUTTICI A PACE FASCISTU DI MERDA

 Pietro Mastroleo
Màrcuri u 6 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Infatti, si vede che avete il cervello atrofizzato caro Kug e chi come te: passate dallo stallo a blocco mentale, oltre non ci andate, nel vostro dna primeggia solo questo. Non vi vogliamo, lo ripeto ancora, aspetteremo la vostra estinzione: siamo dotati di molta pazienza, d'altronde fu un nostro errore spedirvi li nei tempi che furono.
 untu e finu
Màrcuri u 6 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Tanti cummenti, tamantu frombu per una cagata...
Petru Rocca deve esse ancu cuntentu...
Ma di l'avvene chi ne serà ? dice Malakoff Méderic
 estrimei
Màrcuri u 6 di Lugliu 2011

[Ignorer]
"Ma di l'avvene chi ne serà ? dice Malakoff Méderic
" dice untu e finu .
e quand'omu sà ch'ellu ci he un Sarkozy a capu di st'impresa , si ponu avè i penseri

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.