Pè Luc Chatel a Corsica ùn hè più francese

 ANTO
Sàbatu u 2ndu di Lugliu 2011

[Ignorer]
Pè quelli chi so a u capu di u statu solu conta oghje u soldu e u culu !Tutti listessi da manca a dritta .FORA !!!!!
 Pietro Mastroleo
Sàbatu u 2ndu di Lugliu 2011

[Ignorer]
Questo link potrà sopperire alla preparazione
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1831074621417&set=a.1071591154805.2011602.1376930991&type=1&theater
 Pietro Mastroleo
Sàbatu u 2ndu di Lugliu 2011

[Ignorer]
Per quanto vi possa sembrare strano, la Corsica è Italiana. Mi spiace che siano i francesi a dirvelo sembrerebbe il colmo.
 enrico
Sàbatu u 2ndu di Lugliu 2011

[Ignorer]
Beh, se lo dice Luc Chatel, qualcosa di vero ci sarà....ma io credo che la Corsica sta bene dov'è!
 NICOLU
Sàbatu u 2ndu di Lugliu 2011

[Ignorer]
cusi queda fussi stata taliana a Corsica!!! seriamu indipendenti a ghjiorni d'oghié.Hé puderiamu diciddé di u nostru avéné cumé edda ci andessi di megliu ;;;;;
 Pietro Mastroleo
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Lo è e lo sarà, Nicolu, nessuno può tirarla più in qua o più in la. Per una volta tanto i francesi hanno messo in primo piano una umile e veritiera lealtà al posto della loro proverbiale megalomania. Non aggiungo altro perchè può far venire il complesso di Edipo a qualcuno mantenendo questi toni. Posso mettermi a disposizione, qualora voleste saperne di più.
 estrimei
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
o Pietro Maestroleo,
i taliani (micca tutti) site cume i frencesi (micca tutti ) ,vulete a Corsica , poca prutensione ! ma a Corsica he un PAESE cume a Francia e a l'Italia .
pe fà a Francia c'he vulsutu a tumbà , a suttumette , a intrapullà a cumprà....
he listessa pe l'Italia chi ancu oghje deve scumbatte 'ncu a Padania.
a CORSICA he CORSICA dipoi u principiu di u mondu e nunda a puera cambià, ancu si a forza ,o u solu , a casu s'imponenu.
e po ! poch'esempii , l'Italia e a Francia ! 'ncu Sarkozy e Berlusconi mercate u sette!
ps : un dò capu che a i scritti in corsu , ma a stuzzica u vespaghju....
 Tux
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
A Corsica ùn hè micca taliana. L'identità corsa s'hè sempre construtta in opposizione à i taliani, è dopu, à i genovesi.
L'indipendenza fù pigliata sottu dominazione genuvese.
A litteratura corsa hè nata quandu a lingua scritta era u talianu, nanzu è scole di a terza republica chi hanu impunitu u francese da pertutu.
Inde a secunda guerra mundiale, è nanzu, in l'anni 30, ci era un sintitu assai forte contr'à i taliani.
E ancu oghje, sè andate à parlà cù l'anziani in i paesi, vi parlanu di quantu odianu i Taliani. Tra l'anziani d'u mo paese, pensu chi si puderebbe inveru parlà di un razzismu contr'à i "Lucchesi", chi sarebbenu tutti ladri, ecc... Ogni razzismu hè una cunneria tamanta, ma esista, almenu tra l'anziani, dunque hè a prova chi, di manera storica, i Taliani ùn eranu visti cume i grandi amichi di a Corsica.


Allora a Corsica taliana? Ùn pensu micca ch'ellu sia una realità. A Corsica francese, iè : Samperiu Corsu era alliatu cù i Francesi. Paoli s'era, primu d'esse traditu da Robespierre, ralligatu à a revoluzione francese. Più vicinu à noi, pudemu ramintà u ghjuramentu di Bastia di u 1938.

Bon, ùn vogliu micca parlà di u futuru : forse chi u destinu di a Corsica sarebbe l'indipendenza (cosa ch'ùn mi piacerebbe tantu ; mi pare meglia una autonomia à a scozza) ma di sicuru ùn sera micca quellu di raghjuntà l'Italia.
 Tux
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
A Corsica ùn hè micca taliana. L'identità corsa s'hè sempre construtta in opposizione à i taliani, è dopu, à i genovesi.
L'indipendenza fù pigliata sottu dominazione genuvese.
A litteratura corsa hè nata quandu a lingua scritta era u talianu, nanzu è scole di a terza republica chi hanu impunitu u francese da pertutu.
Inde a secunda guerra mundiale, è nanzu, in l'anni 30, ci era un sintitu assai forte contr'à i taliani.
E ancu oghje, sè andate à parlà cù l'anziani in i paesi, vi parlanu di quantu odianu i Taliani. Tra l'anziani d'u mo paese, pensu chi si puderebbe inveru parlà di un razzismu contr'à i "Lucchesi", chi sarebbenu tutti ladri, ecc... Ogni razzismu hè una cunneria tamanta, ma esista, almenu tra l'anziani, dunque hè a prova chi, di manera storica, i Taliani ùn eranu visti cume i grandi amichi di a Corsica.


Allora a Corsica taliana? Ùn pensu micca ch'ellu sia una realità. A Corsica francese, iè : Samperiu Corsu era alliatu cù i Francesi. Paoli s'era, primu d'esse traditu da Robespierre, ralligatu à a revoluzione francese. Più vicinu à noi, pudemu ramintà u ghjuramentu di Bastia di u 1938.

Bon, ùn vogliu micca parlà di u futuru : forse chi u destinu di a Corsica sarebbe l'indipendenza (cosa ch'ùn mi piacerebbe tantu ; mi pare meglia una autonomia à a scozza) ma di sicuru ùn sera micca quellu di raghjuntà l'Italia.
 Pietro Mastroleo
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Non è una questione di stuzzicare il vespaio, se vai a vedere la piattaforma continentale te ne accorgerai di essere in errore cosi come confondi i nazionalisti (io tra quelli) e i fanatici (quelli della lega nord). Bene, detto questo, non so dove inviarvi il materiale per farvi ricredere, ma, con alta percentualità non servirebbe nemmeno vista l'ostinazione che manifestate. In base a quello che affermi, adesso mi rivogo anche agli altri, la Corsica non è dei "corsi" perchè siete in netta minoranza sull'isola. Io sto parlando di TERRITORIO FISICO: che vi piaccia o no la Corsica appartiene all'Italia. DOVE SI PUò INSERIRE UN'IMMAGINE SU QUESTO SITO?
 Al
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Non sono d'accordo ne con Pietro ne con Tux.Siete "fanatici" tutt'e due.La cultura di riferimento per i corsi è sempre stata italiana finchè non è stata conquistata dai francesi.Se poi i corsi non vogliono ne italiani ne francesi a casa loro è più che legittimo.Io auspico una Corsica indipendente che riacquisti la sua identità che non è francese.La lingua fa un popolo!
 Al
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
@ estrimei gli italiani non sono come i francesi....fino a 150 anni fa non eravamo neanche uniti. Abbiamo dovuto cacciare gli stranieri dalla nostra nazione, siamo sempre stati divisi ma i rapporti tra italiani esistevano sempre e anche con i corsi. Ora che la storia ci ha detto che siamo stranieri con i corsi i rapporti non esistono più. I francesi vi fanno credere qualcosa di sbagliato. Le vostre origini non si possono cancellare ma noi non vi costringeremo certo a sentirvi italiani con la forza!
 J G
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
o quanti sumeri ch'ellu ci vole a scumbatte ! si l'italia vole a corsica speru ch'ellu un serrà micca : " la gabia senza gli ocelli " cum'ellu dicia u fascistu di mussullino ! a corsica un hé mai stata taliana ma solamente occupata da l'italia é da parechji altri .
i corsi sô corsi avanti tuttu . ci chjamanu troppu vulentere " les corses " per ch''ellu ne sia astrimente ; a tutti i luchesi di a creazione li dicu : cacciadevi quessa di u cupu : a corsica hé a nostra e ancu si nantu a l'isula simu in minorità , i corsi di u mondu sanu un sô pronti a cambià u so statudu attuale . i corsi di a " diaspora " sò attaccati a a corsica ancu dipiù che quelli chi stanu qui credideci puru !
Luc Chatel oghje c'hé , dumane un c'hé più
evviva u spiridu corsu !
 Al
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
@ J G tranquillo...il fascismo in Italia è durato solo 20 anni per fortuna! La resistenza italiana ha salvato dal fascismo se stessa e anche la Corsica! La resistenza italiana ha combattuto per liberare la Corsica!
 estrimei
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
a Al ,
un dò capu che a i scritti in lingua corsa !
 perchè micca
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
o estrimé, per carità, u sollu o u soldu, micca u solu.
 estrimei
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
he ghjustu , o perche micca; dumandu scusa.
, ch'ella sie in frencese o in corsu , un mi contru tantu 'ncu a scrittura(cavallu di cent'anni....)
 Pietro Mastroleo
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Al, fanatico sarai tu: io ti parlo di territorio fisico! Fisicamente la Corsica è italiana come lo è Malta, l'Istria, la Dalmazia, il Nizzardo ecc. Il territorio non appartiene in base alla gente che ci vive sopra perchè se così fosse, Roma, Pescara, Brescia, Milano, Parigi, Londra ecc., sarebbero Afro-indo-cinesi e quant'altro. Il fatto che tu non sia d'accordo, poco importa: l'ideologia è una cosa la geografia fisica è, appunto, una legge fisica quindi incontestabile.
 Metternich
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Italia : Spressione geografica !!!!
 Pietro Mastroleo
Dumenica u 3 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Chi si rendeva "grandeur" ha bloccato dei treni alle frontiere rimandandoli indietro, altre nazioni hanno usato la tecnica "nicht kümmern" ossia se ne sono lavate le mani o peggio ancora " fuego a la altura de la cabeza" (ad altezza uomo). Italia, tu hai accolto invece lo tsunami degli immigrati, qualche anno fa vinto un mondiale contro la Francia a Berlino e se non fosse per i tuoi figli i musei di tutto il mondo sarebbero solo dei magazzini di cianfrusaglie. La vera Italia è questa: madre di talenti! I deficienti sono tutt'altra razza dove primeggia il barbarico gene dei tempi che furono... Sei sempre stata colei che si è sempre distinta in tutte le emergenze internazionali, Tu, la la vera Italia, in tutti i regimi che hai avuto, quella capace di dare una lezione all'Europa intera e non solo: il nome dei tuoi figli risuona dal ponte di Brooklyn intitolato a Giovanni da Verrazzano, fino al Direttore della BCE Draghi e nel futuro la tradizione continuerà! La parte peggiore è quella che ha sempre predicato bene e razzolato male ma, come vedo non è un fenomeno italiano: ritengo di essere stati contagiati dalla barbarie che qui si insidiò.

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.