Omàgiu à l'UMP di Corsica
Sò 30 anni è più chì u tempu ci hè preziosu à tutti. Ma fideghja chì noi dimmu eviva, micca evviva in i nostri paesi. Cambia tuttu, iè, cambia propiu tuttu...
A Corsica fermarà francese e u populu corsu smariscerà, e tantu megliu...
A Corsica deve andà a "razze nove".... LiBertà Ugualità Fiscalità.......!!!!!!!
site i piu forti ...................
Mi so campu lighjindu tutti sti scritti chi mi portani a prova chi i Corsi so sempri primurosi di a patriaè di u populu!
Mà quantu mi hà fattu mali a niscentria di i "nationalistes modérés" chi ani crettu che andendu à Damas pudariani tuccà o piutostu buscà qualche bedda piazza!
Un pudaremu strappà che cio che strapparani i nosci lotti! Rigali ùn avaremu mai!Saria ora che ugni corsu capissi à u minimu quissa! E suvitemu i 'dei è micca i capizzoni di qualunqua sorti !
O zuzzi' certi muderati o micca ùn so andati soli in Damas, so andati à Canossà, per mè ùn ci hè ch'una lotta, quella di a sculunizazzioni tutale e glubale...è ne simu di più in più luntani...peccatu murtale pè i nostri figlioli e figliulini....Populu corsu "ùn avrai mai bene"..
EVIVA I PURI, EVIVA I DURI, EVIVA I MURI
Evviva a Repubblica di Francia...O Spampè...!!
A franciaccia ùn po campà senza noi altri, allora fate la finita incu e vostre pulitiche automiste o independandista, eo so favurevule a une Francia appena più corsa...!!
Scrive una risposta
|
|