Marcu Biancarelli : "A scrittura in corsu ùn hà ancu capitulatu"
chi putenza. Merci Marco !
Bonasera eiu so talianu e capisco a lingua corsa senza averla studiata a scuola. talianu e corsu sono molto simuli perchè il corso deriva dal toscano antico e dal ligure e la corsica è un'isola italica culturalmente e liguisticamente anche se politicamente fa parte della francia (i pinzuti). a corsica un hè micca francese dovrebbe avere l'indipendenza o almeno una più ampia autonomia almeno come la sardegna in italia o anche di più. saluti fratelli corsi e a tuttu u staff da piazzetta da un talianu simpatizzante da a corsica.
" Quì nemmenu, ùn mi pari tantu di rispichjà un amori furmidevuli di u populu pà a so propia lingua, nè di currisponda à un discorsu carcu à biatitudina chì no’ sintimu par raportu à un paesu da fà."
Rumanu Colonna avia parlatu di u "syndrome de Stockholm" è pensu ch'eddu t'hà a raghjoni.
Ci hè di dipiù u prublema di a storia di 40 anni di viulenza ch'hà fattu scansà da a so lingua (tra altri) una parte di u populu corsu.
Ma, cù st'artìculu, chì piacè di veda aduniti A Piazzetta è Marcu Biancarelli chì m'anu datu tramindui a voglia di leghja (è di scriva) in corsu.
Scrive una risposta
|
|