Manif in Bastia : 4000 persone in carrughju, 70 CRS feriti, 0 interpellazione

 kostadinovu
Dumenica u 5 d'Aprile 2009

[Ignorer]
score final 70 - 0.
 Fratellu ficatellu
Dumenica u 5 d'Aprile 2009

[Ignorer]
Avà, cusì, ghjè sicuru ! A u prussimu prucessu, Yvan hà da sorte...
 estrimei
Dumenica u 5 d'Aprile 2009

[Ignorer]
sta sera , nant' a fr3 , aghju vistu a cap'intisgita , ghjunta da Francia per sustenne a so ghjente. a i so lati u prefettu e u conte di Bastia chi accunsentianu a tuttu so ch'ella dicia.
sabatu scorsu un s'he vistu , luni scorsu 'un s'he 'ntesu , e quandu a pulizza terrurista ghjunghje a mette u cunbugliu, un anscia !
cumu feranu i so elettori a dà voti , a st'essere cusi prutensiunutu , cusi sprezzente , chi intrapuleghja 'ncu u putere francese ma mai a pro di a Corsica ?
 u céréesse
Dumenica u 5 d'Aprile 2009

[Ignorer]
bah ùn avemu micca da pienghje per qualchi CRSacciu nò ?
 utroppustroppia
Dumenica u 5 d'Aprile 2009

[Ignorer]
i molli è i so cummenti mi gonfianu

bona sera
 Paulu
Dumenica u 5 d'Aprile 2009

[Ignorer]
A Culomba 1
Un pigliemu micca abbastanza calci in culu ? Calemu torna u capu senza dì nunda è tuttu s'arrangerà.
Voi chì site più intelligente chè l'altri, spiecateci ciò ch'ell'hè l'efficacità. Sè no' pigliemu tanti colpi da a parte di u Statu francese dapoi qualchì tempu hè perchè ch'ellu pensa chè no' simu addebbuliti è chì una partita di u muvimentu naziunale, hè sempre prontu à dinuncià a nostra rivolta, chì ghje più chè ghjustificata, fendu u ghjocu di u culunialisimu.
Fatela finita incù a vostre lezziò d'umanisimu è di demucrazia.
 Fratellu ficatellu
Dumenica u 5 d'Aprile 2009

[Ignorer]
Mbah.. Nunda scambia...
Tichjemu di colpi qualchi flichi furesteri (tamanta gloria !), è dopu, turneremu à vutà per i capimachja nustrali (naziunalisti, clanisti o mafiosi, hè listessa...) seguitentu u suffraghju universale è a demucrazia francese... Cume e pecure...
 filidatu
Luni u 6 d'Aprile 2009

[Ignorer]
i prussimi molotov ci vulerà à lampalli in capu à stu goffu di zuccarelli
 circinelludiguagnenativupeliguagnesusosanguaversatu
Luni u 6 d'Aprile 2009

[Ignorer]
uffà ! Tuttu què ?
Ghjè ciò ch'è tu hai vistu sabbatu in Bastia ?
Eri piuttostu à u cunsigliu di i ministri, no ?
 altore
Luni u 6 d'Aprile 2009

[Ignorer]
sò d'accunsentu cù culomba. i tags di a posta sò vergugnosi. à mè ùn hè micca a viulenza chì m'hà stumacatu sò sti tags... "les français au four" (scrittu in frencese chì u capone ch'hà scrittu què serà un razzone) ghjè indegnu d'un patriottu corsu. pè disgrazia ogni lotta di liberazione face chì lottanu fiancu à fiancu u negru di u razzisimu, di l'intulerenza, di u naziunalisimu (pè mè ùn hè micca una bella parolla) è u biancu di u militente di i diritti umani è di i diritti di i populi. sè un ghjornu pè furtuna simu indipendenti, ci vulerà à fà u spazza spazza... in aspettendu, vogliu sente i pertiti naziunalisti prununziassi anant'à issi scritti... ci vole avè u curagiu è l'onore di dinunzialli. luttemu ma senza vende a nostr'anima o fratè ! chì i corsi ùn seguiteranu micca è averanu a regiò!
 bastia
Luni u 6 d'Aprile 2009

[Ignorer]
tuttu u mondu o ghjustu i "mous" facenu tuttu un brocciu 'cu sti tags aio u risultatu di a manifestazione un e micca piu impurtante che stu tags ?
 Topu pinutu
Luni u 6 d'Aprile 2009

[Ignorer]
Sti "tag" ùn possu esse sicuru ch'elli sò stati fatti da i manifestenti : i ghjorni avanti a manifestazione, ùn si ne parla, pensu chi tandu ùn c'eranu chi si no l'averiamu sapiutu... Versu 6 ore a u passeghju di a manifestazione ùn c'eranu, chi so passatu davanti, aghju lettu "vive la violence politique ... " (mi so dettu anch'eiu "ùn scrivenu mancu piu in corsu") et "Erignac : salope" ma nunda nantu "les français au four".
Mi pare allora difficiule dopu, indè l'azzuffi chì si so spiezzati abbastanza in furia in piazza santu nicula, di scrive st'infrasata à pena longa cù lettere bè fatte à mezu à u fume di e lacrimogène ... dopu à stu locu dettu hanu pigliatu piazza i CRS ...
 altore
Luni u 6 d'Aprile 2009

[Ignorer]
fussila puru o topu pinnù! ma tandu hè ancu più faciule à cundannà pè i pertiti naziunalisti nò? è a pusizione pulitica serebbe assai assai più chjara. pè l'amicu "duru" (postu chì eiu sò "molle"), sè esse molle ghjè cundannà u periculu fascistu d'ogni muvimentu di liberazione naziunale, tandu sò molle. è fieru. cundannà stu periculu ùn hè micca cundannà a lotta... a lotta hè giusta ma pè a liberazione di un populu micca pè l'odiu d'un antru.
 Balaninu
Luni u 6 d'Aprile 2009

[Ignorer]
eccu, è po ci avete da fà cacà per 3 tags di merda ?? quant'à mè l'averanu ancu scritti da fà ride... Pocu l'affare o zitè...

È ùn fate micca cum'è s'ell'era novu : da chì u mondu hè mondu (...) si scrivenu cunnarie nant'à i muri chì facenu ride più o menu, da "arabi fora" à "on vous a rendu l'algérie, rendez nous Ghisonaccia" passendu pè "Edmond : la canne à pêche ou le fusil ?"

Impreme pocu, è s'ell'hè tuttu ciò ch'è vo ritenite di sta manifestazione, allora ci hè un prublema...

Ma avete a ragiò, sti giovani sò tutti rubbaccie da mette in prigiò è ghjera megliu nanzu chì tandu tutt'u mondu parlava corsu, a lingua di l'antenati di a nazione demucratica di i diritti di l'omu di Pasquale Paoli di a rivuluzione è di a pace ind'u mondu per a salvezza di i populi di e muntagne salvatiche di l'onore corsu di u fucone di a castagna di e filette.
È sopr'à tuttu ùn si scrivianu cunnarie nant'à i muri, mai ch'ella sia.,

Aetta tanti discorsi per nunda...
 altore
Luni u 6 d'Aprile 2009

[Ignorer]
ùn dicianu micca "balanini unti è fini"! ai a regiò smarrisce tuttu!
 zuccarellator
Luni u 6 d'Aprile 2009

[Ignorer]
eiu mi n'impippu di a viulenza, di i tags, di i CRS minati è di e banche assaltate (peghju per elle)

ma u prublema hè chi cun tutta ssa "viulenza", ùn s'hè più parlatu di u successu pupulare di sta manif, è u grande vincitore si chjama... Emile Zuccarelli !

CQFD...

ancu sta closcia di pseudo-culturale di Jean Charles Marsily hà truvatu à dì...

pover'à noi !!
 ZIU ANTO U PURCAGHIU
Luni u 6 d'Aprile 2009

[Ignorer]
per una volta si flicacci francesi s'anu pigliatu uni pocchi di colpi da i gjiovavi corsi in rivolta.Quessa ghé bon ségnu,hé quella continueghji,colpi presi,colpi resi.Quant'a si scritoghji natu a i muri di a posta di bastia eiu pensu quelli saranu fati da si flicchi per pruvucazione,cusi so sicuri di facci mal védé da i francesi dubitosi di a nostra sorté...
 cardinchu
Marti u 7 d'Aprile 2009

[Ignorer]
Quale hè chì a gadagnatu, sabatu ? Zuccarelli, Roccasera, Santini e A Strega di Alliot Marie.
Eiu, un'so micca venutu perchè a sapia, perchè nimu mi pigliera in ostaggiu, perchè un vuglia micca fa perde credibilita a a difesa d'Yvan.a à so famiglia. Site stati manipulati da u statu francese senza dubitu, site cuntenti, fieri, alora tuttu va bè......................
 Paulu
Marti u 7 d'Aprile 2009

[Ignorer]
A Cardincu (è micca cardinchu).
Statti in casa chì si più malignu chè l'altri. A difesa d'Yvan è DI l'ALTRI ùn si puderà fà chè incù a mubilizazione. Tuttu e restu sò chjachjare chì facenu u ghjocu di u culunialisimu.
Chì speri torna ? Scunvince l'anti naziunalisti o i francesi in mustrandu un visu di bravu è di pacificu ? Ti sbaglii, più calerai u capu è più piglierai colpi. Ghjè ciò ch'ellu face u Statu francese dapoi mesi è mesi.
 C.BARBIER
Marti u 7 d'Aprile 2009

[Ignorer]
O Cardì, ghjè a Corsica chì hà gualantu cù a morte di u prefettu, ci vulia à riflette appena prima di tumba lu!!!

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.