L'ultima cacciata d'EDF

 Pantalone biancu
Luni u 27 di Sittembre 2010

[Ignorer]
Mà o Webmaetru chi ci hè di periculosu incu sta centrale ? ùn hè cusi dipoi quasi 40 anni..simu cume in Cina...stu paese serà a prima putenza mundiale..!!

 Pantalone biancu
Luni u 27 di Sittembre 2010

[Ignorer]
ùn sarà fattu pè tumbà pinau pianu tutti i corsi, incu u tiliu o u cesium 135 di cernobil ??

 estrimei
Luni u 27 di Sittembre 2010

[Ignorer]
l'eseccuttivu di l'assemblea e a diritta sò d'accunsentu - ancu M.Guidicelli un dubbiteghja di e prumesse di stu guvernu (????) - : u galsi he sicuru !
he vera chi custi simu tutti a paru : l'intusichime di u Vaziu e di Lucciana si sperghje in ogni locu.
 anto
Luni u 27 di Sittembre 2010

[Ignorer]
L'affare era prévistu ,ci hannu burlatu un'altra volta !Chi po spiéga perchè i mutori a fioul pisante erranu cumandati da u 2008 ,nanzu a u cinama di Borloo et Niculau !!Ci piglianu veramente pè buchjè di pomi (venachèsi?).
 I PRATALI
Luni u 27 di Sittembre 2010

[Ignorer]
E dì chì si in 92 avessimu accettatu a centrale à u GPL in Fulelli, ùn si parleria micca oghje di Fiul zeppu.... Ma tandu tuttu u mondu s'hè oppostu, allora, i nostri eletti, curagiosi cume sempre, anu pigliatu a decisione di falla in Fium'orbu (perchè micca in Calasima) allora chì u GPL duvia dinù alimentà à Bastia....a seguita a cunniscite....
Ma di quessa oghje, piu nimu ùn ne parla, sopratutti l'eculugisti chì elli dinù s'eranu opposti tandu.... A senteli, eri u gaz era polluzione, oghje saria a soluzione .....
 per ride
Luni u 27 di Sittembre 2010

[Ignorer]
O amicu I PRATALI, quelli chì anu puntatu u più pà fà a centrale in Fiumorbu sò...I naziunalisti,Pierrot POGGIOLI èJo SISTI i primi, chì vulianu sviluppà u Fiumorbu (circate l'articuli di u RIBOMBU di tandu), è po eranu cusì fieri.

Hè stata un'altra forma di "campanilisimu" à l'usu naziunalo-corsu, è postu ch'ellu avia da custà assai più caru cà di falla in Fulelli, chì ci ne impippavamu HE A FRANCIA CHÌ AVIA DA PAGÀ!

Ma hè sempre colpa di a ghjatta s'è a patrona hè tonta!
 Gazelecu
Luni u 27 di Sittembre 2010

[Ignorer]
Vera tuttu què o ghjente mà oghje à ci ficanu, ghjustu una quistione sarebbe stata pussibule sta centrale à "fuel pisiu" in i principii di l'anni 90 incu dui "Fronte" chi a si lottavanu nant'èà tutti i terreni... sicuramente di no !!

Mà oghje a pace si prepara ( dipoi più di 11 anni) incu u culunialisimu.. Pariggi hà capitu chi qui farà avae cio ch'ellu vole...è ùn so micca l'eletti chi ci cambiaranu qualcosa.......eviva a ripublica francese in Corsica (Soia..) a bonna sera cari cumpatriotti..
 U Gaz hè lecu..
Marti u 28 di Sittembre 2010

[Ignorer]
Un "câble" tesu trà l'italia è a corsica o trà a francia è a corsica ùn hè a megliu di e soluzione ?? U galzi costa caru è l'Algeria ùn hè un mudellu di stabilità pulitica, un ghjornu o l'altru i "barbuti" ghjunghjeranu a u putere è tandu faranu pressione nant'à i paesi d'auropa..... serà megliu di esse dipendente di una francia (pocu a pocu islamizatta..) o di un paese islamistu....?? tTorna incurenze ideulogica di i naziunalisti "troppu appassiunati" dà u mediterraniu....!!
 U Rossu...
Dumenica u 3 d'Utrovi 2010

[Ignorer]
A l'Ebrei e camere à gazu, è a noi altri Corsi u diossidIu di carbone...mà a sorte serà à listessa ??

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.