Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
E nostre tradizione anu e so limite, nò? Vulete paragunà cù Yvan : ellu hà una faccia di ciristianu, quantunque!
S'ellu fussi affaccatu nantu à u ponte di u mo battellu, o mi muria d'un attaccu, o u lampava in mare senza altru! Una facciaccia di topu di menu nantu à sta terra...Pluffa.
chi dilemma!
l'ospidalità hé sacra ma avete fighjate issa FACCIA!!!!!!!
st'arechje, stu nasu!!!!!!stu sguardu!!!!!!!!!!!!!!!!
o'figlioli cari!!!!!!
anch'à vedelu in "foto" mi vene un spaventu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
troppu goffu l'omu!!!!!!!
pensu ch'averia apertu a porta pè dalli un calciu(front kick) in faccia!!
"aie aie ti chiedu l'ospidilata chi si corsu e mi sciappi u nasu!!gattivu !!maledetti i corsi chi perdenu l'antichi valori!mi n'hé ritornu a melun a disse U GOFFU"
O JP Tribiera,in loghi méi si chiamanu, marmignati ,micca scurpioni,s'ellu si n' avessi pigliatu uni pocchi in bocca o in culu issu J P T un n'avarianu bisognu di avédu circatu st'omu .Per contu meiu l' avria aiutatu di sicuru.per falla corta l'averébbé appicatu a u castagnu qu'ellu u manghiessiu i corbi....
infatti u tippu ùn s'hè micca fattu chjappà, s'hè resu da per ellu:
http://medias.lepost.fr/ill/2009/09/09/h-20-1689372-1252522105.jpg
Se l'era un amicu ò un parente l'avia propostu di vene in case dè me anche se ai fattu una malfatta!
Se A Piazzetta divenne a succursale di "Dite a vostra", si po dì, dinù, furbicetta... Eccu, cusì avanzemu...
Paraguna Jean Pierre Treiber cun Yvan Colonna???? Scrivite corsu ma a mente é francese,a mé mi pare chi oghje né finita di a nostra antica identita.
Ma é vera dino chi a piazzetta dié u locu di macagna,ma mi face quantunque infiara stu paragone..;
Jean Pierre Treiber fratellu di lotta, tantu chi u braciu di Jean Pierre tennerà à nostra bandera fiera anant'a l'altare sacru di a libertà, mai u nostru populu un si spenghjerà...
ahè, è dalli...
facia un pezzu ch'ella ci mancava a lezzione di u nostru santu militantisimu naziunale di a Patria.
quand'ellu si vede l'assenza di segondu gradu ind'è certi, ci pudemu di ch'è no semu veramente ind'a merda o malmignatta...
aio, femuci un operazione kamikaze, femu saltàcci cù a Foir'fouille è femula finita.
libertà !
Aiutà un tipu piu' goffu ch'un piccatu inglesu, mancu à pinsalla!
Scrive una risposta
|
|