Induve vai Paul Giacobbi ?

 estrimei
Dumenica u 6 di Sittembre 2009

[Ignorer]
per contu meu , a sperenza un pò vene che d'a u Populu.
ancu so simu in minurità in casa nostra ,si u Populu he cuscente ch'ellu solu pò , e deve , salvà stu Paese a l'adisperu, simu salvi, o signo simu lecchi ; e tutti sti pulitichi ,chi un hanu che una imbiglia-quella di a putenza e di u sollu - si ghjuveranu di l'assemblea e di e legge frencese per inciuttacci , per sempre , di capu 'nu a merda .
 prufessore cignale
Dumenica u 6 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Ben intesu, u spettaculu di u carrierismu di P.G. un mi rallegra tantu. L'aghju intesu di chi "a quistione istituziunale ùn si pone". E sopratuttu aghju vistu u so sguardu pulitizianu è paspatu a so lingua di legnu...
Ma, detta quessa, ci vole quantunque sottulineà parechji elenchi chi mi parenu essenziali :
1) In quant'à a quistione istituzionale, per avà, un avria pussutu altrimente, qualsiasi a so upinione prufonda : in u PRG, c'hè issu persunaghju sunniaccinu - sempre ellu ! - chi u vule fà cascà pè difende l'unità santa è sacrata di a Republica... (cio chi d'altro hè veramente una scimità : aghju campatu eiu su u Cuntinente pè u travagliu dapoi anni è anni è a Francia a cunnoscu megliu che ellu, è pertantu so pè l'Autunumia è un'aghju dunque nisun lezzione di francesità à riceve...a Francia di cui parla un'esiste micca, un hè micca a realtà, hè un mitu persunale, u deliriu di un omu di pudè chi un hè più cuntrullatu da nimu, ma quessa ghj'hè un antr'affare; è se vi ne parlu quantunque, se mi lasciu cusi, ghj'hè perchè à spessu facciu sunniacci trimendi chi m'impediscenu di dorme bè ind'è i quali u scontru, issu persunaghju)
2) Ogni tantu, in una demucrazia, c'hè una regula : quella di l'alternanza. Quellu chi hà vintu oghje hà da cascà dumane è vice-versa. D'altro, unu di i prucessi pè mantene un pudè dettu demucraticu in u territoriu cunquistatu è tenutu di pressu, hè d'urganizzà una falsa uppusizione trà una falsa dritta è una falsa manca, da chi l'una succedi à l'altra dendu l'impressione à a ghjente chi c'hè una vita pulitica. Ma l'affari si cumplicheghja quandu a linea centrale un hè più trà una manca è una dritta, ma tra un partitu rigiunalistu è partitu naziunali, vale à di quandu a quistione essenziale un hè più " Sete di manca o di dritta" ma "Sete pè l'autunumia o no ?". A issu mumentu qui, a fine di u sistema s'annuncia. Perchè, un ghjornu, vicinu o no, lu ghjocu di l'alternanza ferà la so opera. Hè ghjust'appuntu cio chi accade oghje. Quindi, l'alternanza hè prugrammata. Ben'intesu, so chi a situazione oghjinca hè catastrofica, è chi a pussibilità di salvàla si conta à qualchi mese pressu, è capiscu ch'ell'un ci sia allegria. Ma u fattu si stà. Quandu u ghjocu puliticu un hè naziunale, è che ripone su un uppusizione tra un interessu rigiunale è un interessu naziunale, u prucessu hè lanciatu. Ghj'hè una lege assuluta in scienza pulitica. U cambiamentu di u scrutinu hè diggià un cennu di paura di u stabilimentu ripublicanu : sannu ch'elli hanu da perde à la loyale, allora preferiscenu ghjucassilà à a genuvesa.
3) Se ùn marchja micca, è se vedemu una volta torna sempre listessi cuntinuà a cummedia di l'alternanza, allora si chi ci sarà una granda quistione: è avà chi femu ? Cosa scegliemu ? Di more ?
 Acquinbocca
Luni u 7 di Sittembre 2009

[Ignorer]
a prufessore cignale.
Mi pare chì ci hè un' altra scelta chì si deve fà : a scelta di a Francia o quella di a Corsica.
Pensu chì u ghjocu puliticu hè naziunale, ma intendu, bella sicura, naziunale corsu.
Di pensà chì solu l'autonumia hà da salvà a Corsica hè un sbagliu maiò.
Sì pò cuncepì cum'è una tappa. Ma tantu chì i Corsi ùn capiceranu chì a situazione di miseria ecunomica è suciale hè colpa di u Statu è di i so servi corsi, ancu si, incù assai viziu certi si dicenu cursisti, a Corsica anderà à caternu.
 machja
Luni u 7 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Si mette da per ellu inde u partitu francese, vulend'esse ministru di a ripublica francese, piu chjare un ci po esse.
A Corsica di dumane si fara senza elli e senza noi, chi i ghjunghjticci hanu da cacciali fora da qui a pocu, un firmaranu mancu i fritellaghji.
 prufessore cignale
Marti l'8 di Sittembre 2009

[Ignorer]
Vi lascerete fà ? Acceterete di more ?
 de profundis
Marti l'8 di Sittembre 2009

[Ignorer]
O ghjenté,i primi à ingannacci so i nostri "santi"naziunalisti e a so puliticaccia di merda stampata à nantu à quella frencese,parlu qui di "citoyenneté corse" e altre "cumunita di destinu" .

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.