in tantu in Corti...l'università và male
una volta di più vi ringraziemu o sgio prefettu
DIKTATUR
obscurantisme français
à l'ora di l'indipendenza scuzzese eccu a reazzione francese davanti a parolla " cuuficialità "
a lotta serà longa per noi...
Hanu persu i scuzzesi : a libertà face paura à i muntoni...
45%, quantunqua, per l'indipendenza di a Scozzia, quantu farianu in Corsica ?
10%, e ancu...
Noi ùn simu ancu pronti
Troppu pochi eletti naziunalisti è micca posti alti
Ma pianu pianu ci ghjunghjeremu
è tandu attenti ...
Purtroppo ci sono molte , troppe persone, in scozia, in corsica, in italia, che hanno paura o si convincono di dovere avere paura. gli scozzesi hanno avuto una occasione storica di diventare liberi e l'hanno persa. In corsica penso anche io che oggi al massimo il 10% voterebbe sì....ma dico io, se anche nelle manifestazioni di corsica libera parlano in francese, come si può fare?? continuo a pensare che se il còrso non si appoggia alla lingua italiana, è finito.
saluti e corsica libera
un arendetevi micca !!! mi racumandu.
e ch'emu da fà noi ? i nostri naziunalisti spendenu tutta a so energia a pichjasi l'unu nanta l'astru
"les mous"... "les durs"... "ils sont autonomiste"... "on est les vrais, les purs"....sapete che ? mi faticate tutti
Je pratique déjà la coofficialité, alors en français per una volta,
Et après l'indépendance de l'Ecosse, les Highlands réclameront-ils la leur car ils ne font pas le même fromage que dans les Lowlands ou car ils n'ont pas exactement le même vocabulaire?
Et ici, U Niolu, A Cinarca demanderont-ils la leur?
U ritornu generale de i "tribus", père Ubu???
Ai ragiò
Evviva u centralismu pariginu, evviva l'universalismu cummunistu chi nega l'identità e e lingue di i populi chi so stati sottumessi da u culunialismu
parlons français, kweuh !
Scrive una risposta
|
|