In Corsica ci hè di più "grues" ch'è stàntare
ci ferma avà à impiccacci à quelli argani...
Eiu sò pà una prutezzioni prutonda di l'argani nustrali !!! Par micca pruvà à fàli ripruduciasi ? Sarà felici u PNRC di salvà 'ssa spezia !!! È saranu cuntenti ancu i turisti di pudè pighjà belli ritratti muntagnoli cù argani campendu in libartà !!!
Micca tutte ? Sè min nè trovi una, seraghju abbastanza cuntentu...
U più chì m'addisperu hè di vede chì fra tempu, i nostri paesi cari si viotanu per a maghjor'parte in cio ch'e certi chjamanu "l'internu", o a "Corsica prufonda", ma sopra tuttu i lochi duve si trova una larga parte di l'Anima di a Corsica, si spenghjenu pocu à pocu.
È fra tempu, si custruisce sempre di più, sfigurendu u bor di mare è a piaghja.
Destinu di tutte e zone povere e sfruttate da u turismu. Quistu accade quandu ci so amministratori è pulitici incapaci è maffiosi.
Un si deve custrui nante a u mare, distrugge e fureste. Duvete reagì, protesta, sinnò a corsica diventa come a costa azzurra, a liguria e Rimini, tuttu cementu e bitume pe fa diventà ricchi i francesi.
he' rimasta solo a corsica cu a natura intatta,prutiggetila!
U soldu ,sempre u soldu...e a Corsica pecde a so anima. Betone "inacuadu" (arrosé) o mica...tuttu va a cheronte!! Quandu c'ho pensu che in certi paesi indue ci so pui furesteri che corsi, certi un supportanu più i corsi di u "cuntinente" allora che ste stesse persone chi stanu ,e certu ,in paese ,un capiscono mancu una parola corsa ...
"perde" ,adjiu mesu "c" aà a piazza di "r"
Scrive una risposta
|
|