I partigiani di "le français pour tous"
Ma c he assai corsi chi piglianu a carta di a cgt, ci n he ancu assai corsi chi vutenu per u pcf ! So numerosi i corsi chi si n impipanu di tuttu !
si u prugettu di cuufficialità ùn hè micca vutatu, vulerà di ch'ellu ci vulerà à mette i pattoni.
i nostri eletti anu una grossa responsabilità davant' a elli. averanu da lascià passà sta scenza storica di fà infine qualcosa di pusitivu in a so vita ???
Zuccarelli, Tatti, ATTENTI A VOI
So di l'avvisu di Filanciu ,u némicu hè internu !Mandemu i cumunisti indè Putin !
In bocca al lupo dalla Sardegna!!!
A quelli chi parlanu di "dicriminazione" quandu si tratta di parlà corsu, dimuni qu'elli anu a raggio.....cusi un averemu più dà cuntrastà inutilmente....eppo li dicu di capia appena a custituzione francese, ùn hè una Bibia quantunque....
@ Anto Mancu Putin un né vole più di sti cumunisti...un né vole più nimu d'altronde, fora di a franciaccia paese di Ropespierre.....
circinelludiguagnenativupèliguagnesusosanguaversatu
Ùn so micca 700 millioni i locutori di lingue rumaniche, ma più d'una miliarda !!!
In Corsica ,e linguè prioritariè annu da éssè u francèse e l'arabu ... ô Corsi simu lecchi...!!....
Trovate una soluzione al male intrinseco ed isolatelo una buona volta per tutte
C he qualqui eletti corsi chi si credenu boni suldatti francese parlendu di a lingua corsa cum una minaccia per u francese, ma podessa chi deverianu sulamente esse "elettu di u populu corsu" e defende i corsi, a so lingua e a so cultura !! Chi vargogna !
Bellu articulu. Possu micca dì megliu. Cuntinuate u vostru travagliu. Quandu, un ghjornu a lingua serà viva, speremu,ci serà una statua per a Piazzetta nantu à e piazze di e notre cità.
Scrive una risposta
|
|