I conni sò di ritornu in muntagna
Des laïques. Ou des musulmans..
...saint pierre n''@ rien avoir avec les pierres de pont....en tous cas c''est gens là sont des salope... Si je chasse par la et que je vois ça.. Imagine... Men..
i Corsi so di più in più conni
e mamme ch'anu fattu ???...
Què sò l'inculati chì collanu in Quad
basta !!! Quads è motos FORA
Un c'è più un palmu di nettu !! ...e sfortunamentu ancu in Corsica !! A cunneria ghjè a cosa di u mondu a megliu spartuta!!
A prima ghjè sparita, questa quì sfigurata, perchè ? Oziu, paganisimu, satanisimu, ateisimu, laicità ? Sta prufanazione tocca l’esse corsu chì si cunfonde dapoi seculi cù u cristianu. Lochi sacri indì e nostre muntagne ci n’hè parechji in Corsica. I nostri antenati l’anu vulsuti cun fede. Altri oghje cuntinueghjanu. U San Petrone hè dedicatu à San Petru apostolu è primu Papa vicariu di u Cristu, fundamentu di a chjesa catolica. À pede di u San Petrone, c’era ancu a chjesa di u viscuvatu d’Accia. Trà a Corsica è u Papa, i legami di a Storia sò forti.
Sti ghjorni quì, emu avutu cun Mgre Mamberti, a furtuna d’avè un cardinale corsu dunque di quelli chì eleghjenu u Papa, è serà forse ellu u futuru Papa. Chì ne penserà di stu sacrilegiu?
Ci vuleria à ritruvà u sensu di u sacru, di a bellezza di a natura chì face scopre una trascendenza à traversu i belli lochi.
Intantu, ùn si pò nunda contr’à i salvatichi è cose fatte à l’appiattu. Sì a ghjustizia di l’omi ùn ghjunghje à truvà i culpevuli, malgradu tuttu qualcosa perseguiterà stu malfattore in u so core negru. Omancu ch’ellu dumandi perdonu in sè stessu. È chì à l’avvene, ùn ci sia più distruzzione per a futura statula.
Luigi G.
Credevu fossi talianu luigi, alcuni dicenu chi a corsica facia parte segretament di a CHIESA...
Pongu à u sapientone Giacomoni sta questione :
_Cumu ellu pò spiegà chì a laicità è l'ateisimu di certe persone ponu cunduce à a prufanazione di e statule o di i campi santi ?
Risposta à Guerrini cun mudestia :
Di regula nò, a laicità è l’ateisimu ùn ponu cunduce à a prufanazione ma ùn hè chè una suppusizione cum’è altre. Ci vole à dumandà à quessi ciò chì ne pensanu di ′ss′attu.
Luigi G.
A laicità francese di u 1905 permette à i citadini d'una nazione di crede in Diu o nò è, senza favorì alcuna religione.
A ghjustizia sola hè abilitata à ghjidicà quelli chì ùn rispettanu micca e lege di a Republica francese.
Ùn anu manc'a vergogna ssi sguaiuffi qui nùn è una quistione di religione ma mostra chi ha ghjente si scoda di a so terra e di lì so antenati u rispettu per un logu sacru almenu que mi parria sempre presente inde noi sfortunatamente smarrisce ancu que ùn la so induve andemu ma ùn ha micca da esse bellu o sardu t aghju da risponde iè a corsica era una terra gestita da u papà tempu era un armata corsa a pruttegge u papà dopu so stati rimpiazzati cu i sguizzeri u Ligame tra u vaticanu e a corsica e sempre statu strettu
Colpa di luiggi che li avia fatti caccia da a cita"eterna"
E ma cuntinanu a ripete chi sia segretemente "vaticana"
Si dice che il re di Francia abbia comandato al papà di mandarli via per una storia di baruffa tra le guardie corse e dui francesi chi cercavano la merda secondo me era piuttosto una scusa per eliminà l influenza italica in Corsica
Avianu ghjà puntatu a corsica in qué u tempu...e da lì incuminció tuttu, tennenu ancora u certu segretu?!? Bah chi sà!
Scrive una risposta
|
|