Aiò o figliò! Ghjunta l'estate, nant'a a stu situ un si vede chi insulti, disperazione e lamenti! Mettite appena di positivu in i vostri articuli! Un turistu hè connu, ghjè vera, ma hè connu sia in Corsica chi in altrò! Cumincemu a raghjunà appena e viderete chi pudemu vive ancu senza u turismu.... Cume? Muvendu u culu!!
AIò aiò, è u piacè di l'ochji ? Tutte 'sse naiade sculturale è spugliate nantu à e spiaghje, ùn ci hè da maravigliassi di a vita?
Aghju sceltu "azezu" eu...
anch'eiu sò azezu.
Di più ùn sò micca in vacanze eiu.Travagliu ogni ghjornu, a duminicata dinù. :(
E boatte puzzanu u sudore, i pedi, è astri affari dinù, dipoi ch'ùn si pò più fumà : da more in salute!
Sia connu, sia azezu ?
Ùn sò micca troppu d'accunsentu.
Eiu, diceriu chì l'estate pò rende scemu.
È postu chì scemu, sò dighjà...
Ai sminticatu a grippa purcina o Sgaiuffu. Hà messu u pede in Corsica cù i turisti, fate pianu caccighjendu !
Allora ci vulerebbe à sapè à quale apprufitta u turisimu, fora di tutti quelli chì mettenu à pigiò e "chambre d'hôtes" à prezzu massimu senza dichjarà à l'impositi. U turisimu, cum'ellu ghjè oghje in Corsica, hè prima di tuttu assai inquinamentu/ puzzichime : battelli è aviò chì impuzzichiscenu u celu è u mare : quale hè chì si primureghja di a "couche d'ozone", tandu? nimu! E ùn parlemu di e vitture rese da i . Per u turisimu si custruisce n'importa cosa basta ch'ellu fussià prò di certi, è si facenu ancu palazzi per tutti quelli chì scalanu quì à travaglià dui mesi. I Stagiunari quant'è i turisti chì più và più sò pinzuti, facenu chì i nomi nustrali in particulare tutti i nossi nomi di lochi sò detti à a francese, è sò ancu tradutti in francese. E un parlemu di tutti quelli chì dopu si credenu ubligati di cumprassi una casa ind'è noi "parce qu'on adooooorrrrrrrrreeeeeeeee la Corse".
l'estate mi rende scemu !!!!
Fussèla pura ch'ellu ci rendèssi scemi l'estate !!!
Ma prima, ci vulerìa ch'ellu s'affachèssi !!!
Scrive una risposta
|
|