I Francesi sò à a moda anto
u situ "20 minutes.fr" hè u ghjurnale u piu puzzicosu di u net ,razzistu e anti corsu cum'ellu un hè pussibile .
Galerianu
Pigliemu ancu noi ostagi francesi dà barattà incu patriotti ingalerati.... mà pè un corsu ci vulerà o mancu 5/6 francesi di ceppu o 10 "novi francesi.."
Attivistu...
Tantu megliu o Anto si stu ghjurnale hè anti-corsu u peghju sarà quand'ellu sarà à pro di i corsi...tandu saremu francesi cume l'altri.....dipoi 240 anni si pè elli, Ribelli, poi banditi, terrusristi maffiosi è "razzisti"....di qui a pocu saremu "demucrati" "tulerante" "pauroni" francesi è forse musulmani, tandi si chi ci teneranu un Veru populu di BOBO "gendres ideals" cume ghjè a moda avale a l'assemblea...!!
ghjuvan'marcu
Face una bella stonda ch'u francese t'ha a piu gattiva màgina di tutt'i populi. Per a so mischineria, a so smorfia e u so spiritu culuniale è campione d'u mondu. Ancu ostasgiu firma cusi, arricordatevi di Ingrid.
per ride
O figliò, attenti à ùn cunfonde pulitica di un Statu è di e so classe supranante cù un populu sanu.
Omu ùn si pò lagnà di u razzisimu contru à i corsi (i corsi sò TUTTI cusì , TUTTI listessi, corci è sgaiuffi di natura) è tramandà discorsi di di listessu garbu nantu à un altru populu, quale ellu sia. Tantu sì ch'è no ci assumigliemu in tuttu à i "bauf" d'una volta. Ùn mi pare micca , à mè, chì i francesi, TUTTI i francesi sianu pieni di smorfia, di superbia, di spiritu culuniale... È po m'arricordu sempre d'un discorsu intesu in zitellina chì "i corsi sò più francesi cà i francesi", è mi vene u sbelu............................................. Per pienghje
@ Per ride. Voli difende u populu francese mà ùn esiste mancu..ghjè solu avale una populazione..... u filosufu schopenhauer dicia 200 anni fà "L'Afrique a ses singes et l'europe a ses francais".... tuttu era digia dettu...!!
Pè contu meu ùn mi lagnu di a ghjente chi ùn ci po pate, mi lagnu eo di quelli chi ci "tenenu" troppu, noi altri è à a nostra Terra... i Francesi so forti incu i debuli e debuli cun i forti.. a saperemu po noi altri patriotti dipoi1769...mà incu AQMI so belli pronti a neguzia no ? , si po di chi ghjè una di e carateristiche di un sottu-populu.. a prestu !! ghjuvan'marcu
@ per ride
Sogu a pocu presu d'accunsentu cun tè. Eiu parlu di a màgina di turisti francesi visti da i strangeri chi criticanu e so manere di fà. Podassi ch'i vedenu per traversa di e so clase supranente ma pudemu cunstatà comu si cumportanu in Corsica. E vera chi, in Francia com'in altrò tutt'e ghjente ùn s'assumiglianu micca... ARC
quantu valeranu sti francesi, sicuramente menu che un americanu, mi dumandu eo s'elli si so sempre à l'Argus...?? mi pongu una quistione, in stu casu ùn hè megliu di dichjarassi corsu...,,???
Scrive una risposta
|
|