Hè sempre permessu d'insultà i Corsi

tavamig
Marti u 26 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Và bè o ghjente, ci pudemu sempre tazzà 100 anni trà corsi di fora è corsi di nentru, i più cuntenti seranu sempre quelli chì ci disprezzanu, chì tandu li demu ancu a ragiò ...

Ss'articulu inghjuliosu pone altre quistioni, s'omu vole ...
- Cosa hè u livellu d'issi falzi giurnalisti francesi ? Chì ci vulerà à crede quand'elli ci parlanu di a China, a Libia o l'Afganistan ?
- Cumu a direzzione di u figaro pò accettà una publicazione cusì ?
- Chì serà u scopu veru di tale purcheria ? Fà scuppià a viulenza di i Corsi ?
- Quale avà frà i corsi hà da reagì (l'hà fatta digià u rettore di Corsica ?
- L'averemu sempre quella capacità à reagì, è micca solu cù l'inghjulia ?
- è tant'altre ...
 tavamig

[Ignorer]
Và bè o ghjente, ci pudemu sempre tazzà 100 anni trà corsi di fora è corsi di nentru, i più cuntenti seranu sempre quelli chì ci disprezzanu, chì tandu li demu ancu a ragiò ...

Ss'articulu inghjuliosu pone altre quistioni, s'omu vole ...
- Cosa hè u livellu d'issi falzi giurnalisti francesi ? Chì ci vulerà à crede quand'elli ci parlanu di a China, a Libia o l'Afganistan ?
- Cumu a direzzione di u figaro pò accettà una publicazione cusì ?
- Chì serà u scopu veru di tale purcheria ? Fà scuppià a viulenza di i Corsi ?
- Quale avà frà i corsi hà da reagì (l'hà fatta digià u rettore di Corsica ?
- L'averemu sempre quella capacità à reagì, è micca solu cù l'inghjulia ?
- è tant'altre ...
  bastia

[Ignorer]
est ce une blague ????? pas tres drole je refuse de croire qu un vrai journaliste ai pu pondre un article d une telle stupidite §§§!!!
 J G

[Ignorer]
Chi cerca a fà esattamente ssu poveru fanaticu ? Hauter ? ? ? hé bellu bassu mi pare ! i jurnalisti intelligenti un'hanu micca bisognu di di male di i corsi o di l'altri per fassi un nome , quessu per fassi rimercà un a trovatu che a so bavaciula sumerina e ancu dicendu sumerina insultu i nostri sumeri chi sô piu intelligenti che ellu .Ch'ellu hé predenziunutu si vede a a so aria ,u so pellame vale u so rachiame , ma un sà forse micca leghje u corsu e mi pacerrebbe a dilli cio co pensu faccia a faccia ? un hé che una linguaccia di cattiva fede , e mi dumandu ch'interessu ch'ellu ne ritira . vole forse fà u curagiosu ( même pas peur) purtantu d'appressu a e so desrizzioni si vede ch'ellu avia a cacagliula di a strava di l'arburi .....Dunque in corsica simu tutti imbecilli ? l'alsassiani elli so tutti intelligenti , mà chi facce quessu in Parigi privendu u so rughjone di e so cumpetenze straordinarie ? hé u todô , s'ellu un cacava u mettiamu in una nichja in vitrina , ié ma caca " u cacatoghju hé u so "trône " et "si haut que soit le trône on n'est jamais assis que sur son derrière " o Hauter u to articulu fattilu collààààà !
 J G

[Ignorer]
vulia scrive e so descrizzioni
 e puru si more
Màrcuri u 27 di Lugliu 2011

[Ignorer]
ùn vale a pena à chirchinà, ciò ch'ellu scrive stu disgraziatu, nant'à parechji punti, mi pare più chè ghjustu. Iè, ùn ci piace mancu à pena à esse criticati da ghjente da fora, noi ùn critichemu à nimu in pubblicu ma in casa nostra, à porta chjosa, ci cappiemu à spessu contr'à i corsi è u funziunamentu di stu paese. O simu cechi o simu sordi... Stu paese s'assumiglia di più à u meziornu di l'Italia ch'à ciò ch'ellu fù durante tanti seculi. Si tomba a ghjente per un sì o per un nò, si minaccia, ci pigliemu per ciò ch'è n'ùn simu , ch'è n'ùn simu più, è allevemu - quandu e famiglie ci pensanu - i nostri figlioli à usu "mundialisazione". Perdimu tuttu, lingua è usi, perchè chì parlemu francese à i nostri figlioli, li lascemu fà o dì n'importa chè è ci accuncemu davant'à tante disgrazie. Andemu di male in peghju è pratendimu avè sempre a ragiò. Ma per avè a ragiò, ci vole à cambia di cumpurtamentu, da per tuttu è micca solu in parollle... Allora à stu famosu Hauter, ch'ellu si stii in casa soia, ch'ùn ci hà capitu nunda.. Ma i so "clichés", l'hà buscgi in qualchì locu , nò? Palesanu un sguardu chì , a dicu è a mantengu, sò piuttostu fidi... Avemu i difetti è ùn ci sapemu curege: quesssa o ghjente, fatevila entre....
 mi dispiace

[Ignorer]
Certi dicenu chi i corsi di a spaluzzera hanu abandunatu A Corsica, hè vera, ma quelli chi chi so firmati sopra piazza, anch'elli so pertutti, a maio parte di a populazione campa in cita, tuttu cio chi faccia a vita di u nostru populu, lingua, usi, valore, tradizione, si mintenavanu in li paesi di l'internu induve i frusteri un hanu mai pusutu entre.
Un hè a mundialisazione chi hè ghjnta in Corsica, ma i corsi chi si so movi versu ella, so i Corsi chi so andati a circa un'altra manera di campà, di cunsumà, sempre piu soldi, lasciendu daret'a elli a Corsica antica , a Corsica di u sempre fata cu u sangue e u sudore di i nostri antenati, per divinta una 'banlieue di marsiglia"
 Grossu panzutu

[Ignorer]
Mi pare chi so partuti perche un avianu piu scelta! troppu miseria troppu ritardu di svilluppu e una pulitica chi puntava per l'esiliu! Distruzione di l'ecunumia (statutu di dogana di 1818 + guerre ect)= miseria= clan a u serviziu di a francia= nunda pe u populu corsu e a corsica ma assai uppurtunita fora (administrazione armata= ESILIU ===> Risultatu internu e esternu di a culunisazione francesa! A noi di dacci di rimenu pe scambia l'affari, ma nanzu hé impurtante di be capi cio chi ghje accadutu qui!
 calina

[Ignorer]
Cunoscu benissimu a famiglia chi hà ricevutu à François « Austère » . Ghjente d’una grande generosità e d’un intelligenza miò . M’annu contu i fatti senza fà rimproveri perche quand’elli rendenu serviziu un’aspettanu nulla ! Ma aghju bè capitu cum’ellu s’hè passatu l’affare : Hè ghjuntu Sbaccone incu u so mazzulone di fiori cume s’ellu andessi à l’intarru di un presidente ! S’hè tecchju cume un porcu ,c’era a ropa , chi sta ghjente hà una grande nuzione di l’uspitalità ! U sgiò hà capiatu une poche di parole generu « La Corse est un pays magnifique ! Et les corses ! Oh !...ecc » U corciu un si pudia pagà l’usteria allora s’hè fattu pistunà per fassi invità per « les indigènes » hà svagatu a trova e a cagatu un bel’articulu induv’ellu piazza à i corsi frà l’epica di Cro-Magnon e quella di Merimée ! Bravu !
 estrimei

[Ignorer]
avà o calin' ? o , o quessa pò ! he a prima volta ch'ell'accade !
a generosità , i chernavalli a piglianu per debulezza, e a debulezza rinforza a so gattivera .
 J G
Venari u 29 di Lugliu 2011

[Ignorer]
O mi dispiace ! mi dispiace assai ancu a mé chi certi prufitinu di tutte e situazione ma un hé micca per ch'elli sô primitivi o incumpetenti cum'ellu dice Hauter ma per ch'elli sô canagliotti e po di quessi ci ne hé in tutti i rughjoni ci ne hé ancu a u guvenru in Parigi , é ssu tipu ne hé unu ,e hai tortu di dalli a ragione : prima di parlà ch'ellu si fieghje . Un' altr'affare chi mi dispiace dinù , hé chi tutti l'abrutiti chi ghjunghjenu in corsica trovemu manera di techjalli allora chi a mé parte un valenu una chjarasgia cume ssu Hauter gjurnalistu opprtunistu ch'ellu hé , scrivendu n'importa chè nantu a e donne o nantu a i corsi pé fassi appena di riclama persunale e vende i so libracci disprezzosi .Innô un a micca a raggiô ! ! ! aspettemu e so scuse , e ch'ellu si scordi di noi chi a so bavaciula e puzzicosa cume ellu .
 pfk
Venari u 29 di Lugliu 2011

[Ignorer]
Article au ras des pâquerettes dont l'auteur (l'Hauter ?) ferait bien d'en prendre un petit peu... de la hauteur !
 Alexferox
Sàbatu u 30 di Lugliu 2011

[Ignorer]
ci vole a vede a faccia di Hauter, d'apress'a mè, nè u so paese nativu eranu 10. Eccu l'origine di à so stizza, di u so musu cunsanguinu e di a so patética cridanza di fà parte di 'l'élites". O quanti scabocchji si perdennu !
 msn
Marti u 2ndu d'Aostu 2011

[Ignorer]
Raimu à Escartefigue : " tu sers sur ton cœur les bornes du couillonisme et tu cours toujours plus loin pour agrandir ton domaine !"

Courteline (mi pare) : "Etre traité d'idiot par un imbécile est un plaisir de gourmet"

Eccu !
 Nimu un hè...
Màrcuri u 10 d'Aostu 2011

[Ignorer]
Les blaireaux qui critiquent la corse sans la connaître ne pondent pas des trucs pareils. Là, c'est délibérement péjoratif, et pourtant ça ne transpire pas l'ignorance crasse. Trop de fatuité, pas assez de poncifes. ça suscite la polémique, mais ça ne me convainct pas. Bien tenté en tout cas.
(Chì falsacci !)
 u miumese

[Ignorer]
Voleraghju à dillu, a issu gallesacciu, chì sè i corsi sò parti di l'isula, ghjè à causa di certe leggi francesi, cumu a "loi douanière" durante quasi un seculu (à ritruvà mi pare ind'è l'articulu "Baccalà per Corsica" di u situ) chì ci hà impiditu di industrializzacci ; hè impurtante di ricurdà, mi pare, chì durante a Prima Guerra Mundiale, i corsi eranu trattatti cume l'Africani : menu di permissioni chì eranu in più di quessa più corte, mubilisazzione di i babbi chì avianu più di cinque figlioli, allora chì ùn si facia micca nant'à u cuntinente, è ùn dicu micca tuttu, stasera ci seraghju ancora...sè vò vulete capì perchè i corsi sò parti, sentite à Michel Roccard ind'è u ducumentariu "L'île sur le feu, deuxième partie". Hè per quelli chì dicenu chì ùn si hè fattu nunda, si spiega perchè ind'è l'articulu "Baccalà per Corsica".
 u miumese

[Ignorer]
Vogliu parlà di a Francisata.
 onnis
Marti u 23 d'Aostu 2011

[Ignorer]
Francese ignorante che non capisce la cultura millenaria....
 Edmond Cazzu à rentrer stp
Luni u 5 di Sittembre 2011

[Ignorer]
@ mi dispiace cum'ellu hè scrittu in l'ultimu numeru di a piazzetta, Entrimi in culu per piacè.

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.