GRANDISSIMU COACH. unu di i più grandi chi sia statu à u Sporting
avia capitu tuttu di a Corsica... ùn si vergugnava micca di e so simpatie versu i naziunalisti...
A RINGRAZIATTI FRED
a u mio avisu unu di piu intelligenti di l'allenatori chi so passadi ind'é a nostra squadra...Ellu avia tuttu capitu di a Corsica é di Corsi...a scrittu una delle piu belle pagine di a storia di ù sporting.A RINGRAZIAVI PER TUTTU MR HANTZ.
Avà chi Hantz si ne và, u sporting vincerà a champion's league in qualchi anni. Era ellu u risponsevule di a nostra gattiva stagione... Ottesimu ò decimu di u campiunatu francese chi vergogna !
stammi vicinu ùn ti n'andà ti tengu caru........lalalalalalalalalalalalala
Hè vera ch'aveva capitu tuttu : "...respecter nos partenaires financiers, respecter la langue corse..."
quandu dicia ch'éllu avia tuttu capitu......quellu chi venera o ghjé corsu.....o allora li pregu salute......
Un omu intelligente,dui anni di freba ,d'emuzione ,di passione , dui altri di curagiu , u ci scurderanu mai di MR Hantz.
Sabattu tutti in furiani per rende li onore.
e megliu ave un corsu a u cummandu tecnicu......eppo "liberu", hantz un avia capitu nunda a à corsica ...facia nice....è e so simpatie incu i naziunalisti eranu ipocrite e interessate mi pare....
Verdi ritenimu o menu i resultati ,ancu qué si po discuta mi dicerete ,ma ùn a saperemu mai .Per quelli di i dui primu anni u si po fa megliu ,per l'altri videremu .Una pagina si gira ,un'altra sapre .
Un Francese di menu, bon viaghju.
Tutti cume ellu !
GRAZIE PER TUTTU
sapete chè ?.... Mi ne futtu baulu mouhahahhaahaha ;-)
Scrive una risposta
|
|