François Damiens in Corsica
Bogli'''' a morte di u glub !
Stu tipu hè veramente scemu !!!!
Francescu Damiens unu di noi !!!
ùn m'hè mai piaciutu stu tippu
a macagna belgica ùn mi tocca
u numeru 1 ghjè Mascone (di prima, quandu era tuttu in corsu)
e scene à RCFM so terribile !!!
guardate a faccia di u tippu cù a maglietta arancia in u filmettu di u coming out (pensu chì FD, s'hà chjappu dui pattoni o hè passatu vicinu..) da crepà di rise..
Spadoni hè più fine ch'è ellu, chì macagnone, bravo maître !
Mi sò campu à vede i filmetti eppuru m'anu lasciatu un gustu stranu in bocca, un calcosa di male esse di vede a ghjente fassi burlà sinamente à mettesi à a risa (scusate ma Spadoni chì si facia manighjà u pettu ùn m'hà fattu ride, nemmenu a ghjuvanotta chì à a fine dice "vous savez il n'y a que des fous ici").
Da un puntu di vista antropologicu m'hè parsu intarissante:
L' agressività vinia assai da e donne corse (e video e più "gattive" toccanu i francesi) è quessa ùn mi stupisce tantu. M'hè parsu dinò chì l'omi corsi avianu appena di dipiù u sensu di u ridiculu (ùn li paria mancu vera d'avè un tontu simule sott'à l'ochji), sò ancu statu stupitu di micca vede à calchissia muntalli à sega à l'usu nustrale (Forse chì l'usi si perdenu o allora ùn l'anu micca messa).
Ùn ci scurdemu chì ùn sò state messe cà e video chì a ghjente hà datu u so accunsentu, un ghjornu, quale a sà?, avaremu u restu...u megliu?
Scrive una risposta
|
|