Evuluzione bretzel
hè tristu, ma hè cusì !
a capra
Quellu di 82 un lavia mai vistu. Un possu micca ingrenda a fiura me mi pare una donna o mi svagliu?
Cazzu Marinu
Ma cumu una funtana pò avè un ziteddu ?
ghjuva
a me o henry smart so he ghjente cume te chi mi datu u vomitu!!!!! corcciu a te , eu u portu sempre he ne so fieru!! evviva a nazione CORSA
U corbu biancu
Ghjustu una precisione :
1992 micca 25% per Corsica nazione ma 16,85 % è u MPA (8%) 2010 MICCA 36% ma 25,89% per Femu a Corsica è 9,85% per CL ùn si ponu micca imbulighjà in u 2012 quelli chì votanu contru à u bugettu 2013 di i clanisti giacubbisti è quelli chì ùn votanu micca contru dui anni à fila.... Sapendu chì Femu A Corsica hà vutatu contru ancu in u 2012 ... ANTO
L'ultimi ribelli so morti in Ponte Novu .
Cazzu Marinu
Cum'è l'hà detta scrianzatu, eccu u corsu :
http://ucazzumarinu.wordpress.com/2013/01/11/eccu-u-veru-corsu-oghjincu/ èunsochèditèomuliberu
Smart presidente (bissu)
ghjuva
o henry mi si pari un corsu chi ha calati i bracci , un ghje micca incu te chi laffare avanzeranu!!!!! ti feraghju rimarcha chi ci so sempre ghjente inde e prisgio frencese, e ancu di grazie chi ci so sempre ghjente chi lottanu ! ma poi sempre anda vedi quelli "harkis" di corse france...
Ghjallochju
è un miraculu chi quandu qualchi sia cume per esempiu henry smart tene un raggionamentu à pocu pressu normale ch'ellu si faccia subitu tratà o apparagonà à un harky , à cio chi no ne simu ghjunti .. certu , e prigiò francese so sempre piene , e allora ? parechji ci so senza mancu sapè perchè : si so scusati à u tribunale di i so atti e d'altri hanu ancu dettu ch'elli un eranu mancu naziunalisti ((dixit "le nationalisme c'est un truc de vieux") infatti ci vole à ricollà à 83 per trovà l'ultimu veru prucessu puliticu (mancu quellu d'erignac) .. e per tutti i conti una o duie notti turchine (ma d'un turchinu bellu chjaru) discutevule nu i so oggettivi e di tutta manera incapace di parà a bettonizazione (50% di crescita di i permessi di custruì dui anni di fila) duve è sempre a clandestinità ? c'era mal da fà quandu a u so senu esistianu intellettuali e ghjente capaci di purtà un discorsu , vulite oghje ch'ella sbocchi nant'à qualcosa cu qualchi dicerbellatu sprepersu ? parlatemmi per piacè di cio ch'esiste , micca di fantasimi o di a mittologia mal losgerita . dumandatevi une pochi perchè chi guasi tutti quelli ch'hanu cunnisciutu st'epica (e praticata) si ritrovanu oghje à femu a corsica e micca à CL , seranu tutti harky (per certi un ne dubbiteghju ..) ?
ghjuva
o signore cosa ci volle a sente! sellu he incu femu a corsica chavemu da vince???? che Diu ti sente! eu laghju frecantati incu certi chi un anu nunda di naziunalisti ma chi so qui perche sperenu una piazza ancanta Gille??? O SIGNORE e quelli chi negenu u so passatu e spudanu nanta cio chelle sustenivenu nanza,,, a clandestinida mi stumaganu!!!! ie ancu eu so per una avvene senzza viulenza ma disgraziamente per ava un avemu vintu nunda apprite appena l'occhji ancu insee frencese a dice 4000 furesteri sbercanu tutti lanni e què ghje femu a corsica chi la da impedice.... MI campu di risa !
Ghjallochju
allora cerca e impediscili cu u to fucile .. avà so elli chi ridenu . chi face u fronte chi tu venereghji tantu , quantu n'ha cacciatu (e ne caccerà) nant'à sti quatru mila ? l'occhji un si micca che tu à teneli aperti ..
ch'ella piaqui o no ci vole à mettesi in capu chi sta ghjente chi so sbarcati per a maiò parte s'hanu à stà quì e a sola soluzione è di strappà i strumenti di podere per pudè regulà e nove arrivate e integrà cun l'educazione quelli ch'hanu à campà nant'à sta terra . tuttu u restu un so che chjacchjere di dopu cena . Scrive una risposta
|
|