E cagoules durante e manif seranu difese !

 C.BARBIER
Ghjovi u 9 d'Aprile 2009

[Ignorer]
paulmat s'o mi possu permette "ne LES ecorchez pas" parli bè di a lingua francese è di a lingua corsa, ch'ellu ùn ci vole micca à tazzulà,dunque 2 registri di lingua !!
 Anto
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
Mai... Michelle Alliot-Marie sbat c'e u vechju uomu... Euh nò, una vechja donna :)
 estrimei
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
a forza di a nostra lingua :
un he micca so che no' scrivimu , he a pratica di a nostra lingua chi introna i militenti di a Corsica frencese.; 'nu a ponu accettà , ha sanu ch'ell' he 'ncu a lingua ch'o pudemmu vince.
allora a li provanu a facci scaglià . nant'a u foru di u rinnovu - apertu a tutte e lingue - un c'he piu un scrittu di corsu . andàte a leghje so chi c' he scrittu e viderete ch'ell'un ci he piu ne lingua ne spiritu .
di tant ' in tantu a li provanu nantu a piazzetta , un li demu micca capu , postu chi qui, un cuniscimu che una lingua: a nostra
 rokaser
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
cun tutte sse cunnarie avete da vede chi u catenacciu s'hà da truvà veramente incatinatu !!!

LIBERTà PER U CATENACCIU
 Ghjuvan' Filici
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
Ma sta "Françoise", hè a Francesca di u Foru Corsu sì o nò ?
 Ghjuvan' Filici
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
Par mè "coprifaccia" in francesu saria un pocu com'è "ejac faciale"...

Mi ni vocu.
 rokaser
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
ah ah ah chi connu
 Sergent Chef Morazzani
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
Voyous ! Je vous demande de respecter ma nièce, et puis aussi notre courageuse ministre de l'intérieur qui est venue sur place signifier à des terroristes encagoulés que désormais leurs misérables exactions ne sauraient plus être tolérées !!!

Il y a des gens honnêtes qui travaillent en Corse, messieurs, et qui s'expriment également dans une langue intelligible, et non pas dans un borborisme patoisant proche du grognement du phacochère ! Oui messieurs les voyous ! Certains chez nous ont fait le choix de la civilisation, et non pas de l'arriération puérile bercée au son d'un langage débilitant !

D'autres, comme moi, on servi fièrement la Patrie et versé leur sang pour la République, sur tous les terrains d'opération où la France flamboyante, celle des Jules Ferry, des Clémenceau, des Bigard (euh je voulais dire Bigeard...), la France éternelle de Napoléon ou du Général de Gaulle a su planter héroïquement l'étendard de la liberté, tout en apportant la lumière de la civilisation à d'insondables peuplades primitives !!! Alger, Kolwezi, la Cochinchine... Respectez au moins cette mémoire bande de salopiots fanatisés, chienlit que vous êtes !

Alors oui il est temps de mettre un terme aux cagoules dans les manifestations. Oui il est temps que ces ignobles processions paîennes soient bannies de nos espaces républicains ! Que cessent tous les catenatchis de la honte, et que la Corse apaisée retrouve enfin les voix de la douceur et de l'hospitalité, celle que chantait le grand Toni et que nous n'aurions jamais dû cesser de vénérer.

Permettez pour finir, messieurs les mafieux, que j'entonne enfin avec nos frères de Sperone et de Cala Longa, nos amis qui nous élèvent au rang de la dignité, l'hymne fraternel qui nous unissait autrefois noblement de Dunkerque à Tamanrasset !!! Oui, ne vous en déplaise, je le chante maintenant !!!

ALLONS Z'ENFANTS DE LA PATRIIIIIIEEEE... LE JOUR DE GLOIRE EST ARRIVEEEEE !!!!!!
 francesca
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]

oooo GFi sè tù mi cerchi m'ai da truvà... Mi vedi à mè a nipote di 'ssu SGM?

Hum...stu Sergente cheffu...ùn seria micca piuttostu una spezia di Capitanu , nòooo? lol


 ZIU ANTO U PURCAGHIU
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
um'bé o queda gjienté mitimucci tutti in rangu hé a u "garde a vous"per ritené sté beddé parolle in francese.Quessu l'omu ghié un eroie!!!tamante campagné!!!!peghui ché u san Pedrone,o u Tghime.Un di lasciate un ar ma in manu,chi manca cio quellu po fa.In tantu pensemu ancu a jean vianey blanché stu patriotu arrestatu dopu a stu cumbugliu in Bastia,per causa di sté mascaré, l'omu sara cundanatu da a corte speziale di gjuistzia francese............
 machja
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
O Signore cosa ch'è, ma cosa ch'è, in su paese ?
Morazzani hè "sergent CHEF"
O chi rise ! !! ! ! !
 More à Azzana
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]

Ne ferma dunque VERI CORSI capaci di fà a guerra pè a grandezza di a Francia, chì face a grandezza di a Corsica. ..

AAAAh tutti 'ssi giovani disuccuppati ferianu megliu d'ingagiassi, piuttostu chè di fà nice di fà a guerra cù i so petards mouillés! Ch'elli seguitinu l'esempiu di l'antenati, di u Sergente sceffy !! Quessu sì chì hè un omu, un veru, cù i cuglioni!!
 pirattella
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
ci vole à dì chì MAM feria megliu di mettesi ne una, cagula, in permanenza, chì guffura!!
 Harry Tiuddu
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
S'ellu ùn era derisione, pudiamu dì: "laissez passer, laissez passer n'importe quoi" cum'ella a cantava cusì bè Antone Ciosi. U fattu si stà chí u solu patriottu arrestatu è cundannatu hè un francese, senza casa è forse briacone. Intantu, postu ch'ellu hè megliu à ridene di ste francisate murazzanesche, è postu ch'ellu ci vole à compie in canzone, o Morazzà, ti deraghju un picculu cunsigliu, tù chì canti vulinteri, prova "u perdono mio dio".
 Fiumurbacciu
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
o zitelli mi pare chì sti morazzani ci femu una macagna... aoh pussibuli di pinsà ciò ch'hà scrittu stu tontu "sergent .."! è apparamente hè corsu stu tippu nò?
 pirattella
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]

Francoasê mi pare bella seria ma u Sergente sceffu mi face more di risa! S'ellu ùn hè veru hè bè inventatu
 altore
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
bella macagna ... nunda à dì ...aghju viaghjatu sin'à u sergente scheffu...
 Fiumurbacciu
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
ah pensu anch'eiu parchì allora animali cusì ùn n'aghju quasì mai vistu
 papacolucci
Venari u 10 d'Aprile 2009

[Ignorer]
La cagoule : à l'Index !
a macacciula à u ditu !
ùn hé micca a macacciula chi ha dà fà piantà a malatia, ghjé forse ancu peghju incù a macacciula !
 estrimei
Sàbatu l'11 d'Aprile 2009

[Ignorer]
ci so statu nant'a " muvrini.com " .
bè ! custi a nostra cultura he assicurata! ci si pò praticà : u frencese , u tedescu , o l'inglese.

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.