È avà, i canistrelli "made in France"
"avà" ?! Ci sò decine di marche cusì ! I Corsi (o micca) di Pruvenza anu sempre fattu a cucina Corsa. L'appellazione "canistrelli" ùn hè micca prutetta, appena cum'u "croissant".
Un so micca i soli a fa cusi ,c'hè una "marca" di biscotti venduti pè roba corsa e chi hannu stampatu a dossu a ogni biscutinu u "triskel" di britoni .Focu a ceppa !
Arisera aghju manghatu un tajine in aiacciu!
E u géant di mezzavia vende i sushi, fatti in corsica!!!
E ricette un s'arrestanu micca e fruntiere di i paesi mi pare...
I canistrelli un so micca unicamente prudutti di corsica.... ci so ancu canistrelli fatti in italia
Ci so ancu " clandestini " ....!!!!
ùn principiemu micca incù sti catafalchi di "canistrelli clandestini"
iè, ococo, fora chì i canistrelli taliani si chjamanu canestrelli; è s'è tù ai appena d'arechja ùn si prununzia micca listessu : canistrélli/ canestrèlli.
Focu à a ceppa o Antò
Bouh, quessa hè un affaraccia !! aio tutti fratelli sunate lu Cornu,a Corsica hè in periculu,ma chi face u Fronte ?
Tutti in Corti sabatu prossimu,prestu una cunsulta per a salvezza di i nostri biscutini,Liberta per e frappe,i canistrelli, e bastelle e altre fritelle.
I pinzutti vendenu canistrelli e noi altri vendimu a nostra terra,e nostre case, e nostre muntagne,ma pocu imprema, avemu bisognu di soldi per parte in vacanza in francia per manghja...canistrelli
o "corsi i mio fratelli" mi faci ride , hè vera chi da canistrelli à canestrelli ci hè una disferenza miraculosa di pronunzia(guasi s'ellu si ghjunghje à capì) ... tuttu cui chi face l'uriginalità di a nostra lingua cu a taliana !!!!!! è u "foie gras" fattu in corsica un serà un scandalu per i limousins ?!!!! aiò piantemu e cunnerie , torna un articulu chi pare di scopre a luna per un dì nunda ..
U cunniscete u fiadone abruzzese
http://lanticapasticceria.blogspot.it/2011/03/fiadoni-abruzzesi.html
Scrive una risposta
|
|