Cun Sarko, a Francia diventa clanista !

 community of destiny
Marti u 13 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
lasciatelu in pace à Jean Sarkozy-Culioli, anch'ellu hè corsu !
 Heliofobu
Màrcuri u 14 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
Ghjè vera, Jean-Jean gloria à tè !
 estrimei
Màrcuri u 14 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
" Cun Sarko, a Francia diventa clanista ! "
o u webmaestru, si imbambuccitu ? u clanisimu he una pratica internaziunale chi un pianterà che quandu l'ellettori seranu piu rispettuosi di se stessi.
he vera chi qui , avemu u di chè ! o so i figlioli di i so babbi , o so quelli chi intrappuleghjanu di tutte e manere chi si piezzanu.
u ghjornu ch'elle seranu l'edée-chjare- chi supranisceranu, clanisimu unn ci ne serà piu!
a A PIAZZETTA:
a quandu un bellu un articulu , fattu incu tutti i so duveri , nant'a a Véolia e Kyrnolia? mi pare ch'ell'he oghje l'erma a piu periculosa di a culunisazione di u nostru Paese .
 Jean Valjean
Màrcuri u 14 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
e A Piazzetta, ùn so micca clanisti ?
 U webmaè
Màrcuri u 14 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
Di siguru ch'è no semu clanisti, ancu di grazia d'altronde !
 ZIU ANTO U PURCAGHIU
Màrcuri u 14 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
U clanismu ghiè statu puri un bé pé a Corsica.Pensatè a penà, si in piazza di Rocca Serra c'era Mr Martin.In piazza di Giacobbi c'èra Mr Dupont o sino Mr Dupond,a chi nè sarèbbumu???In paèse meiu c'era u babbonè merè è po doppu u figliolu è oghiè u figliulnu;;;;;
 pazzurgu
Màrcuri u 14 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
Sarko mette in valu a Sarkozysation di l'impieghi
 statassentamè
Màrcuri u 14 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
Ci sò chì stanu troppu à pusà nant'à a piazzetta. Sunieghjanu ... Hè sempre stata cusì, ancu in tempu di Paoli. L'avemu in u sangue è face parte di ciò chè no simu...
U clanisimu hè statu un bè per a Corsica. Iè, arricurdatevi chì u clanisimu hà permessu in quell'epica a so cursisazione di l'impieghi, quellu paisanu pulizzeru in Parigi, quellu impiegatu di prefettura in Alençon, tira avanti è tocca.
Per disgrazia, oghje quì sò i prefetti chì facenu a so prefettisazione di l'impieghi, mettendu a pinzutia à u capu di tutta l'amministrazione francese.
U clanisimu hè un bè quand'ellu si tratta di PISTUNA' i corsi, nò ? Ma u clanisimu oghje hè in situazione de morte, cum'è u populu corsu. I clanisti ùn ponu più prumette ch'è posti di categuria C. L'altri sò di a cumpetenza di u statu (cadres A et B). Avà, ancu i francesi facenu cum'è noi. U prussimu presidente di a republica si chjamerà Sarkozy.
Allora, o zitè, femu qualcosa per salvà u clanisimu à usu corsu.
 heliofobu
Màrcuri u 14 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
O cari amichi clanisti, alora arrestate di parlacci di demucrazia, è di face perde u nostru tempu a dumenica per andà à vutà per sumeroni arivisti... Piantante incù e "profession de foi" schiffose di falsità è di prumesse mai tenute... Cume l'hà detta quellu "U populu un vale nunda, nurmale ch'ellu vutessi per eletti ch'un valenu nunda"...
 Küg
Ghjovi u 15 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
un grand omu chjamatu Alexis de Tocqueville disse un ghjornu, vultendu d'America: " u suffraghju universale ghjove solu à leghjittimà u putere di quelli chi u tenenu digià" (à poccu pressu)
 Küg
Ghjovi u 15 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
un grand omu chjamatu Alexis de Tocqueville disse un ghjornu, vultendu d'America: " u suffraghju universale ghjove solu à leghjittimà u putere di quelli chi u tenenu digià" (à poccu pressu)
 filidatu
Ghjovi u 15 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
Mi si pare di sunnià! U clanisimu serebbe un bè per a Corsica ?
U clanisimu hè a ruvina di a Corsica hè quellu chì ci mantene ind'un "coma" economicu hè quellu chì impedisce u sviluppu di a nostra economia, aiutatu ci vole à dilla da noi altri corsi chì simu ghjente troppu distinte per andà à fà i muradori o i zappaghjoli " què sò travaglii per l'arabi" quantu volte l'aghju intesa quessa , hè vera chì hè megliu à sottumettesi tutta a so vita à un elettu per avè una piazzarella à u cunsigliu generale o à a ctc .
Per contu meiu preferiscu strazià tutti i ghjorni chè d'esse un mez'omu vindutu
 nurbertu paganelli
Ghjovi u 15 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
L'altru ghjornu aghju scontru un tipu, era tristu, pienghjiia quasgi. S'era missu à pusa nant' à une muradda ed era pinsirosun u codu tordu è l'ochja lacrimosi. Mi socu avvicinatu, aghju ricuniscutu à Sarkho.

- Sangu la madona, chi fetti qui o Sgio prisidenti ?

- Asculeti, socu vinutu à ripusami un pocu in Corsica, ma ùn diti à nimu qual'è socu !

- T'aveti à me parola o Prisiden ma ùn sapiu micca chè vo parlaiati corsu !

- Un a diti micca quissa dinon osino ci hà da essa u trambustu et Stu curriscio di Villepin hà da fà corra chè socu di FLNC è quissa ùn hè vera.

- Iè, iè ma comu hè chè vo seti cusi afflitu ?

- Porca miseria hè u me fiddolu, hè in sicond'annata di drittu ma dopu...chi pudarà fà ! A sapeti hè un strampalatu, ùn sa fà nudda chè di lacassi pussà i capeddi. Un n'aveti vistu com'iddu hè ciuffutu ! Chi ani da di l'aghjenti ? Ch'ùn aghju solda ?

- Ma ascultemi ghjà un pocu, sapeti bè chè qui u più picculu di i mera hè capacci di truvà un impiegu di buro à u so asinu ...parchi ùn feti com'è iddi...Un picculu impiegu di merda è l'affari hè fatta...U vosciu stronzu si toccarà dui o trè solda è vo ùn sareti più in rimisciu ....

- Picculu impiegu ùn aghju eiu, ci so solamenti i travadda di merda pagati deci milli euro u mesi è quissa l'aghjenti ùn a pudarani micca supportà chè ci hè a crisa oghji..

- Circheti bè, une piazzaredda miserosa è qusgi micca pagata....Aio....

- Avali chè a mi ditti...ci hè calcusedda chi pudarà fà l'affari....Hè un impiegu di merda
micca pagatu ma pudarà sempri fssi un pocu di blacu stu ritrosu....Iè iè...a vecu bè st'affari.

Socu eiu u futivu, eiu è micca u Prisidenti, l'omu hè com'è no, a vi dicu eppo hè di i nosci loca , allora....!
 polidori claire
Ghjovi u 15 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
U piston !!? dumandate appena in Corti à u PCEM1, è dopu emu da parlà di Sarko ! stemu ci zitti, chi simu à a vergogna !
 estrimei
Ghjovi u 15 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
a polidori claire ,
pe cumminccia PCEM1 chi he? una scola di l'universita ? una cumpagnia di i spenghji foghi?
nant'a stu foru , c'he ommancu un 'gnurente (eu) e mi pare ch'ellu ci'ole a piglialu in contu.
"stemu ci zitti, chi simu à a vergogna ! "
"quessa he bella a passata"! eu un so a a vergogna e nimu mi pò dumandà di sta zittu!
ai qualcosa a dì? rimprovari a fà ? sie chjara e viota u to saccu , di so chi un và , e tandu , forse serai capita.
 annie aliberti
Venari u 16 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
estremei u pcem1 hè a prima annata di medicina! è pè viuta u saccu ci vulerebbe chì i studienti stessi d'inunciessinu certi fatti è faccende di certi prufessori!!!
 Zeruffu
Venari u 16 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
Jean Sarkozy un hà micca un BAC + 2, hà un BAC + 1 ! A so siconda annata di dirittu ùn l'hà ancu uttenuta. Li firmanu parechje materie à validà. Ma hà diggià dettu chi avia avutu 19/20 in dirittu immubiliare. Felicitazioni ! Quessa ghj'hè un incurigamentu pè tutti quelli chi t'hanu boni risultati à l'Alte scole... l'aspetta una carriera scucugnata, fatta di successi in successi !
Mi so dettu allora, postu chi diplomi n'aghju eo più che ellu : mi tocca à presentami à u postu di direttore di France Télévision. E a prima volta che feraghju sarà di prumove a lingua corsa. Cumminceraghju pè fà traduce in corsu i primi episodi di Star Trek, di I Misteri di u Punente, è forse un vechju filmu di Brigitte Lahaie...*
Allora, mi sustenite voi ? Dite mi !
 Laurenç
Venari u 16 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
Té, ne vaqui un d'estudiant que l'estàgi de fin d'annada es ja trapat.
(Cool ! Voilà un étudiant qu'a dejà trouvé son stage de fin d'année)
Se vòl cambiar e far mètge, lo paire li poira plan nomar ministre de la santat
(S'il veut changer et devenir médecin, son père pourra le nommer ministre de la santé)
 Zeruffu
Venari u 16 d'Utrovi 2009

[Ignorer]
" Pè riesce, ùn hè più bisognu d'esse bè natu. Ghj'hè a fine di u privilegiu di a nascita " Nicolas Sarkozy
http://www.dailymotion.com/video/xaspb1_sarkozy-pour-reussir-il-ne-faut-plu_news
 piratella
Sàbatu u 17 d'Utrovi 2009

[Ignorer]

O Zeruffu, sò digià dilusa nanzu di vedeti à quellu postu. ùn ai nisun gustu (Brigitte lahaie, aiò aiò...) LOL

Prima ci vole à duppià "i pirati di i Caraibbi", è dopu dammi un postu à a prugrammazione, aghju assai idee di divertimenti di lingua LOL

Basta chè tù mi lasci un mp nantu à u foru corsu...S'è tù ai un bellu "piston" ...

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.