Cumu l'ottu dicembre hè diventatu festa di a nazione
dui articuli di grande qualità : quellu di a bandera è questu quì; chì piacè di ritruvà a so storia. BRAVI QUELLI DI A PIAZZETTA
Ùn sò micca i libbri ch'ammancanu nant'à a storia di a Corsica ma ghjè vera chì u sguardu di A Piazzetta hè sempre interessante
Bravi! quellu o quelli chì scrive(nu) st'articuli
i catalani hanu sceltu a so scunfitta cum'è festa naziunale, allora....
Ha ragiò "Duel o soleil chi purga" ! Bravi A Piazzetta è un ringraziu tamantu !
Bravi par st'articulu chì ùn hà paura di parlà di Mitu (ùn si tratta di bugia ma di racontu di ''l'origine") quand'ellu parla di a Corsica, di a Nazione è di i so simbuli.
Avemu bisognu di dì è di sapè e cose cum'elle sò, o sò state è micca di chjachjare è dopu sciglimu di tene ciò chì ci face piacè (Miti fundatori) par custruisce u nostru l'avvene, fighjulendu sempre davanti è avendu i pedi in la tarra di Corsica. Ciò chì scummoda di dipiù hè quandu i puliticanti vivi ci contanu e fole nantu à u so passatu senza parlà di u prisente o di l'avvene.
Pà cumplittà u vostru articulu, ùn sò i studienti di Corti chì anu lanciatu sta festa ma l'UPC, cosa chì ùn pò stupisce l'osservatore puliticu. Ghjè l'erede di l'ARC è si pudia qualificà di partitu "Cristianu Demucraticu", di diritta è ghjesgiulanu . Capiscu tandu u parè di A M Graziani.
Scrive una risposta
|
|