Cumu fà per fughje l'infernu di u 15 agostu ?
A suluzione ci saria... PARTE!! Andemu tutti in Roma o in Parigi. Tandu avà in i capitali auropee un c'hè più nimu.
Ghjie veramentu un dannu! Quelli tempi di "a Santa Maria" mi parenu belli luntani! Ma chi chi ci si po fà? a dumanda cuntene a risposta...U megliu hè u nemicu di u be dice u francesu.
Intantu, quant'a mè, barconi sarati dopu un poccu di sport e de piaghjia, e sopratuttu a capacità di fa astrazzione di un restu. Di fattu fa cume si tuttu que un esistia mica. ..Ma o zite pà fa cusi ci vuole una longa pratica, ghjiè cume un speziu di yoga nustale chi ci ampara a esse "sulitariu ma sulidariu" (dicia u povarettu) perche un si stratta mica, ben'intesa, di rimbiccà à ghjiente, ma piutostu di sprazza a nostra...piazzetta!
Eiu, ùn fughju nunda, chì facciu a prucessione, sta sera.
Ma per u restu di u tempu, u megliu hè d'avè una casa in piena machja, sopra tuttu una vechja casa senza strata à a vicinanza, senza acqua (cullate puru e buttiglie) ne eletricità, un'anzianu stazzu, dunque, induve puderiate piattavvi quandu u paese si faceria troppu pupulatu.
AVETE VISTU C'E UN CORSU A U PARASOLÈ OREZZA
Mi face piacè di ghiunghje nant'a ssu situ edi leghje qualchi verita nant'a s'omi chi ci ci cunducenu (duve un la so) Oramai mi ci affacheragghjiu di tantu n'tantu a prestu
Andate à messa è à i vespari u 15 d'agostu, cusì o mancu sarete di quelli Corsi chì festighjeghjanu sempre a Regina di l'isula è pinzuti ci ne sarà pocu è micca chì elli sò ad arriste à u mare.
CASELLAGHJA SOLA SPERENZA !!!
U solu paisolu di Corsica induve ùn c'è mancu UN turistu !!
Ogni tantu, una famiglia di sbarcaticci di u paisolu accantu vene à ingarà à so vittura à mezu à i 2B ma ùn dura tantu,eppo piglianu una piccula scalinata per fughje sin'à Trave !!! Un si sente mai un accentu pinzutu ind'è noi, chì piacè !!!
E quale simu ! Cumu si stà bè in Casellaghja !!!
Scrive una risposta
|
|