Corsica à vende

 francescu ferdinandu
Dumenica u 15 di Marzu 2009

[Ignorer]
antone hà ragiò. di tutte manere, stu paese ùn hè digià più nostru !
 Culomba1
Dumenica u 15 di Marzu 2009

[Ignorer]

à Georges D : mi scusu sè tù ai pinsatu ch'è ti vulia lampà fora o ricusà. Face piacè u to interessu pè a cultura è a lingua corsa è ti poi integrà senza prublema sè tù sì sinceru. Vulia dì ch'ùn sò tutti cum'è tè i ghjunghjiticci, ùn hè chè una minurità à ragiunà cusì. "go to Spain" ùn era micca per tè ma per quelli chì compranu senza primrassi di u nostru paese nè di a nostra cultura.

Eiu sò d'accunsentu cù Circinelluecc...basta a cultura di u lamentu, ci vole à agisce, à sparghje l'idee nove, à battesi per un avvene ammaistratu da noi. Ci vole à crede in e nostre risorze, in a nostra cultura, in e nostre forze, piuttostu chè di marchjà ver di a tomba pienghjulendu...
 Kugùrn
Luni u 16 di Marzu 2009

[Ignorer]
Basgiatevi
 Georges Demorlaison
Luni u 16 di Marzu 2009

[Ignorer]
A sai... O vrère. (Cio chi ci vole à inventà certe volte...)
 A MUVRA RIBELLA
Sàbatu u 21 di Marzu 2009

[Ignorer]
O GD E UNA BURLA U DIALECTE A NOSTRA LINGUA MATERNA SO FIERA DI PARLALA e ogni corsu pensera cumme me
 antonia
Marti u 23 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
scusate se mi intrometto....sono italiana e adoro la vostra terra...non la vendete e sopratutto non la vendete agli italiani, rovinano tutto quello su cui mettono le mani. La vostra è una terra magnifica, non fate strade, non fate alberghi, forse aumenteranno l'economia ma rovinano tutto quello di cui mi sono innamorata

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.