Ciò chè no duvimu à Geneviève Moracchini-Mazel...
Forse, quelli chì anu fattu tantu per stu paese, meriteghjanu ch'è no ùn ci scordimu d'elli, nò ?
Cio ch'ella ha fattu sta donna per a Corsica hè tremendu.
grazie per tuttu cio che vo avete salvatu, Geneviève.
ô Cugi, se tu un conosci mica u lavoru tamantu di Geneviève Moracchini Mazel,poi rispetà a so mimoria
@u webmaestru : forse !
@ vallecalla & misgiaccia... : un mi pare micca avé parlatu di GMM, solu di u situ...
@vallecalle : lavoru hé una parolla taliana, micca corsa.
chi brava sta tipa,da veru brava pé u so travagliu=), avia ancu travagliatu pé a "civilta torreana", chi poi sarebbe a civilta dei nuraghi in corsica?fatemi sapé per favore perché hé da veru interessante e vorrei scuprire dipiu'.
Aghju avutu u grande piacè e u grande onore di cunoscela n'ell'anni 60 quand'ella cuminciava e so ricèrche nantu a è ghjese antiche,piu precisamente in Pratu di Ghjuvellina .Un bel'esempiu pè quelli chi un vedenu micca piu luntanu che u so nasu !
Saria bè chi quelli chi l'anu cunnisciuta o vista lascinu una parolla in a so mimoria.
Un travagliu tamantu ! Hà permessu micca solu à e chjese di rinvivisce ma ancu di scopre una gran parte di nostra storia per u Mediuevu è l’Antichità. Ne siamu grati è nant’à i so passi chè no cuntinuessimu nant’à a ricerca è a valurizazione di i nostri lochi.
Nò, o Sardu, Geneviève Moracchini ùn era micca spezialista di a preistoria nè di i turreani ma di l'Antichità rumana è di l'epuca medievale, detta rumanica. Pè e torre è i castelli ci vole à leghje à Francescu de Lanfranchi
grazie ozit,leghjieraghjiu a francescu de lanfranchi e comunque un grande salutu e rispettu a genevieve pè u so travagliu e pe e so passioni
Cuntinuvà u sò travagliu,mantene a Memoria.....Attenzioni di a pulitica pè cultura e storia di Corsica (i Budget ecunomici di istu settore sò sempre più bassi) e sole manere ,u solu omagiu à a so opera.
Un abbracciu ai parenti
Scrive una risposta
|
|