Ci vole à salvà i cercles de jeux
Pover'a noi. Allora chi u sapè , a cultura, l'amparera, u travagliu , i studii, u sforzu duverianu esse e VIRTU SUPRANE per noi tutti , invece ne simu sempre a parlà di ste ghjente qui, forti per e cumbriccule, l'affari strani, u ghjocu, a merdaaa siiiii!!!!!!!!!
Quale hè chi i piglierà sti stabilimenti s'elli i caccianu à i corsi, e perchè ??
Cum'ellu dice u francese : "les jeux sont faits; rien ne va plus !"
Indè certi settori simu sempre bè piazzati, alora chi vuleti ch'elli ci mettinu fora ?, S'ellu s'aspetta avà à i naziunalisti pè fassi rispetà ancu qui in corsicansemi freschi !!!
almenu, ci firmava quessa.... i "cercles" in Parigi e in Africa induve s'andava à passà qualchi stagione
i maffiosi corsi so in traccia di perde u terrenu (cf "un prophète" d'audiard) è d'altre maffie piglianu a suprana (russii, albanesi, georgiani, paesi di l'est, quelli di e banlieue di u 93...)
ùn simu piu forti cume nanzu... ma un so micca siguru ch'ellu sia un bè per a Corsica
O Casà, parlendu di sta manera date raggio a tutti qu'lli chi ci criticanu, vint'anni fà eramu fieri d'esse corsu, oghje certe volte mi vene a vargogna.
UN vi frasturnaté purru o quedda gjienté !!! i corsi truveranu sempre a accumudassi a sa situazzioné.I maffiosi truveranu a rivultassi hé ancu a fà di megliu.Daltrondé ,per l'impigati di si circuli di gjiocchi parigini,a situazzioné un n'hé tantta famosa.Qualchi unu pudera sempre a fassi impiga a i spingni focchi (les pompiers) in corsica in paesi soi,o ancu a fassi uné pocché di vacciné hé di vittédi a alliva.Cuntineveranu cusi a fa i so affari hé a vadagna u so pezzu di pané per campa bé ....
Perdimu pusizioni in francia mà dinù in Corsica, sarà u "Crespuscule des corse" in veru.
A quelli chi so fieri (o ùn so più fieri) dicu chi omu deve accità i difetti di quelli di u so "razzinu" è u difettu di difende i so affari e i so interressi (ancu di manera viulente) mi pare à mè pusitivu, quandu un populu decice di difende i so diritti è a Terra soia si chjama tandu Naziunalismu è rivoluzuone.....spiritu ribellu no ?
Unu di sti "Cerchji" si chjama u "Cadet"(Ex Concorde) si trova Rue Cadet vicinissimu à u "Grand Orient de France"..... E mafie stanu sempre vicine mi pare, cusi puderanu ragiunà di l'avvene di a corsica....
In memoria di G D Fratoni .....!
o BlaccuGiaccu in corsu quandu si parla di ghjocu si tratta di "circuli" e micca di "chjerchji" !!!
Sè tù a dici o Mosca.....Hè vera chi ghjera un veru "circulu" st'ultimi tempi....
ùn vecu micca ciò ch'ellu vole dì blackjack.? spiegaci chì sentu ch'è tù ai un puttachju à cappiacci.
@ Scerloccu. Puttaghju ?? No !! Leghji puru (bè) a stampa francese...
à Casinu : Si difendenu è ghjè un affarone no ?? Di tutte manere simu tuuti i servi di sti cappizzoni, tandu ùn sarà megliu d'avè per sè , per a so famiglia e stacche piene di soldi....
u Putere chi tu dice (sarà u francese ?) nè tene numerosi servi indè e so mane, di più in più, ancu quelli chi dicenu vulelu cumbatte.....l'affari di pulitica oghje (mà dino dumane) chi si mette in piazza in corsica nè a cunsequenza.
Pè ch'ellu si possi fà affari in corsica (Turisimu e BTP) ùn ci vole più nè FLNC (Ghjè fatta) nè sgaiuffi (Si face pian- pianinu dipoi una decina d'anni..) nè populu corsu storicu (Si farà di qui a pocu) . Mori pè mori lasciemu quelli chi a ponu fà lascià "affari" à a so discendenza......chi bisognu ci ne sarà.....
"Alanu u Beddu", sarà , credu, u novu Patriniu di i Corsi ?!
Scrive una risposta
|
|