Ci cumpremu ancu noi un vulcanu per mette a panicca ?
Cunvene di più à cumprà una cumpagnia marittima ....
S'ellu face piantà u pumataghjisimu, l'équipe de france e Christophe maé, facciu subbitu un prestitu di 200 000 euros
S'ellu pudia assufugà tutti i pinzutti e altri stranieri ùn saria una bella vindetta corsa..?!
Aio fratelli a mumenti mi ci mettu anch'eiu....Vai chi i francesi anu dà licà cume ci vole...!!
Ci cumpremu ancu noi un vulcanu per mette a panicca ?
per mette u cumbugliu , n'avemu abbastanza "ncu stu trenacciu di merda !
Ava, cume ci vuole chiamà u nostru vulcanu?
E cènère so in Nizza e prestu qui ,ava l'avemu u nostru vulcanu !
S'ellu vene qui u nuvu,ci vole à dà maschi solu à i corsi, cusi sarà a fine di a communauté de destin.....hihihihihihihi !!
Un ci sara che u "vulcanu" per caccia fora i pinzutti ?
Femu vuta per "i nostri" a l'assemblea, una legge per che lu sbucci un vulcanu in Corti ,e che e cenere cascenu nant'i pinzutti soli ,per quessu seranu tutti d'accunsenti ,avale simu noi i "maestri" !!!!!!!
Maestri di che o Machja ? Avà i maestri so Pacou & co, e quesse i pinzutti i tenenu belli cari cume certi naziunalisti d'altronde...!!
O ARC ,hè una cacciata, un saremu mai maestri in casa nostra, i corsi un volenu rispunsabilita, basta ch'ellu casca tutti i mesi u RMI o u RSA, o altri subvenzione, so pronti a accita tutti i frusteri di u mondu, a vende a so terra e ancu moglie e figliole per un pezzu di pane, o una strinta di manu d' un elettu.
Hanu vutatu, dopu hanu fattu a festa, chi avianu vintu,alora tuttu u mondu he cuntentu ?
Sopratuttu i clanisti.
D'accunsentu incu una parte di u to ragionu, mà ci vole ad aghjutà pè a to longa lista..Una sciarpa, una piazza d'elettu qui o qualà e ricuniscenza di esse un "tipu bè" un "veru citoyen" cume li dicenu avale...
Eo e parecchji altri.. un aspettanu nè rmi nè rsa mà hè vera chi quessi so numerosi..In fine eo so di quessi chi volenu chi naziunalisti ghjunghjessinu à e respunsablità, mà pè fà una pulitica "vera" pulitica naziunalista, vole di quella chi sarebbe criticata assai dà i "Tutti" nostri nemici, quandu a francia e a stampa parleranu di noi in bè allora sarà a fine... Oghje u Naziunalisimu ùn hè ché un fondu di cumerciu pè i dirigianti di i dui "partiti", forse i militanti e o populu si n'avererannu u ghjornu....mà un credu, e a polvera d'islandia ùn ci hè pè nunda.. a prestu o machja..!!
Bonasera,
so Talianu, u corsu ghje capiscitoghjiu per me, ma 'un so cosa vole dì "panicca", 'un l'aghju truvatu inde u dizziunariu in rete di l'ADECEC.
A ringraziavvi.
Nimu risponde oh Carlu. Eu pensu que significa panico.
Carlo, talianu si dice lucchese in corsu...!!!
pocu purisimu Carlo ! in talianu si dice pànico, ùn la sai chì u corsu si mudernizeghja ancu ellu ? ci hè un pezzu di musica di C. Mac Daniel (canta u populu corsu) chì si chjama "panicca nera". t'accade di sapè scherzà ?
Eu so scherzà! E per seguità a scherzà, cuntinueraghju in u mio dialettu!
Non so un purista, conosco un tantinu u parlà vostru anche perché u dialettu miu se rassomija a u corsu: "Così recentemente un osservatore non linguista (Tomassini 2000, 23) rispondeva alla domanda «a che cosa somiglia il modo di parlare dei còrsi?» con: «immagina l'umbro o il sabino parlato da un siciliano e ci arrivi piuttosto vicino», "La lingua còrsa", O. Durand, Paideia Editrice, pagg. 29 e 30).
E io so natu e vivo a Narni, a u Sud dell'Umbria a u confine co' a Sabina.
C'eo penzatu che u significatu poteva da esse quellu (panico), ma ago approfittatu de a rete pe' levamme sta curiosità. Da noi se direbbe «panicu» o anche «stretta de culu»! Lu sapevo che Italianu se dice "lucchese", ma ago vistu (in quarch'andru situ) che se po dì anche talianu.
Ve ringrazio e ve saluto.
Carlo Leonardi
O carlo, in "dialetto Lumbard" cime si dicerà a "Corsica a i Corsi...!!
Vulia di "Cume" mà averette capitu..
a' Corsica a i Corsi in Lumbard se dis: 'La Corsica la g'ha de vess d'i Curs' Contentu Leghistu.
Ava una curiosità: ma se i taljani so' tutti lucchesi, cume chjamate i abitanti di a cità di Lucca? Eu so milanesu, padano, italiano ma sinceramente credu tutto menu che un abitante di a' bella cità di Lucca.
Scrive una risposta
|
|