Chì vutate à l'elezzioni auropee ?

 yop
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
François Alfonsi deputatu auropeanu!
 sensitivu
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Emu un diputatu naziunalistu in Auropa. Serà u solu riprisentente corsu. Nimu ùn ci hà cridutu chè? Eccu quì una bella vittoria. Speremu ch'ella ùn dispiaci quelli ch'anu sceltu u "tourniquet". I clanisti elli sò cuntrariati chì a Francia ùn hà vulsutu piazzane unu nant'à e so liste in pusizione d'esse elettu. Altru nunda à aghjustà o amichi. Ite miossa est. è eviva u nostru diputatu.
 sensitivu
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Emu un diputatu naziunalistu in Auropa. Serà u solu riprisentente corsu. Nimu ùn ci hà cridutu chè? Eccu quì una bella vittoria. Speremu ch'ella ùn dispiaci à quelli ch'anu sceltu u "tourniquet". I clanisti elli sò cuntrariati chì a Francia ùn hà vulsutu piazzane unu nant'à e so liste in pusizione d'esse elettu. Altru nunda à aghjustà o amichi. Ite missa est è eviva u nostru diputatu.
 estrimei
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
o sensitivu ,
un diceraghju micca " Deo gratias ", postu chi a mio scelta era rispunsevulle e era astra.
ma postu chi u mio votu un bastava e chi parechji corsi hanu fattu un astra scelta , salutu 'ncu piacè l'ellezzione di un deputatu naziunalistu ; vogliu dinnu salutà l'ellezzione di M. Rivasi chi un ci'ole micca a scurdassine he stata quella chi a scupertu a vergogna francese di Tchernobyle .
u novu ellettu ha una difficultà majò : he solu a difende u nostru Paese , li preggu vuluntà , curragiu , per strappà so chi si pò a prò di u nostru PAESE e di u so POPULU-tuttu u so Populu-
 sensitivu
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Ammè, è cusì sia !
 filidatu
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
serà naziunalistu o autonomistu u nostru deputatu??
 SERRA
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
perchè ci serebbi d'appressu à te una cuntradizzione trà e duie parolle ? se tu credi chi a corsica he à l'alba di piglià a so indipendenza (cun pensu micca di piu che dui o tre per centu di veri indipendentisti) allora liber'à te di sonnià e fussila puru ch'o mi sbaglii . eo credu chi simu nant'una strada longa duve un automia larga he a tappa a sola per u mumentu chi possa permette di piglià i nostr'affari in manu tuttu offrendu in apparenza e garanzie à a maggiorità . allora in tantu tengu à salutà l'elezzione di francescu alfonsi chi s'ella un ferà micca avanzà (o pocu) i cartulari corsi à u livellu auropu he impurtante omancu nu a so simbollica , in più ha u meritu d'acchjarinì i raporti di forza per raportu à quelli ch'intrattenianu una divisione falza in vista di e territoriali di quist'annu chi vene (e custì un parlu micca di mosconi ch'era nu a so logica ma d'une pochi chi l'"accumpagnavanu" , seguitate u mio sguardu) .
 circinelludiguagnènativupèliguagnesusosanguaversatu
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
quissa po allora, hè una di e frase ch'ùn si ponu sente ch'è in CORSICA: "eo credu chi simu nant'una strada longa duve un automia larga he a tappa a sola per u mumentu chi possa permette di piglià i nostr'affari in manu tuttu offrendu in apparenza e garanzie à a maggiorità"
Digià hè troppu longa... bon.
Dopu, t'aghj'à dì: ùn si po micca essa indipendentistu, sunnìa d'indipindenza, s'è a strada hè longa ??? Umbè, quissa a custanza, mi !
ùn si po micca custruiscia un paesi, luttà ogni ghjornu par ellu, s'è, nanz'à l'indipendenza, ci hè una tappa d'autonomìa ?
Chi sò 'ssi sous-entendus "divisione falsa" (sè ci sò chi so falsi, l'altri di u pnc ùn lu sarìanu micca... ci so dunqua i boni: u pnc - i gattivi: a chjama - i scemi: corsica libera... hè cusì ?) ...
 ZIU ANTO U PURCAGHIU
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Ghè ora q'ellu ci fussi un diputatu corsu a l'Assemblea Europeana!sopra tuttu Francescu Alfonsi,militante onestu e vulintariu.Forse fara u so duvere per fa cunosce a nostra Cursichella in Auropa...Perchè avariatè vulsutu a Stephanie Grimaldi? ?L'aghiu intesa pienghiè st' a matina nantu a rcfm,a lacrimè pienè.O zitté istimemuci tantti felice d'avè a Francescu ALFONSI . E Quellu faccia dà bè. . . . .
 SERRA
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
quandu parlu di "divisione falza" vogliu parlà solu di divisioni ch'un so micca motivate da l'idee pulitiche ma solu da u scopu d'addebulisce l'altru per negozià l'annu prussimu in pusizione di forza e custi se tu mi capisci saperai ch'o parlu più di personne che d'un partitu sanu . inquant'à i boni e i gattivi so qualificativi che tu impiechi tu e chi un currispondenu à u mio pensamentu , i boni à u pnc ? micca peghju ,puntu e basta (un so micca l'avucatu di stu pertitu) . per a quistione di l'indipendenza u prublemu un he micca d'impedì à nisunu di sunnià ma d'un chjodeci nu una dimarchja per troppu minoritaria senza circà d'avanzà nant'à tutti i suggetti e in particulare a lingua senza a quale s'o a perdimu poremu lascià corre u restu di e nostre rivindicazioni (l'indipendenza per chi fà se no simu diventati francesi cume l'altri ?). almenu di rimpiazzà stu populu per un antru , per avanzà averemu bisognu di l'accunsentu di i novanta per centu ch'un pensanu micca cume noi (in tuttu casu d'une pochi) o allora cuntentemuci di pigliàcci per i piu puri e i piu duri serà tutta a nostra cuntentezza , ma appressu tuttu se tu credi chi u tempu ghjoca per noi (? ) !!!
per me cio chi conta un he micca di parla avà d'un indipendenza pocu d'attualità ma di salvà cio chi u po esse di stu populu per ch'ellu esisti sempre e ch'ellu sia capace un ghjornu d'avè sta scelta . avanzà à u pianu eleturale e ammaestrà l'attracci pulitichi n'he a cundizione sine qua non .
 babbo
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
per risponde a serra diceraghju, chi per u pnc e Francescu Alfonsi, l' autonomia un hè una tappa, ma u scopu finale, di a pulitica di issu partitu.
Alfonsi e u so babbu spirituale Simeoni l'hanu sempre dettu, elli so per una piu grande autonomia, ma sempre in lu cadru di a ripublica francese.
Alora quandu sentu parla di diputatu corsu a l'assemblea europeana, mi face a pena ride, Alfonsi sara un diputatu francese cume l'altri.
 sensitivu
Luni l'8 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
O Babbò, parli di "Corsu", di "francese", d'indipendenza, d'autonumia: à mè mi pare chì st'alta riflessione semantica si chjami "pena in capu" ! ùn hè Dalida chì cantava "parole, parole, parole"; ti n'arricordi o babbò ? Sì in traccia di scrive listessa canzona. U naziunalisimu corsu hà un deputatu auropeu è basta. Hè u deputatu di a nazione corsa è basta. Hè a voce di a Corsica in Auropa è mi basta. Per una volta aghju vintu fendu una scelta chjara. Certi naziunalisti anu vutatu à Mosconi. Ma dimmi allora, hè autunumistu o indipendentista stu Mosconi ? Mi n'inpippu. Era stata megliu ch'ellu ci ne fussi dui deputati "corsi" nò ? Quandu sentu "deputatu corsu" o "deputatu francese" mi pare di turnà in daretu, in l'annate 80. Rispettu a scelta di quelli ch'anu vutatu à Besancenot è a so lista "pas question de payer leur crise" ancu s'ella ùn mi paria mancu à pena logica di pettu à quella d'Alfonsi (chì venia in seguita à quella di l'89 cù Simeoni). Ci sò chì sò firmati in casa à chì sò andati à u mare: mi n'inpippu ! Li dicu :" bravi !" è dopu ? U scopu di u PNC ? Mi n'inpippu. U scopu di u naziunalisimu, è ci mette à buleghju u PNC, hè quellu di a supranità. Dimu l'affari cum'elli sò: oghje ci sò i naziunalisti chì ridenu è quelli chì anu a pena in capu. Hè logica sta situazione chì simu fatti cusì. Ma ùn circate micca scuse o ùn vi piattate micca daretu à parole cum'è autunumia o indipendenza. A vittoria d'Alfonsi hè una vittoria di u naziunalisimu. Quale chì pò crede o fà crede à i corsi ch'ella seria megliu una situazione senza deputatu corsu in Auropa ?
 estrimei
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
oghje ci sò i naziunalisti chì ridenu è quelli chì anu a pena in capu.
s'elli ci so naziunanisti chi hanu "a pena in capu" per i risultati di st'ellezzioni, he gattivu segnu per elli.

A vittoria d'Alfonsi hè una vittoria di u naziunalisimu.
ancu si, in Corsica , F.Alfonsi ha fattu una bella ellezzione, "vittoria di u naziunalisimu" mi pare sprupusitatu: a vittoria he quella di i 70% chi un hanu micca vutatu , e quella di l'ump chi senza canditatu, senza campagna face 30% di i voti .
 circinelludiguagnènativupèliguagnesusosanguaversatu
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Una vittoria di u naziunalìsimu...
o figlioli ! Di essa elettu trà Cohn Bendit è Bovè sarìa una vittoria ? Puttana a madonna, cosa ci voli à fà pà essa elettu ?
 sensitivu
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
O ghjente, "relax" dicenu l'inglese. Dicu bè, avemu un deputatu naziunalistu, u solu elettu isulanu, in Brusselle. Cunfundite a vittoria cù u peccatu. Tantu peghju : ùn circheremu più di fà beie u sumere s'ellu ùn vole... Ma sentite po, ùn ete micca bisognu di mettevi in zerga o di ghjastimà. Aiò, emu vintu, puntu è basta.
 filidatu
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
videremu à a fine di a mandatura di Francescu Alfonsi
Tandu puderemu ghjudicà si a corsica hà vintu o s'ella hà persu
 babbo
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
Chi Naziona Corsa ?

Chi VOce di a Corsica in Brusselle ?

Eleti e diputati so quant'e sturnelli in lu guvernu francese, e Alfonsi sara unu di piu un eletu francese di u partitu PNC e po basta.
He statu eletu in lu cadru di a ripublica francese, si o no ?

Apri l'occhji e a mente, fireghja intornu a te i furesteri chi sbarcanu sempre piu numerosi, chi si piglianu a terra e nostre case e certe volte e nostre donne.
Cerca a sente a nostra lingua chi si ne va a quaternu, fireghja nostra ghjuventu rifugiàssi in lu fume di l'allopiu, e u nostu tintu populu chi si spenghje pianu pianu.

Parole ! parole ?

Ma INNO ! avemu vintu ! simu i piu forti ! a Corsica s'affaca a Brusselle!

Pin pan ! campane e viulini !
Avemu a sciàrpa ! avemu a sciàrpa! avemu a sciàrpaaaaaaaaaaaaaa....
 estrimei
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
o sensitivu,
O ghjente, "relax" dicenu l'inglese. :mi pare chi in corsu si po di:O ghjente, pianu ! pianu!
filidatu a dettu:
videremu à a fine di a mandatura di Francescu Alfonsi
Tandu puderemu ghjudicà si a corsica hà vintu o s'ella hà persu

so d'accunsentu 'ncu ellu!
 ircinelludiguagnènativupèliguagnesusosanguaversatu
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
filidatu ha dettu:
"videremu à a fine di a mandatura di Francescu Alfonsi
Tandu puderemu ghjudicà si a corsica hà vintu o s'ella hà persu "

Quissa hè saviezza schietta, ùn ci da aghjustà quasgi nunda !
 sumenta
Marti u 9 di Ghjugnu 2009

[Ignorer]
filidatu a dettu: videremu à a fine di a mandatura di Francescu Alfonsi
Tandu puderemu ghjudicà si a corsica hà vintu o s'ella hà persu

hè una vittoria quessa di alfonsi è pudemu esse cuntenti. per una volta ùn so micca certe fiure di merda chì anu pigliatu una piazza maiò. issu statutu di diputatu resta quantunque qualcosa di seriu è di impurtante mi pare ! o allora perchè vuta ? perchè pigliassi u capu per esse riprisentati à u parlamentu auropeanu? Hè vera chi a voce di alfonsi ùn sara ascultada da nimu. Ghjè una verità proria à tutte e minurità. tutta sta marmaglia si n’impippa di a corsica. ma hè megliu avè unu di i nostri che unu di sti corsi cumplitamente assimilati à a cultura francese. què si mi da a pena in capu !

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.