Chì si passa à u Figaro ?
fate circulà l'infurmazione à i vostri amichi francesi : diteli chi avà, si ne ponu andà !
ghié schiattata a guerra o gjienté !!!!!!!
Andate chi i pinzuti chi stanu inde noi un partenu mancu se vo i pacati millioni d'euro si piacenu troppu inde noi ,so troppu in cumbina cu u nostru ump corsu mrg corsu partitu sucialistu corsu partitu cumunistu corsu . A quandu una settimana lingua corsa senza francese a l'assemblea di corsica.
Cum'ellu si dice "andate a strapavi u collu !"E ch'ellu ne fermi quantu n'aghju in manu
Felice natale a tutti quelli chi spassighjeghjenu nantu a piazzetta !
In fatti, cio ch'e u Webmaestru di a Piazzetta ùn vi dice micca, hè chì s'e u Figaro dice què, hè perchè, dapoi oghje, A Piazzetta hà compru u Figaro chì serà prestu ribattizatu u Figaru.
À partessi da oghje, seranu quelli di a Piazzetta chì scriveranu tutti l'articuli di u Figaru, è què, a vi dicu, serà strasurdinariu !!
Cumu ? Sò un mitomanu eiu ? Innò. Mancu per ride.
Mi si pare chi a Corsa un piace micca che ai Francesi ,si vede di piu in piu ghjente di tutte e razze e di tutte e religioni..".Ci campemu in Corsica" sembranu esse parole impieghate da persone di tutte "è mame". Un ci vulerebbe micca chi i nostri campanili un sianu ,un ghjiorno rimpiazzadi da i "minaret"...Femu attenti a u "pulticamente currettu" chi vuole chellu s' accetta ,senza di' nulla di vede gjiente cu u cabu fasciatu e tuttu e tuttu!!
Scrive una risposta
|
|