Moi je ne suis pas corse, mais ma voiture oui !
(grace au pegasolet, pardon, à l'autocolant de Corsicaferry, merci Cosicaferry).
pè esse corsu civole avè u sangue corsu ( à u minimun 25 % ) puntu è basta
ùn ci hè corsu nè di terra, nèe di corre
chimbonda connard du siècle
Si je suis de père & mère corses que je vis en Corse & que je suis nationaliste ou autonomiste suis-je plus corse ? OUI
Si je n’ai qu’un parent corse que je vis en Corse & que je ne suis ni nationaliste ni autonomiste suis-je moins corse ? OUI mais je suis un connard
Si je n’ai qu’un parent corse que je vis en Corse & que je suis nationaliste ou autonomiste suis-je plus corse ? OUI
Si mon patronyme est d’origine continentale que je vis en Corse & que je ne suis ni nationaliste ni autonomiste suis-je corse ? vas te la prendre au cul
Si mon patronyme est d’origine continentale que je vis en Corse & que je suis nationaliste ou autonomiste suis-je plus corse ? ça dépend si tu a un parent corse sinon tu es un débile
Si quelque soit mon patronyme je parle corse suis-je mieux corse ?
D'adoption la mascotte du village ma il ne faut pas oublier d'où on vient
Si mon patronyme est corse et que je ne parle pas le corse suis-je moins corse ?
oui mais un corse qui renie sa race comme la moitiée
Mà chi so sti discorsi? Tutti i vechji di i paesi ch'un so naziunalisti un so micca corsi? Aho aho un dimu piu pazzie cusi oh ghjente
o Bern si di a culuniale tù...... mà in algeria hannu fattu cusi......???
L'indipendenza dici tù , mà quale serà à lea incu tuttu stu mischiu, chi lingua ?
chi religione chi tradizione, più nunda cume i francesi. tandu saremu veri francesi e allora chi n"avemu dà fà......
@ bern, tù voli stumaccà i corsi di esse naziunalisti, allora ferma cumunistu sè tu voli o mundialistu chi ghjè a moda FRANCESE e volta d'induve tu vene, ai a scelta : Corsica Ferries o Easy jet ...avà ghjè a bon pattu.!!.. A NOSTRA CULTURA è pè tè diventata straniera......
Un certu Natale Luciani cantava cusi bè "U Sangue corsu per lu rinforzu sempre rinascerà.....à la Riscossa, tutti à la mossa.." era una canzone corsa.... mà sara prestu difesa è sarà ghjudicata dà e milizie di a cinsura intelletuale cume passeista e razzista.... Riposa in Pace o Natale...!!
Scrive una risposta
|
|