Catinu 2008 : And the winner is...
sò stumagatu, eiu aghju vutatu pè l'obamiste
O Paulo, anc' eiu aghju fattu u forzing pèr sti carnavalli d'Obamistes... E, ghjè quantunque un bellu risultatu, chi accantu c'era dinù catini di prima trinca...
Felicitazione à Glaviot (cum'ellu dice Ghjuvan'Filici), eccu un premiu meritatu, per una volta!!
d'altronde saria bè di rimetteli fisicamente u so premiu, à stu connu.
OK cun Paulo, l'obamisti meritanu dinù un bellu premiu ! ma 9%, hè digià benissimu per elli !
quellu chi dice e cunnerie à RCFM, ben partutu in 2009
O Sambucacciu, ghjè ghjustu, ma... Ci sò a pallitate allora ! Pensi a unu in precisu ?
hè vera chì leghjendu u spezia di stracciu chì ghjova di giurnale sta mane mi sò dettu chì bella iniziativa quella di a cgt !
innò ridu, mi sò dettu chì mansa di catini meritanu a so piazza nù u classamentu 2009
un certu invitatu di u club de la presse
cummincemu puru à fà u listinu di i catini 2009, a lista risica d'esse longa...... ma longa.............
unu chì hà una bella faccia di catinu dinù hè stéphane usciati u giurnalistu di corsicaser'
Piantate di parte in tutti i sensi, chì seremu ancu noi i catini di qualchissia! Quì simu bè prutetti, micca nomi nè ritratti ; ci cridimu forti, astuti, nè???
eu prupongu chi , quistanu chi venne , ci sia un cuncorsu di u "catinu di a radio e di a televisiò "
di a radio è a televisiò corsa o francese?
i conni 2009 :
Dany Boon, Wacogne è u fliccu Pellegrini per quessa :
si pò fà Dinù u premiu di u conu 2009 : Pè mè ghjè bè intesu Nanar Casoni pè a diversita di i so discorsi di fine di partite :"les gars ont tout donné" le contenu est bon"...
a filidatu ,
n'avemu abbastanza 'ncu quelli di quì !
à estrimei ,
sò d'accunsentu cun tè ma hà da esse difficiule di truvà ne unu più catinu chè l'altri
CI so toppu catini!!!! a scelta è dificule ;ma u mio preferitu saria quantuquè MILOU......
in u partitu di i radicali di manca hè longa a lista di catini ma u mo preferitu hè quantunque paul giacobbi si dice chì jacques dutronc si serebbe inspiratu d'ellu per a canzone l'opportuniste
principiu strepitosu pè i Catini 2009 di l' "illusionista"
Scrive una risposta
|
|