Battizemu l'aviò di a CCM
per contu meiu, aghju ricusatu di participà a stu ghjocu (si pò vince un viaghju ) e l'aghju scrittu a mio manera di pensà.
ringraziu u webmaestru (chi numacciu!) d'avè ammentatu s'edea vergugnosa . quand'omu pensa chi a ccm he una cumpagnia di a cullettività...!forse un 'di sti ghjorni a si regalleranu a VEOLIA !
Aghju un'idea di nome pà aviò :
"U Canistrellu di u celu" (Pà l'industria di i canistrelli)
"Raugi" (L'aviò che ha e più bonne giacce d'Auropa)
"Emil Zuccarelli" (Si l'aviò si lampa, tutt' i bastiacciu saranu cuntenti).
Mi piaceria un nome bislingu, ind'u genaru : Mirella Mattea- Mireille Mathieux.
la cosa che ho potuto verificare, oltre ai nomi inadeguati, che la compagnia non ha nenmeno un volo con l'Italia o con altra nazione, giudico immeritato il suo motto:"Le ali della Corsica"; più che ali si definirebbe meglio "Guinzaglio"
ne ha uno solo con Genova
Un avion Jean Pierre treiber
Una bella manera d'ave i nomi, casate, indirizzi... di qualche centinaghje di Corsi per senteli sempre più publicità... participate sè vo vulete.
"Ocatarinetabellatchitchix" mi pare sunà assai bè.
Bien vu Fabien... Participate se vo vulete riceve appena di più di spam !
ùn ci n'hè ch'è pè u soldu
Ci sbagliemu sempre di lotta!
Poca primura di i nomi di l'avio,so sempre avio francesi.
Fighjate i nostri batelli, portanu tutti nomi corsi, Paoli, Nabuleone, Casanova etc....
e u patronu si chjama Veolia, e ghjè cusi per tuttu, e nostre scole dino hanu nomi corsi, ma i zitelli un amparanu mica a nostra lingua.
Almenu Saint Exupéry puderia avè u so aviò, averia un sensu...
Pè u restu, sti nomi mi dispiacenu.
les Agriates, avec un s, ben intesa...
A lingua corsa puzza, avà, pè a CCM?
Sò nomi troppu turistichi, in un sensu gattivu perchè in fatti i turisti cercanu, per una parte almenu, una cultura, una sputichezza. Ci hè un mancu d'imaginazione , tremenda da a parte di a CCM!!
Nomi storichi di a Corsica ùn stavanu male : Sampieru Corso, Pasquale Paoli, Vincentellu d'Istria, Sambucucciu d'Alandu, Arrigu bel'Messere, eppo scrivani : Santu Casanova, Matteu della Foata, ...
sicura, perchè micca i nomi di e nostre regione??? castagniccia; fiumorbu....
piutostu ghjienté chi so ricunisciuti d'avè diffusu a cultura corsa videria piutosu di chiamalli GROSSU MINUTU ,,,TINTIN PASQUALINI ,,,NATALE ROCCHICIOLI perché no?????
senti, io non sono buono a parlari li corsu, ma leggendo lo capisco bene e sono contento che finalmente c'è un sito veramente corso dove si può leggere della cultura corsa.
Little Drac, le petit vampire
Eiu, prupongu "Villa Christian Clavier".
Prupongu e trè meraviglie di Corsica : "La Camargue (o "Fabrick") , "L'Acapulco", è "Via Notte". Osinnò "il'2bo-T", "Fun Radio Bastia", "Ch'kif la Keurse", "La Keurse sans les Keurses ce s'rait l'paradis".
Aoh, a Corsica un'hè micca una puttana !...
Pudemu dì assai cose nantu à a CCM, ma micca chi l'aviò so francesi...
S'elli so di fattura Auropeana, st'aviò appartenenu quant'unque à a Cumpagnia Corsa e à a Cullettività...
Avìu pripostu di battizàli 'cù nomi di e principale città nustrale...postu chi c'hè almènu deci aviòni oghje à a CCM....
Ma, ùn la sò mancu perchè...e scelte si sò purtate nantu à u nome di "Calanche di Piana"....
O....scusàttemi....un hè "Calanche Di Piana" u nome sceltu...u nome rittenutu da a CCM hè : "Calanche De Piana"....una manera d'adduprà un bislingusimu "puliticamente currettu" e di mustrà à i so cumpatrioti a so cunniscenza prufonda di a lingua nustrale...
Scrive una risposta
|
|