"Bastia nuit gravement à l'image du football français" ? Tantu megliu !
Chi vergogna! Mi vergognu d'esse corsu! e a sapete parchì? Parchì semu tutti cunvinti d'esse francesi mentre chi elli ci menanu e un ci pudenu pate. Ghjè colpa nostra... Vergogna a voi corsi imbastarditi!
Eiu ùn mi vergognu d'esse ciò ch'è no simu. Mi dispiace solu di ghjimbà sempre u capu per un sì o per un nò, davanti à i ghjudici francesi di a JIRRS, di a DNAT, di a Corte d'assisi speciale di Parigi, di a LNF, di a FFF, è basta. Vi prupongu duie iniziative maiò:
a prima di dumandà à participà à a cuppa d'Auropa intantu chè riprisentente d'una nazione, cum'è u Paese Gallu.
A seconda di pone a candidatura di a Corsica à l'UEFA da participà à i campiunati di ballò di e nazione (cum'è si face in u Pacificu cù Taitì) cù una squatra naziunale corsa.
Forse ch'ellu ci vulerà à riflette à entre in u campiunatu talianu ...
Tante cummédiè e tanti putacchji per cio chi un hè che un ghjogu di criaturi !Se i nostri antenati ci vedianu ......!
E l'antenati un ci so micca! Ci vuleria ancu piantalla incù u cumplessu di i vechji e di ciò ch'elli puderianu pensà di noi... A verità ghjè chi a Corsica oghjinca un pensa manc'appena a u futuru... Simu tutti qui a pensà a i vechji e ci riempimu a bocca di Storia. Storia fantasmata parchì nimu a cunnosce veramente. U prublema di u Sporting hè una parabula di a Corsica sana: u razzismu di i francesi, i naziunalismi di i corsi, l'irredentismu certe volte...C'è un malesse (ma si pò dì in corsu sta parolla?) generale ind'è a nostra isula...
Siete sempre un gran popolo, nostri vicini e nostri cugini
Non vergognatevi mai di essere un popolo fiero e guardate avanti!
Un abbraccio dalla vicina Sardegna
Nostri fratelli!!!Populu corsu & populu sardu....Uniti.
Avanti arritti. V'abbracciu tutti.
Saluti da u Sud-Sardegna
Tantu megliu, evviva Kostadinov !!!!
aghj vistu a vidéo di G.MArtel, u tipu hè assaì "fair-play" è ùn si lagna micca ...
Buuuù tamantu parapiglia è teni per quattru tippi chì puntanu una buscica cù i pedi. Panem et circenses dicia u ben'di Cesare, una bona guerra eccu ci chì vi ci vole à una pochi !
Scrive una risposta
|
|