senza parlà di :
- i naziunalisti chi si tazzanu per i prugetti immubiliari
- i trafficoni di u cunsigliu generale
- e corse à e "subventions" per rifà i gites ruraux
- i picculi montasega chi si piglianu pè grossi maffiosi
ecc... ecc...
mi paré più tosttu una riclama per i spichietti ray ban
Pensu chi quelli chi tenenu caru a Corsica e i corsi un feghjanu micca cunnerie simule ,pè mio contu un'aghju vistu che a meta di u primu tempu tant'anni fa ,e un mi sentu micca piu disgraziatu !
cumè è stattu detu nanta è primè paghjinè di a piazzetta a réalia dié anchu pédia!
falatè puru in ajiacciu a vècè i spichietti é dopu nè chiachièrèmu torna...
piu seriu (micha sicuru) a prima stagionne di mafiosa erra pienna di carricaturè, ino, erra una carricatura, odiè dié una storia di maffia fata in corsica inchu brutii è cativi , una fizione. éu mi campu a vèdè è facce nustralé chi ghjioganu i cativi! inchu è rayban!
sra semprè megliu qui dérik ô a stars-acc!
è què?
http://tvmag.lefigaro.fr/programme-tv/article/people/68555/helene-fillieres-(mafiosa)-j-aime-les-voyous.html
Chi sta seria fassi vede una gativa fiura di a Corsica, mi n'impippu, chi patriutisimu ùn ne aghju mancu appena, ponu ancu dì che simu tutti pédé pieni di droga, mi n'enfuttu cumpletamente di ciò ch'elli pensanu ste nerpie di gaulois di noi. Mà ciò chi mi stumaga hè chi sta seria hè goffissima ! A storia hè un scumpientu, l'attori sò spaventosi, i figuranti sò disgraziati, hè ghjucatu male, una vera seria per i pumataghji...
Scrive una risposta
|
|