Ancu i Grechi si futtenu di noi !

 Realistu
Sàbatu u 1mu di Maghju 2010

[Ignorer]
Beuuuhh !!!!! pochi ragioni quessi, site belli scemi....i nostri antenati vuglianu firmà francesi pè avè un certu cunfortu hè avianu a ragiò...Forse ùn tenianu tantu i pinzutti mà hanu fattu incu elli...i corsi devenu campà bè, cumprà case, belle vitture a andà inviaghju cule tutti i populi svilupatti cume l'inglesio i tedeschi o l'americani, ùn simu fatti pè esse purcaghjii o pastore nè ancu operaghju pè generazioni e generazioni pudemu esse ancu noi una razza di padroni ricchi cume certi....Basta a povertà e i valori simplice...!

Eviva a vita, a vera...!!
 estrimei
Dumenica u 2ndu di Maghju 2010

[Ignorer]
o Realistu ,
ti sbagli , un so micca internaziunalistu - ne cummunistu , ne liberale-, so naziunalistu corsu e per mè u naziunalisimu impone a a nazione di trattà a paru tutti i so figlioli . per contu meiu senza fratellanza tra di naziunali un ci po esse naziunalisimu.
o Hellas , o machja,
ci 'ole ch'o vi cunfessi u mio peccatu: so di razza cruciata e u mio corciu di babbu era grecu: forse ci'ulerà ch'o mi stie zittu e mudu .
a disgrazia he ch'o un rinneggu u mio razzinu grecu e ch'o un accettu ch'omu voglie mette i termini a u mio naziunalisimu corsu .
 ARC
Dumenica u 2ndu di Maghju 2010

[Ignorer]
A Francia est notre "mère Patrie" femu chi a Corsica ùn diventi pocu à pocu pè noi altri

Un' "Amère Patrie" più và più a Corsica diventa "la Corse" e più u populu smarisce e lascia a piazza a una populazione......capiscerà chi vole......Bona ghjurnata a voi tutti amichi corsi...
 machja
Dumenica u 2ndu di Maghju 2010

[Ignorer]
ESTRIMEI, parlendu di me antenati, vulia risponde a Helas e altri razzisti ,l'aghju scrittu e a scrivà torna, ci so quelli chi si dicenu corsu e po ci so i veri corsi cume te, e tanti altri cruciati o no, chi si so inradicati da per elli ind' u nostru populu e a nostra terra.
E per quelli chi mi volenu purta a u" Gyrobroyeur", li mandu issu magnificu puemu di Ghjuvan Teramu Rocchi

Machje

A nostra machja l'arricava spaventu
L'anu brusgiata
Ma machja n'avemu un' antra
Di seculi di storia
Di sepali di gesti
D'arburoni di fole
Di grotte di canti
Di poste di parulle
Machja n'avemu un'antra
Ghjè a nostra cultura
Viva di a nostra lingua viva
Viva di u nostru vulè
A chi ci zinga focu
Ci si brusgia
A chi ci entre d'amore
Ci diventa
Machjaghjolu
Cu noi.
 estrimei
Dumenica u 2ndu di Maghju 2010

[Ignorer]
ancu so l'avia intesa , un avia mai lettu sta puesia ,e mi pare una bella spiegazione di u naziunalisimu
 Hellas
Dumenica u 2ndu di Maghju 2010

[Ignorer]
Hellas hè solu corsofilu e tù Machja chjami què razzisimu...?! un si diventà nunda si ferma qualcosa, e qu hè valeule pè tutti i populu....tutte l'etnie....

"E radiche prufonde ùn ghjelanu ma"
 ARC
Dumenica u 2ndu di Maghju 2010

[Ignorer]
"Francesi ci steremu incu e nostre tradizioni" Eviva l'mperu francese mà diretta dà Corsi Ci vole ad apprufità di a francia più ch'ell' apprufita di noi ......
 machja
Dumenica u 2ndu di Maghju 2010

[Ignorer]
Bah! e toie e radicche devenu esse belle cutrate.Hellas
Mi pare piu praticu per a girobroyeuse, che per scrive a to lingua.

Realistu, hai raggio, femu di a corsica un "Monaco bis", basta a poverta, e i valore simplice, a noi i soldi e a bella vita.....
Inno femu piutostu" un Las Corsicas" chi simu i piu forti per i ghjocchi, o sino u paese di "l'allopiu" per fà piacè a Hellas,chi ammira a "french connection".
I nostri agricultori averianu subvenzione per pone u cànapu.....beatu a noi ci camperemu ind'issu paradisu.
Puderemu ancu apre"les maisons closes" chi per e putane simu tracarchi,puderemu fa travaglia tutti i nostri puliticanti, e quelli, chi so sempre in ghjinocchi davanti i soldi francese.
Femu una nazione di a predàghjna e di u viziu, chi ghjè quessu chi face viaghja u mondu.
 Hellas
Dumenica u 2ndu di Maghju 2010

[Ignorer]
Si qualchi "moralistu" pretinu o Machja...ùn ti manca più che l'ettica...i viziii tutti populi l'hanu e noi dinù,ùn simu megliu che l'altri...
T'impremenu troppu pè e mo radiche...bizzardu pè un adettu di u cosmopolitisimu francese..mà sapia puru ch' induve noi ùn simu nè figlioli nè purfigliulini di Carbonari nè mancu di legnagnoli....simu citadini francese dipoi u principiu vale à di 1789....eccu ci simu capitu spergu.......A prestu
 Hellas
Dumenica u 2ndu di Maghju 2010

[Ignorer]
Aghju un bellu "Gyrobroyeur" Gyrofor...(micca feminile o Machja) èun trattore alemanu di 90 cv.. e credimu puru u m'alivettu e i mo Castagnetti i tengu belli puliti... ùn so s'ellu sarà u casu di tutti l'indipendentisti cittadini e sradicatti..a mè ghjè a mo manera di ùn scurdami di l'antenati e d'esse patriottu..


 ARC
Dumenica u 2ndu di Maghju 2010

[Ignorer]
Et le "Serment de Bastia" ùn u cuniscite o amichi..,,,???
 Peggy A Luviona
Dumenica u 2ndu di Maghju 2010

[Ignorer]
PoPoPo...Chi classa quantunqua sta sciambulona di Chabanon oh !!
Vi faci infribà pà un grecu ò "l'île des justes" quandu i problemi so n'altrò... PoPoPo !!
 bon j'y va
Luni u 3 di Maghju 2010

[Ignorer]
cuntinuemu a fa casu di so ch'ellu si dice di noi altri corsi ,é demu spiigazione a l'appoghju.
 HELLAS
Marti u 4 di Maghju 2010

[Ignorer]
Eviva a Grande Serbia di Pantelic Djasic e Karadsic...!!!
 carghjese
Màrcuri u 5 di Maghju 2010

[Ignorer]
avete dighjà intesu parlà di "christian mery"???
sarìa un corsu chi a surtitu un libru cù e più belle "histoires sur les corses"...
ci hè da ride (o da pienghje cume vo vulete...)
dopu veneranu à dì chi u razzisumu contra i corsi ùn esiste micca
 PEPITO
Màrcuri u 5 di Maghju 2010

[Ignorer]
ùn hè razzisimu què o Carghjè.....u razzisimu ghjè quellu chi ci "tene" Mà chi si stala qui...E quesa u veru razzisimu, quellu chi ci face smarisce......
 Pascal Obispo
Màrcuri u 5 di Maghju 2010

[Ignorer]
Je ne suis pas le Jean-Charles Papi de la chanson française !
 Corsicana bad boy
Màrcuri u 5 di Maghju 2010

[Ignorer]

u nome hè faciule :

Stella Caduta Bassu
 Corsicana bad boy
Màrcuri u 5 di Maghju 2010

[Ignorer]

Mi sò sbagliatu di sugettu, l'amministratori puderianu rimettelu in piazza u mo messagiu?
 fabricijus
Marti l'11 di Maghju 2010

[Ignorer]
Bisogna essere fieri di essere citati così spesso, non vergognarsene. E in ogni caso tali citazioni non hanno sempre e solo una connotazione negativa.
Forza Corsica! Mi piace moltissimo leggere la vostra lingua, così vicina all'italiano...

U vostru nome :


U vostru email :
 (micca publicatu)


Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.