Ancu Philippe Gildas vota à e cantunale

marianto
Sàbatu u 9 d'Aprile 2011

[Ignorer]
a Estrimei

aghju da risponde in Corsu e ti prdu d'esse indulgente ancu a mio ortografia parchè eiu u corsu l'aghju imparatu in casa e indè a stretta;
pe rivene a u mio nome , allora devi di Marie Antoinette (senza "trait d'union" parchè un esiste micca in corsu) o allora Maria Antonietta !
ma mi dispiacce di ditti che mi chjamu Marianto, cumu l'anziani chjamavanu a mio Mamo chi s'ella era viva oghje averia 112 anni !
forse che i nostri vecchji eranu in avanzu nant'a a moda attuale ! allora scusami so 60 anni che mi chjamanu cusi un aghju micca da scambia ochje pe fa avanza a lingua ! a lingua e fatta pe esse parlata in carughju ! un pensu micca a lezzio a riceve nant'a u parla ! piantu qui
allez passa una bona ghjurnata ! e dimi u to picculu nome chi hè Anthony jeremy loic ..... :)))
 marianto
Sàbatu u 9 d'Aprile 2011

[Ignorer]
Estrimei leghi "ti pregu " !

Canale +
Sàbatu u 9 d'Aprile 2011

[Ignorer]
Avanza più a culunizazione chè u naziunalisimu o Stoccafissu.....è sti francese chi votanu pè "liste natio" (cum'elli dicenu...) ùn facenu che "strategia"....pè difende i so interessi (o e so case..) un ghjornu vuteremu noi pè elli.... è u cerchju culuniale sera chjosu...
 nuit bleue
Sàbatu u 9 d'Aprile 2011

[Ignorer]
ai raggio o canal +, i francesi so piu numerosi che noi in Corsica, e pianu pianu piglianu a suprana, e difendenu u nostru paese megliu che noi, e viderete ch'un ghjornu so elli chi hanu da dumanda l'indipendenza, perche hanu capitu che u sviluppu di l'ecunumia corsa passava per a spicanza di u statu francese.
 mamone
Sàbatu u 9 d'Aprile 2011

[Ignorer]
Se i soli stranieri in Corsica eranu i Francesi, sarebbe un menu male...perchè da qualche tempu si n'hè vede di tutte e mame...in Bastia avemu 'i Roms" cume gli dicenu e po se vede di più donne cabu fasciadu...e ne passu, ma hè vera chi un si n'hè parla di tuttu què e un ghjiornu sara troppu tardi ma ava ci vuole a esse "politiquement correct".un si po di nulla di certe religioni e qui si parla di culture sferenti e no di razze cume la diciva Mamo :"quessi un s'ho mancu cristiani!!"...allora cuntinuemu a parla di i Francesi chi di tutta manera s'ho di più in più numerosi ,hè una cosa certa !!!
 KÜG
Sàbatu u 9 d'Aprile 2011

[Ignorer]
U ghjornu chi chjappemu u putere, smettimu l'elezzioni.
 estrimei
Sàbatu u 9 d'Aprile 2011

[Ignorer]
o marianto ,
un ti vulia micca inghjulià ma a dicu e a mantengu so chjamu dicu o Mariantò , ma u nome he Mari'antonia (diceraghju Maria'Antonia he cullata)he quessa si dicia 60anni fà e aldillà .
per mettemi i termini ci si guasi ghjunta : pe u nome so portu quellu di u mio babbone grecu, si trova ancu qui , un ti ne poi ghjuvà . ma a mio casata he strangera aricordatine chi cusi s'ella casca appughjerà a to risposta
 ANTO
Dumenica u 10 d'Aprile 2011

[Ignorer]
A me mi hanu semprè chjamatu Anto e a grammatica "on s'embalecou "Ghjè in cercandu tigna a gratta chi a lingua si spinghje,e rimarcu chi un si hè mai parlatu cusi pocu a lingua che di poi ch'ella hè insignata in scola ,(what else ?)
 marianto

[Ignorer]
so d'accusentu ancu Anto ! e quandu sentu parla corsu pe cert'uni a a televiso nome
mi ghjunghjenu e fralezze a u core , cume ellu si dicce indè i loghi mei !!
 anal +

[Ignorer]
o ghjente vi sbagliate di cuntrastu!!

Ragiunendu a lunghu termine e tenendu in mente a dimugrafia, i saracini so abbastanza piu periculosi che Gildas e altri "bobo" chi a moda "Portovek" finita anderanu a fà a sbaccà in astro...
 POL

[Ignorer]
ai raggio anal+ e tutti quelli chi battite per a lingua corsa imparete prestu a parla l arabu o sinno un averete da qui a pocu piu nimu per davi capu.
 ANTO
Luni l'11 d'Aprile 2011

[Ignorer]
@serra : u "créole" hè una lingua cume u corsu in cu e so régulè e a so grammatica e mi piacerebe assai d'avè in lingua corsa ,scrittori cume Glissant in créole ..........

U vostru nome :

U vostru email :
 (micca publicatu)

Missaghju
Signale embed   Annulà ò
A vostra video sarà affissata sottu à lu vostru post.